چطور یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟

چطور یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ، امروزه از پرتقاضا ترین مراکز برای رونق کسب و کارهای در بستر وب به حساب می آیند. با این حال خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، هنوز هم نسبت به دیجیتال مارکتینگ، تخصصی بودن آن و نیاز به آژانس فعال در این زمینه بی توجه هستند.

در ادامه همین مطلب، قصد داریم تا شما را با دیجیتال مارکتینگ، آژانس دیجیتال مارکتینگ و خدمات آن، دلایل نیاز به این آژانس ها و چگونگی انتخاب یک آژانس فعال خوب در این زمینه آشنا کنیم.

بد نیست یادآوری کنیم که به منظور آشنایی بیشتر شما با مباحث سئو و مارکتینگ، مقالات منحصر به فردی در سایت رشد360 تهیه شده اند که می توانید در صورت نیاز، به آن ها نیز مراجعه نمایید.

تعریف دیجیتال مارکتینگ و آژانس دیجیتال مارکتینگ

مارکتینگ یا بازاریابی در گذشته به صورت تاکتیک های حضوری انجام می پذیرفت، اما امروزه پدیده ای تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ با پدید آمدن صفحات مجازی، مطرح شده است.

به طور کلی بازاریابی اینترنتی را می توان مجموعه از تکنیک ها و برنامه ریزی هایی دانست که به منظور جذب کاربر و یا مشتری در فضای مجازی یا وب سایت ها انجام می شوند. به منظور انجام بازاریابی دیجیتالی، بایستی تخصص بالایی در زمینه طراحی سایت، استراتژی های تولید محتوا، تبلیغات، برندینگ، طراحی لوگو و… دارا بود.

از آن جایی که پروسه دیجیتال مارکتینگ ممکن است برای خیلی از صاحبان کسب و کارها بسیار پیچیده و دشوار باشد، آژانس هایی در سطح کشور تأسیس شده اند که انجام امور مربوط به دیجیتال مارکتینگ را بر عهده خواهند گرفت.

آژانس دیجیتال مارکتینگ، متشکل از مجموعه ای از افراد متخصص در هر یک از زمینه هایی است که در بالا عنوان نمودیم. واضح است فرآیند این نوع از بازاریابی، به تنهایی توسط یک فرد قابل انجام نخواهد بود، چرا که بسیار زمان بر خواهد بود.

تعریف دیجیتال مارکتینگ و آژانس دیجیتال مارکتینگ

چرا به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب نیاز داریم؟

اهمیت دیجیتال مارکتینگ زمانی برجسته گردید که کاربران صفحات وب و دیگر فضاهای مجازی، روز به روز بیشتر گردید. طبیعتاً بازار و تبلیغ های مورد نیاز آن به سمتی خواهد رفت که با طیف بیشتری از مردم روبرو شود، خصوصاً اگر این تماس در کوتاه ترین زمان و آسان ترین شرایط امکان پذیر باشد.

عدم برخورداری اکثریت صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از دانش فعالیت در فضای مجازی و اصول سئو، آنان را ملزم به برنامه ریزی جهت یافتن آژانس دیجیتالی خوب با کامل ترین خدمات و بهترین هزینه ها نموده است.

هرچند خیلی ها ترجیح می دهند تمامی امور مربوط به کسب و کارشان را به صورت درون سازمانی انجام دهند و به شرکت های دیگر مراجعه نکنند.

با این حال ما به عنوان فروشندگانی در بستر فضای مجازی، به یک آژانس دیجیتالی خوب نیاز داریم، چرا که صرفه جویی عظیمی در زمان و انرژی ما صورت خواهد گرفت و بدین ترتیب تمرکز اصلیمان بر روی فروش و تخصص خود خواهد بود.

ویژگی های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب

  • از فناوری پیشرفته بهره می برد، بدین صورت که با تسلط بر جدیدترین و بهترین سیستم ها، ابزارها و نرم افزارها، بهترین کیفیت کار خود را ارائه خواهد داد.
  • از نیروی کار حرفه ای و خلاقی برخوردار می باشد، که تجربه آن ها زمینه ساز موفقیت آن هاست.
  • حوزه فعالیت گسترده ای را شامل می شود و تنها محدود به یک یا دو فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ نمی باشد.
  • مشتریان مطرحی داشته و آن ها را معرفی می نماید.
  • ارتباط بسیار خوب و مؤثری با مشتریان ثابت و آینده خود برقرار می کند.
  • وعده و شعار نمی دهند و واقع گرایانه شما را راهنمایی خواهد نمود.
  • به قول و تعهدات خود پایبند می باشد.
  • هزینه های منصفانه ای را دریافت می نماید.

ویژگی های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟

هر چقدر هم که نسبت به فرآیند دیجیتال مارکتینگ غیر آشنا باشید، دیگر سرچ کردن را به خوبی بلدید! کافیست تا قدری در فضای وب به جستجو بپردازید تا با آژانس های دیجیتال مارکتینگ سطح شهر خود و خدمات اختصاصی هر یک به خوبی آشنا شوید.

بدون شک هر چه در این زمینه بیشتر تحقیق نمایید، به نتایج بهتری نیز دست خواهید یافت. در ادامه به معرفی یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ مطرح در تهران پرداخته ایم. شاید این بار آژانسی که در جستجویش بوده اید را یافته باشید.

رشد 360، برترین آژانس انتخابی شما برای دیجیتال مارکتینگ

حال که به خوبی متوجه اهمیت بالای واگذاری دیجیتال مارکتینگ سایت خود به یک آژانس خوب شده اید و معیارهای مناسب بودن آن را نیز می دانید، بد نیست آشنایی کوچکی نیز با مجموعه رشد360 داشته باشید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد360، بیش از یک دهه است که در زمینه بازاریابی در سطح وب فعالیت داشته و سابقه درخشانی از خود بر جای گذاشته است. بسیاری از مطرح ترین کسب و کارهای کشور به خدمات ما اعتماد کامل دارند و از مشتریان ثابتمان محسوب می گردند.

شما نیز می توانید هر چه زودتر با ما تماس حاصل فرمایید و با تنها یک بار اعتماد به این مجموعه، به تسلط و حرفه این تیم ایمان بیاورید.

خدمات آژانس دیجیتالی رشد 360

تیم حرفه ای رشد 360، با افتخار می تواند عهده دار خدمات زیر در حوزه دیجیتال مارکتینگ شما شود:

  • تولید محتوا و بازاریابی محتوایی
  • طراحی و توسعه وب سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو
  • خدمات مربوط به سئوی سایت
  • ویدئو مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • استراتژی و مدیریت کمپین ها
  • استراتژی تبلیغات
  • استراتژی بازاریابی
  • برندینگ
  • طراحی های گرافیکی از جمله لوگو
  • ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی

و…

آیا می توان هر یک از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد360 را به صورت جداگانه درخواست نمود؟

بله. مجموعه خدمات عنوان شده توسط این شرکت، هر یک به صورت جداگانه نیز قابل درخواست هستند. هرچند خیلی از مشتریان ما، صفر تا صد سایت خود را به ما سپرده اند.

آیا امکان مراجعه حضوری به مجموعه رشد360 نیز وجود دارد؟

اگر ترجیح می دهید به صورت حضوری با ما ارتباط داشته و شاهد کار مجموعه رشد360 باشید، می توانید به آدرس عنوان شده در وب سایت ما با هماهنگی قبلی مراجعه نمایید.

آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد360، مشتریان خود را نیز معرفی می نماید؟

به منظور جلب اعتماد شما به مجموعه ما، تعدادی از برترین مشتریانمان را در وب سایت خود عنوان نموده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link