اکانت اینستاگرام کجاست؟

اکانت اینستاگرام کجاست؟

اکانت اینستاگرام کجاست؟ اینستاگرام یکی از شبکه‌ های مجازی میباشد که همه افراد با آن آشنا هستند. اغلب افراد حتما یک یا چند دوره پیج اینستاگرامی برای خود دارند. امروزه اینستاگرام نقش مهمی در کسب و کار افراد دارد که اکثر افراد از اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار خود و بازاریابی استفاده می‌کنند.

 هر فردی که در اینستاگرام پیج داشته باشد یعنی اکانتی را برای خود دارد و از آن برای کسب و کار خود یا فعالیت روزانه خود و … استفاده می‌کند.

در نظر داشته باشید شما زمانی که بخواهید برای ثبت‌نام اکانت اینستاگرام اقدام کنید باید برای اکانت خود آیدی یا همان نام کاربری انتخاب کنید.

در صورتی که پیج شما کاری است باید این نام کاربری اکانت شما مرتبط با کسب و کار شما باشد. بهتر است نام کاربری خود را به گونه ای انتخاب کنید که دیگر نیازی به ویرایش آن داشته باشید.

می‌توانید اطلاعات تماس و … را نیز در هنگام ثبت نام وارد کنید. توجه داشته باشید که یکی از قابلیت های بسیار مهم اینستاگرام این است که شما می‌توانید صفحه اینستاگرام خود را به صفحه فیسبوک خود نیز متصل کنید و همچنین صفحه توییتر نیز این قابلیت را دارد.

یکی از نرم افزارهایی که روز به روز در حال بروزرسانی و پیشرفته تر شدن است؛ اپلیکیشن اینستاگرام می‌باشد. زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام طراحی شد، در ابتدا قابلیت پیام رسانی و قابلیت IGTV و قابلیت های دیگری را نداشت.

کاربران می‌توانستند تصاویر و ویدئوهای منتشر شده را مشاهده کرده و توسط لایک و کامنت در ارتباط باشند. اما پس از اینکه طراحان اینستاگرام را بروز رسانی کردن قابلیت های فراوان روز به روز به آن اضافه شد که این باعث جذب بیشتر مخاطب و کاربران به اینستاگرام شد. به گونه ای که امروزه توانسته است در بین محبوب ترین اپلیکیشن های جهان جای پیدا کند.

اکانت اینستاگرام کجا قرار دارد؟

بهتر است بدانید که به پیجی در اینستاگرام اکانت گفته می‌شود که هر فردی برای خود اکانت مخصوص خود را دارد و از آن استفاده خواهد کرد. اما در نظر داشته باشید اکانت اینستاگرام تنظیمات بسیاری دارد که شما می‌توانید این تنظیمات را انجام داده و از قابلیت های ان بهره مند شوید.

شما می‌توانید اکانت خود را به صورت خصوصی و عمومی در آورید. در صورتی که شما اکانت خصوصی قرار دهید یعنی پرایوت کنید؛ هر فردی بخواهد شما را دنبال کند باید ابتدا توسط شما تایید شود.

در صورتی که شما را تایید کنید؛ می‌تواند عکس ها و ویدیوهای منتشر شده شما را در صفحه شخصی شما مشاهده کنند. پیج های عمومی به این صورت نیست و فرد نیازی به تایید شما ندارد و هر فردی می‌تواند عکس ها و ویدیوهای شما را مشاهده کند.

اکانت اینستاگرام کجا قرار دارد؟

ساخت اکانت اینستاگرام

افرادی که حساب کاربری در اپلیکیشن اینستاگرام ندارند و تمایل دارند تا عضو این شبکه جهانی شوند؛ باید ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل خود نصب کنند. در نظر داشته باشید که شما تنها از طریق گوشی می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام

پس از اینکه شما برنامه اینستاگرام را در گوشی خود نصب کردید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. درصورتی که شما حساب کاربری اینستاگرام نداشته باشید باید اقدام به ثبت نام کنید.

وارد صفحه ای می‌شوید که در انجام شماره تلفن همراه را از شما درخواست می‌کند پس از اینکه شما شماره تلفن را وارد کردید به آن شماره کدی ارسال می‌شود که باید شماره تلفن همراه خود را تایید کنید.

پس از آن شما وارد مرحله اطلاعاتی می‌شوید. باید نام کاربری و رمز عبور و اطلاعات دیگر را در این قسمت وارد کنید، می‌توانید عکسی نیز برای پروفایل خود انتخاب کنید.

پس از اینکه شما اطلاعات خود را وارد کردید، بر روی گزینه NEXT کلیک کرده تا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به این راحتی شما اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید. می‌توانید از آن برای کسب و کار خود و یا فعالیت روزمره و مشاهده کردن ویدئوها و اطلاعات منتشر شده دیگران استفاده کنید.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما می‌توانید از یک یا چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان استفاده کنید. البته نیازی نیست که شما دو اپلیکیشن جدا برای اکانت خود نصب کنید، تنها با یک اپلیکیشن می‌توانید برای چند حساب کاربری استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از چند اکانت استفاده می‌کنید بهتر است از گذرواژه های متفاوتی استفاده کنید تا پیج شما به راحتی هک نشود و افرادی وارد اکانت شما نشود.

می‌توانید برای امنیت بیشتر اکانت خود تایید دو مرحله ای را نیز فعال کنید. در واقع برخی از افراد از اینکه احساس می‌کنند فرد دیگری از اینستاگرام آن ها استفاده می‌کند ابراز نگرانی و ناراحتی می‌کنند. شما می‌توانید به سراغ وب سایت رسمی اینستاگرام بروید و تمامی فعالیت های اینستاگرامی خود را مشاهده کنید. در صورتی که فعالیت غیر مجاز مشاهده کردید آن را بلافاصله قطع کنید و به پایان برسد.

بهتر است بدانید که شبکه اینستاگرام امروزه تنها در بین ایرانیان محبوب نیست بلکه یک شبکه جهانی بوده و تمامی افراد جهان از آن استقبال کرده و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است. طبق آماری که اعلام شده است نه تنها جوانان بلکه تمامی سنین از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید برای اینکه نحوه کار و تنظیمات اینستاگرام آشنا شوید افرادی که قصد دارند به تازگی از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنند بهتر است ترفندهای اینستاگرام را بلد بوده و از آن بهره مند شوند تا بتوانند به صورت فعال و اصولی از پیج اینستاگرام خود استفاده کند.

در نظر داشته باشید افرادی که قصد دارند از پیج اینستاگرام خود برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنند، بهتر است به صورت کاملاً اصولی از همان ابتدا پیش بروید تا به سرعت پیج خود را بالا برده و بتوانید موفقیت بالایی در کسب و کار خود به دست آورید.

به همین خاطر شما می‌توانید از خدمات تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ بهره مند شوید چرا که این تیم تمامی خدمات مربوط به پیج اینستاگرام و بازیابی اینستاگرام را به صورت کاملا حرفه ای و اصولی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با بهره مندی از خدمات این تیم به صورت ویژه اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرده و بهره مند شوید.

در صورت داشتن دو اکانت اینستاگرام چرا اکانت اولیه آپدیت نمی‌شود و امکانات جدید برای آن قابل استفاده نیست؟

در نظر داشته باشید بعضی از امکانات اینستاگرام به مرور در اکانت ها فعال می‌شود کمی صبر کنید.

گذرواژه اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردم چگونه بازیابی کنم؟

شما می‌توانید از طریق شماره تلفن و ایمیل گذرواژه اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

آیا می‌توان تماس تصویری را که در اینستاگرام برقرار کردیم را ذخیره کرد؟

خیر امکان ذخیره تماس تصویری وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 13 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link