اینستاگرام بدون تبلیغات

اینستاگرام بدون تبلیغات

امروزه اینستاگرام طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. بسیاری از افراد از طریق این شبکه مجازی درآمدهای میلیاردی دارند. در حال حاضر اینستاگرام حدود یک میلیارد کاربر دارد که از این یک میلیارد نفر 120 میلیون نفر آن‌ها در ایالت متحده‌ی آمریکا زندگی می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام بدون تبلیغات صحبت کنیم و از مزایا و معایب آن مطلع شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را به چالش بکشیم.

جالب است بدانید که بیشتر استفاده کنندگان این شبکه مجازی محبوب زیر سی سال سن دارند و اغلب آن‌ها نوجوان و یا بسیار جوان هستند. به صورت تقریبی 70 درصد از کل کاربران این فضا خانم می‌باشند و حدود 30 درصد مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

از جمله دلایلی که تعداد خانم‌ها در این در فضای مجازی بیشتر می‌باشد این است که؛ اینستاگرام آرایش‌های صورت و لوازم آرایشی و بهداشتی برای خانم‌ها و عمل‌های جراحی صورت را به صورت مداوم تبلیغ می‌کند. این تبلیغات خانم‌های زیادی را مجذوب می‌کند.

یکی دیگر از دلایل درصد بالای خانم‌ها در این شبکه این است که خانم‌هایی که در خانه مشغول به کارهستند و کارهای خانه را انجام می‌دهند، بیشتر می‌باشند و وقت بیشتری برای گشتن و وقت گذراندن در این صفحه را دارند.

 

منظور از اینستاگرام بدون تبلیغات چیست؟

از زمان ساخت این برنامه مجازی تا به امروز اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کمک کننده زیادی به سراغ برنامه اصلی آمده اند. تقریبا از ابتدای ساخت این برنامه تبلیغات یکی از اهداف اصلی کاربران این شبکه است.

برنامه‌هایی همانند اینستاگرام لایت و اینستاندر از جمله برنامه‌های وابسته به اینستاگرام هستند که ادعا دارند، بدون تبلیغات برنامه را اجرا می‌کنند. برای دانلود این برنامه‌ها می‌توانید از بازار و یا گوگول پلی اقدام کنید.

منظور از اینستاگرام بدون تبلیغات چیست؟

روش‌های ساده برای حذف تبلیغات اینستاگرام

مدت زمانی می‌گذرد که تبلیغات اینستاگرام بیش از حد زیاد شده و برخی از کاربران قصد دارند که به کل تبلیغات را در این برنامه غیر فعال کنند. دقت داشته باشید که پست‌هایی که هدف تبلیغاتی دارند در زیر آن‌ها کلماتی مانند  sponcerd و یا ads  نوشته شده است و شما می‌توانید پست‌های تبلیغاتی را تشخیص دهید. هر فردی نمی‌تواند محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کند زیرا مجوز تبلیغات را باید از این شبکه بگیرد.

روش‌های ساده برای حذف تبلیغات اینستاگرام

نکته قابل ذکر این است که به صورت همزمان نمی‌توان تمامی این پست‌های تبلیغاتی را حذف و غیر فعال کرد. جهت بستن تبلیغات اینستاگرام یا همان ایستاگرام بدون تبلیغات روش کامل و صد در صدی وجود ندارد که به شما این اطمینان را دهد که دیگر تبلیغات برای شما نمی‌آید. اما می‌توان با برخی کارها به صورت حدود از دست تبلیغات‌های روزمره اینستاگرام راحت شد.

اولین راه حلی که ما به شما جهت اینستاگرام بدون تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم، این است که درخواستی به اینستاگرام ارسال کنید که تبلیغات در این شبکه برای شما غیر فعال گردد. اینستاگرام این قابلیت را در اختیار دوستاران و طرفداران خود گذاشته است که تبلیغات را مخفی کنند بدین شکل که وقتی پست تبلیغاتی برای شما ارسال شد، روی همان پست،آیکون سه نقطه در گوشه و بالای پست تبلیغاتی را انتخاب و بعد گزینه‌ی this hide را میزنید. با انجام این کار پیام و پست تبلیغاتی از اون شرکت دیگر برای شما نشان داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است؛ زمانی که شما گزینه مخفی کردن را انتخاب کنید در مرحله‌ی بعد اینستاگرام از شما دلیل این عمل را می‌پرسد که اگر قصدتان راحت شدن از دست تبلیغات روزمره اینستاگرام است باید گزینه‌ی inappropriate it, s را برگزینید. که گزینه‌ی شماره‌ی سوم می‌باشد. با انجام دادن این کار می‌توانید تاثیر این عملکرد و کم شدن پست‌های تبلیغاتی را به راحتی متوجه شوید.

روش دیگر برای اینستاگرام بدون تبلیغات ریپورت کردن پست‌های تبلیغاتی می‌باشد. در زمان‌هایی که پست‌های نامناسب از نظر محتوا برای شما ارسال می‌شود می‌توانید اینستاگرام را مطلع کنید تا این پست‌ها برای شما ارسال نشود. به گونه‌ای که ابتدا باید آیکون سه نقطه در قسمت بالا را انتخاب و گزینه report ad را برگزینید. وقتی که عده‌ی زیادی از افراد یک پست را ریپورت کنند اینستاگرام نیز آن پست را به صورت کلی حذف خواهد کرد.

همان طور که قبلا هم به شما عزیزان توضیح دادیم راه حل دائمی برای حذف تبلیغات اینستاگرام به صورت کلی وجود ندارد. اما در این جا با روش دیگری آشنا می‌شوید که از تعداد زیادی از پست‌های تبلیغاتی جلوگیری می‌کند.

 در این شیوه‌ی آموزشی ابتدا باید پیج شخصی خود را باز کنید و آیکون سه خط زیر هم در سمت راست و بالای صفحه را بزنید.  در این جا گزینه‌ی setting یا همان تنظیمات را لمس کرده و سپس Ad Topics را انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد شما باید Alcohol, Parenting ، Pets را با فعال کردن تیک کنارشان انتخاب کنید. پس از اینکه این سه گزینه را برگزیدید، در قسمت بالا و سمت راست save آبی رنگ را لمس کنید.

 

مراحل بالا بهترین گزینه برای اینستاگرام بدون تبلیغات می‌باشد. اما روش دیگری نیز وجود دارد که به کم شدن‌ پست‌های تبلیغاتی کمک خواهد کرد. بلاک کردن پست‌ها و پیج‌های تبلیغاتی؛ در این روش پست تبلیغاتی ارسال شده برای شما را انتخاب و بر روی آیکون سه نقطه در سمت راست و بالای پست را لمس کنید.

در میان گزینه‌های ظاهر شده block را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام برای اطمینان شما از این کار با دیگر صفحه‌ای را باز می‌کنید که شما مجددا باید گزینه‌ی بلاک به رنگ آبی را انتخاب کنید.

با روش‌ها و شیوه‌های بیان شده می‌توانید تا حدود زیادی اینستاگرام بدون تبلیغات برای خود ایجاد کنید. امروزه بسیاری‌از افراد از طریق اینستاگرام و شبکه‌های مجازی درآمدزایی می‌کنند. توصیه می‌شود اگر پست‌های تبلیغاتی برای شما مفید بود یا به پیشترفت خانواده و افرادی کمک می‌کرد آن را بلاک و یا ریپورت نکنید تا موجب از بین رفتن درآمدزایی‌ دیگران نشویم.

رشد 360 نام وب سایت و گروهی است که با تجربه‌ی کاری فراوان در زمینه‌ی تهیه‌ی مقاله، تولید محتوا و… فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد. این وب سایت با عوامل خارجی زیادی در جهت کار و پیشترفت همکاری می‌کند تا بهترین عملکرد خود را به شما نشان دهد.

آیا با روش setting حذف تبلیغات این امکان هست تبلیغاتی که دوست داریم باز هم نمایش داده شود و فقط برخی حذف شوند؟

خیر با این روش به صورت کلی همه‌ی تبلیغات‌ها کمرنگ و کم می‌شوند.

با بلاک کردن یک پست تبلیغاتی فقط پست مسدود شده حذف خواهد شد؟

بله اما با تکرار این کار بعد از مدت زمانی تبلیغات‌های اینستاگرام کمتر می‌شود.

برنامه اینستاگرام ایکس چیست؟

یکی از ورژن‌های جدید اینستاگرام است که قابلیت نمایش ندادن تبلیغات را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link