برنامه‌ی مشابه اینستاگرام برای ویندوز فون

برنامه‌ی مشابه اینستاگرام برای ویندوز فون

امروزه محبوبیت برنامه‌ی مجازی اینستاگرام از چشم هیچ‌ فردی در جامعه پوشیده نیست. زمانی که یک برنامه رشد چشم گیری می‌کند سایر رقبا نیز تلاش می‌کنند که برنامه‌‌ای مشابه با آن بسازند که بتوانند آن‌ها هم در ان عرصه درآمد و موفقیتی کسب کنند.

بیشتر کاربران اینستاگرام از طریق گوشی موبایل در این برنامه فعالیت می‌کنند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن مجازی بر روی ویندوز کامپیوترها و لبتاپ‌ها نیز اجرا می‌شود. در این مقاله قصد داریم با برنامه‌ی مشابه اینستاگرام برای ویندوز فون آشنایی شویم.

ساپورت از ویندوز فون برای موبایل­ ها دیگر اجرایی نمی­شود اما به هرحال نمی­توان از پیشترفت­های هرچند کوچک آن چشم پوشی کرد. یکی از قابلیت­ های ویندوز فون این بود که بر روی سخت افزارهایی که ضعف داشتند نیز درست برخلاف اندروید نصب می شد و به همین علت بود که محبوبیت ­هایی نزد طرفداران خود داشت.

در سال 2010, ماه اکتبر یعنی 11 سال پیش استفان فرای از وجود این ویندوز بر روی موبایل­ ها سخن گفت. بسیاری از تماشاگران در رابطه با این سیستم عامل جدید اشتیاق فراوانی داشتند زیرا سبک متفاوتی را وارد دنیای دیجیتال کرده بود.

 

 

ورژن PWA اینستاگرام

قبل از هرگونه پیشنهادی در رابطه با جایگزین­های اینستاگرام برای ویندوز فون بهتر است به تیم توسعه­ ی خود برنامه­ ی مجازی اینستاگرام توجه داشته باشید. این ورژن اینستاگرام قابلیت دایرکت مسیج را دارد البته برای این که این ویژگی برای شما قابل اجرا باشد لازم است که اکانت خود را بر روی حالت BUSSINESS قرار دهید.

ورژن PWA اینستاگرام

LIKEGRAM FOR INSTAGRAM

یکی دیگر از برنامه­ های پیشنهادی ما به شما لایک گرام برای اینستاگرام می­باشد. این برنامه با شبکه­ ی اصلی در ارتباط است و قابلیت­ های زیادی دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که با هربار ورود شما به این اپلیکیشن 20 سکه به صورت روزانه دریافت خواهید کرد. حتی به راحتی با لایک کردن یا همان پر کردن قلب توخالی به تعداد سکه­ های شما افزوده می­شود.

در این برنامه شما می­توانید لایک بخرید یعنی هرچقدر که تعداد سکه­های شما بیشتر باشد تعداد لایک بیشتری نیز می­توانید دریافت کنید. البته نمی­شود خرید لایک را کار حرفه ­ای دانست زیرا بعضی افراد برای تهیه­ ی پست­ ها و تصاویر زحمت زیادی کشیدها ند و باید به شکل درستی به نتیجه برسد.

اما همان طور که از نام این برنامه مشخص است برای افزایش تعداد لایک­ها ساخته شده است. الگوریتم این برنامه بسیار صحیح و مناسب است به همین خاطر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

برنامه­ی  6TAG

این برنامه ­ی مجازی با ورژن­های 3/ 5/ 9 تولید و وارد بازار گشته است. دانلود 6TAG رایگان می­باشد و فقط برای بخش­هایی از این برنامه مجبور به پرداخت هزینه می­باشید. یکی از معایب این اپلیکیشن این است که برای آپلود یک ویدئو ملزم هستید که هزینه ای را پرداخت کنید. در غیر این صورت ویدئو برای شما قابل پخش نیست.

این برنامه تمامی افکت­ هایی که در اینستاگرام موجود است را دارا می­باشد. با این اپلیکیشن می­توانید با لمس کردن تصویر به راحتی بخشی از عکس را مات کنید.

این برنامه امکان ساپورت از هر دو دوربین عقب و جلو را دارا می­باشد. از هر چندتا عکس می­توانید یک COLLAGE بسازید. این اپلیکیشن شامل یک صفحه­ ی استارت یا همان شروع می­باشد وقادر هستید تگ ­ها را به این صفحه پین کنید.

از جمله مهم­ترین کاربردهای این برنامه شیر کردن بدون واسطه­ی عکس­ها و ویدئوها در سایر شبکه­های مجازی مانند فیسبوک, تامبلر و توئیتر می­باشد.

همه­ ی ما در موبایل و یا کامپیوتر شخصی خود ویدئوهایی داریم که می­خواهیم بخشی از آن را حذف کنیم و تغییراتی بر روی سایر قسمت ­های آن اعمال کنیم و آن را به اشتراک بگذاریم.

6TAG این امکان را به ما داده است که بخش­هایی از یک فیلم که مورد پسندمان نیست را کات کنیم. البته باید این نکته­ را یادآور شوم که این قابلیت به صورت رایگان امکان پذیر نیست و ملزم به پرداخت هزینه­ ی اندکی برای استفاده از این کاربرد دارید.

WINSTA یک برنامه­ی ایرانی مشابه اینستاگرام

WINSTA یک برنامه ­ی ایرانی مشابه اینستاگرام

یک برنامه­ی مشابه اینستاگرام برای ویندوز فون WINSTA می­باشد. WINSTA یک برنامه­ی مجازی است که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است. در ابتدای شروع کار این برنامه, به صورت کاملا رایگان در اختیاران کاربران قرار گرفت.

زمانی که ورژن­ های بالایی از این برنامه تهیه گشت, استفاده­ ی رایگان از آن منقضی شد و با صرف هزینه­هایی در اختیار کاربران قرار گرفت. از جمله مزایای این اپلیکیشن این است که ساخت ایران است و برای تهیه­ ی آن نیازی به پرداخت دلاری نیست و با هزینه ­ی نه چندان زیادی می­توان آن را تهیه کرد.

این برنامه­ ی مجازی از کیفیت بالایی برخوردار است و قابلیت­ های زیادی دارد. برای مثال می­توانید در این اپلیکیشن یک فیلمی که در حال پخش است را جلو و عقب کنید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قابلیت دایرکت در نسخه­های تحت وب می­باشد.

گروه سازنده­ی این برنامه ­ی مجازی تبلیغات در ورژن رایگان را حذف کرده است و همین امر سبب شده است که شمار استفاده کنندگان از این برنامه روزانه کمتر و کمتر شود. زمانی که کاربران یک شبکه­ی مجازی کم شود محبوبیت آن نیز کاسته خواهد شد وبه مرور ارزش خود را از دست خواهد داد.

هر کدام از برنامه­ های نام برده شده نقاط قوت و ضعفی دارند و نمی­توان آن ها را نادیده گرفت. به صورت کلی می­توان بیان داشت؛ رقابت با برنامه­ ی اینستاگرام و یک جایگزین کاملا مناسب برای آن وجود ندارد. یا اگر هم وجود داشته باشد چون کاربران اینستاگرام بیشتر هستند مسلما فضای دلچسب تری ایجاد خواهد کرد.

اینستاگرام همچنین درآمدزایی های بزرگی برای برخی افراد به همراه دارد. بنابراین برنامه­ای که مشابه اینستاگرام باشد در طی فعالیت چندین ساله به صورت موفق شاید بتواند با این شبکه قدرتمند رقابت کند.

در این مقاله شما را بهترین و بروزترین برنامه­های مشابه اینستاگرام برای ویندوز فون آشنا کردیم. لازم به ذکر است که برنامه های دیگری نیز ساخته شده­اند که ادعای جایگزینی به جای اینستاگرام را دارند اما چون کیفیت لازم را ندارند, از بیان و معرفی آن ها صرف نظر کردیم.

با مراجعه به وب سایت رشد 360 در زمینه­ی چگونگی طراحی سایت و مواردی مانند تهیه­ ی مقاله در زمینه­ های متنوع آشنا خواهید شد. اگر به کارهای تولید محتوا علاقه دارید این وب سایت فعالیت­ های زیادی در این زمینه انجام می­دهد.

آیا برنامه¬های مشابه اینستاگرام که بر روی ویندوز فون نصب می¬شوند با سایر ویندوزها متفاوت می-باشد¬؟

برای نصب بر روی ویندوز نسخه یا ورژن هایی از همان برنامه وجود دارد که با توجه به آن فرد باید برنامه را دانلود و اجرا کند.

آیا خبر حذف کاربران ویندوز فون برای اینستاگرام صحت دارد؟

خبر گذاری ایسنا به علت رقابت های فشرده ای که میان ای او اس و اندروید وجود دارد این گونه بیان کرده است اما همچنان اپدیت هایی از نسخه ی اینستاگرام بر روی وب سایت ها وجود دارد.

بهترین گزینه به عنوان جایگزین اینستاگرام برای ویندوز فون چیست؟

6TAG با توجه به قابلیت¬هایی که دارد در حال حاضر بهترین گزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link