تولید محتوا با گوشی

اصول تولید محتوا با گوشی

در این مقاله قصد داریم به نحوه تولید محتوا با گوشی بپردازیم.رسانه های دیجیتالی تلفن همراه در حال بازتعریف نحوه خواندن ، مشاهده و سرگرمی ما هستند. این یک مد نیست بلکه روندی است که تغییر نسلی خواهد بود. موبایل در حال تبدیل شدن به دستگاه پیش فرض انتخابی است نه لپ تاپ.

این تغییر دستگاه بیشتر در کشورهای در حال ظهور از جمله آسیا و آفریقا رایج خواهد بود زیرا 3 میلیارد نفر دیگر از طریق دستگاه های تلفن همراه آنلاین می شوند. اتصال رایانه های شخصی

برای بسیاری از مردم نحوه مصرف آنها نه زمانی است که از رایانه استفاده می کنند ، بلکه وقتی تلفن خود را از جیب یا کیف خود بر می دارند یا صفحه قرص خود را تکان می دهند.

پیامدهای تولید محتوا با گوشی

پیامدهای تولید محتوا با گوشی

این امر پیامدهای عمده ای برای بازاریابان محتوا و آینده بازاریابی محتوا دارد.

اگرچه بازاریابی تلفن همراه واقعاً یک دستگاه است که تمام کانال های فوق را قطع می کند ، اما رفتارهای مصرف کننده حکم می کند که شرکت ها باید تلفن های هوشمند و تبلت ها را به خودی خود بسیار متمایز بدانند.

تولید محتوا با گوشی به معنای اول از همه ، طراحی وب کاملاً واکنشگرا به تلفن همراه است. این همچنین مستلزم بهینه سازی تصمیمات محتوای آینده شما برای در نظر گرفتن متن کمتر ، تصاویر بیشتر و تعداد زیادی دکمه قابل کلیک است – همه آنها به طور یکپارچه مستقیماً در صفحات وب ، ایمیل ها و فیدهای اجتماعی شما ادغام می شوند.

ترافیک تلفن همراه همچنین شامل هزاران برنامه در دسترس مصرف کنندگان است – همه کانال های خرد که از طریق آنها می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید ، مانند پادکست ها ، جمع آوری اخبار و حتی برنامه های برند مستقل.

یک روش توزیع جدیدتر ، پادکست محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از آنجا که یک کاربر معمولی تقریباً 4 ساعت در روز در برنامه ها می گذرد ، ضبط پادکست می تواند شرکت شما را از طریق Apple Podcasts ، Spotify ، iTunes ، Anchor و ده ها برنامه گوش دادن دیگر در بازار جلوی این کاربران قرار دهد.

روش های تولید محتوا با گوشی

تولید محتوا در پادکست با گوشی

پادکست به برند شما تالار گفتمان دیگری می دهد تا عمیق تر به موضوعات موضوعی بپردازد ، با متخصصان صنعت مصاحبه کرده و با شرکت ها و مصرف کنندگان همفکر خود ارتباط برقرار کند. این یک راه عالی برای رساندن پیام شما به صورت شنیدنی است ، زیرا شنوندگان می توانند از محتوای شما در هنگام رانندگی ، سوار شدن در قطار ، تمرین کردن ، پختن شام و هر زمان که دچار توقف هستند لذت ببرند.

مردم به احتمال زیاد پادکست شما را همانطور که سایت شما را پیدا می کنند پیدا می کنند: به صورت ارگانیک. این بدان معناست که یک استراتژی وجود دارد که بتواند نمایش شما را برای شنوندگان معمولی قابل پیدا کند.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با گوشی

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با گوشی

رسانه های اجتماعی به بازاریابی شما کمک می کند تا شخصیت ، دلیل و تفسیر بیشتری داشته باشد. شما می توانید محتوای هدفمند را در یک کانال و انواع دیگر دارایی ها را در کانال دیگری ارسال کنید – هر کجا که مخاطبان شما هستند ، آنها را در آنجا ملاقات می کنید.

کانال های اجتماعی شما همچنین به شما این امکان را می دهند که به مشترکین و دنبال کنندگان پاسخ دهید ، میزان مشارکت را در زمان واقعی اندازه گیری کنید ، محصولات و شبکه را با تأثیرگذاران تبلیغ کنید. این یک اکوسیستم همه کاره و بسیار پر جنب و جوش برای سرمایه گذاری است.

لینکدین ، یوتیوب ، فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و Pinterest به محتوای شما دسترسی می دهند که در جاهای دیگر نمی تواند به آن برسد ، و این یک ابزار حیاتی در استراتژی توزیع شما است.

تولید محتوا ویدیویی با گوشی

ویدئو ستاره نوظهور بازاریابی محتوا است. در نظرسنجی ما با شورای CMO ، 79 درصد از بازاریابان ارشد می گویند که نقش ویدئو در استراتژی های کلی محتوای بصری افزایش می یابد. و از آنجایی که همه ما هر روز دوربین های قدرتمندی در جیب خود داریم ، بازاریابان محتوا بهانه ای برای آزمایش فیلم ندارند.

محتوای ویدئویی می تواند تلاش های بازاریابی هر نام تجاری یا مشاغل را تا حد زیادی افزایش دهد. این کلاس برای ایجاد محتوای ویدئویی جذاب برای موبایل ایده آل است.

عناصر کلیدی که لازم است:

  • انواع ویدئوهای موبایلی که می توانند برای شما کار کنند
  • ویدئو برای تجهیزات خاص تلفن همراه
  • برنامه های اصلی ویرایش ویدئوی تلفن همراه
  • قاب بندی سوژه و عکس های محبوب
  • تکنیک های اساسی فیلمبرداری
  • تکنیک های ویرایش موبایل

مطالب این دوره به چهار واحد تقسیم می شود:

ماژول 1: نحوه یافتن داستانهای شگفت انگیز به صورت آنلاین و سراسر جهان ، با استفاده از آخرین تکنیک ها و ابزارها برای کشف و تأیید محتوای تولید شده توسط کاربر.

ماژول 2: این همه در مورد انتشارات اجتماعی و نحوه گرفتن بهترین مطالب ممکن با تلفن شما است. چند نکته کوچک می تواند تفاوت بزرگی در تولید فیلم های با کیفیت حرفه ای با دستگاهی که قبلاً در اختیار دارید ایجاد کند.

ماژول 3: ویدئویی را که در ماژول 1 و 2 ایجاد کرده اید ویرایش کنید و آن را برای بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی آماده کنید. ما از مرحله داستان نویسی و اسکریپت نویسی ، تا صادرات پیش خواهیم رفت.

ماژول 4: شما تمام کارهای سخت را انجام داده اید ، یک فیلم موبایل شگفت انگیز تهیه کرده اید. اکنون وقت آن است که به اشتراک بگذارید ، به اشتراک بگذارید ، به اشتراک بگذارید. تماشاگران فقط به سراغ شما نمی آیند ؛ ما برای یافتن آنها به داستان نیاز داریم! این ماژول اسرار بهینه سازی محتوای شما برای بسترهای اجتماعی و اطمینان از حباب داستان های شما را در بالای جدول زمانی رسانه های اجتماعی افراد به اشتراک می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link