طراحی سایت به انگلیسی

طراحی سایت به انگلیسی

ضرورت داشتن یک سایت، سال هاست که برای انواع شرکت ها و کسب و کارها، مطرح و محسوس شده است. اگر هنوز هم نسبت به اداره کسب و کارهای خود به شیوه سنتی عمل می کنید و نسبت به آن نیز تعصب دارید، بهتر است بدانید که در عصر جدید در صورت عدم انعطاف پذیری نسبت به خواسته های مشتریان خود در سراسر جهان، موفقیت شما مدت زیادی دوام نخواهد داشت.

مزایایی که کمپانی ها از داشتن یک وب سایت ایده آل از آن ها برخوردار اند، عبارت اند از:

  • گسترش طیف مشتریان داخلی

امروزه دیگر هر کسی برای خرید یا سفارش هر آیتمی، پا به بیرون نمی گذارد، بلکه ابتدا در فضای اینترنت به دنبال ارائه دهنده آن به جستجو می پردازد. واضح است که شما از طریق ارائه سایت شعبه خود می توانید نه تنها مشتریان ثابت خود را به صورت حضوری و مجازی پوشش دهید، بلکه کاربران جدیدی را نیز با مجموعه خود در فضای نامحدود موتورهای جستجوگر آشنا سازید.

  • ارتقاء کسب و کار خود نسبت به معیارهای امروزی

جدا از هر مزیت دیگری، جالب است بدانید که ارائه آدرس وب به مشتریان و کاربران، نشان دهنده حرفه ای بودن و کلاس کاری و انعطاف شما در تطبیق با نیازهای روز دنیاست.

  • جذب کاربران از سرتاسر دنیا

عدم شکوفایی تکنولوژی در دوران قدیم نسبت به محبوبیت و افزایش مشتریان، باعث می شد تا معیار شناخت یک کسب و کار به منطقه جغرافیایی آن محدود شود. اما کلیشه های کسب و کاری دیگر امروز بی معنی قلمداد می شوند.

با طراحی و ساخت سایتی با فاکتورهای کیفیتی، کاربرانی از تمامی نقاط دنیا به سمت شما جذب خواهد شد و از خدمات شما بهره خواهند برد، در نتیجه روز به روز بزرگ تر و موفق تر شناخته خواهید شد.

سایت خود را به زبان انگلیسی طراحی کنید!

سایت خود را به زبان انگلیسی طراحی کنید!

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که محبوبیت داخلی برای شما کافی نیست و فکر می کنید که پتانسیل گسترش مجموعه خود را دارید، لازم است تا یک پله در طراحی سایت خود بالاتر عمل کنید و آن هم استفاده از زبان بین المللی انگلیسی است.

تنها کافی است پروسه صفر تا صد ساخت سایت خود را با زبان و معیارهای مطرح مشترک در کل دنیا به پیش ببرید و از آن پس با دنیای خارج از محدوده کاری خود ارتباط سودمندانه ای را تجربه خواهید نمود.

مراحل ساخت سایت انگلیسی

اکنون قصد داریم تا شما را با مراحل تشکیل سایتی بین المللی برای رونق کسب و کار خود به صورت مفید و مختصر آشنا سازیم. این حقیقت را همیشه به یاد داشته باشید که سایت خشک و خالی معیاری برای موفقیت به حساب نمی آید، چرا که رقیبان شما در این زمینه ممکن است خیلی پیشتازتر عمل کرده باشند.

امروزه میلیون ها سایت در سراسر دنیا قابل سرچ و استفاده هستند، اما چندتای آن ها مورد شناخت نسبی عموم قرار دارند؟ چندتای آن ها مورد استفاده اکثریت مردم واقع می شوند؟ چه معیاری برای تبدیل سایت انگلیسی شما به محبوب ترین بین رقیبان خواهد بود؟ در ادامه به مهم ترین معیارهای صعود سایت در هر جستجوی مرتبط با آن پرداخته ایم.

بهترین دامنه برای سایت انگلیسی

دامنه سایت، همان نام انحصاری سایت تعریف می شود که تمام کاربران و مشتری های شما در سراسر دنیا با آن نام مجموعه شما را خواهند شناخت، از خدمات شما بهره خواهند برد و دیگران را نیز با ذکر این نام به شما معرفی خواهند نمود. ساده اما بسیار تعیین کننده!

دست شما در انتخاب دامنه خود باز می باشد و محدودیتی در دنیای امروز نسبت به این مورد نخواهید داشت، اما لازم است بدانید که هوشمندانه عمل کردن و به کار بردن خلاقیت در کوچک ترین جزئیات، برگ برنده شما در میان میلیون ها سایت خواهد بود.

درست است که شما می توانید از نام خود، نام شرکت خود، کتگوری یا دسته بندی کسب و کار خود و هر آنچه که بدان مربوط می باشد، به عنوان دامنه سایت استفاده نمایید، اما انی پروسه برای جهانی شدن سایتتان، قدری چالش برانگیزتر خواهد بود.

نکته ای که در انتخاب دامنه سایتی به زبان غیر فارسی بایستی در نظر داشته باشید، این است که آدرس سایت حتماً قابل فهم و درک برای تمام فرهنگ ها و زبان ها باشد.

بی شک استفاده از اصطلاحات کاملاً ایرانی، ایده جالبی برای تحقق بخشیدن به این هدف نخواهد بود‍! قبل از نهایی سازی دامنه سایت، از غیر مشابه بودن بیش از حد آن با دیگر دامن ها اطمینان حاصل کنید و تا جای ممکن، متفاوت ترین دامنه را برای سایت خود در نظر بگیرید.

طراحی متفاوت سایت انگلیسی

طراحی سایت جزو عوامل گرافیکی به حساب می آید که شامل تصاویر، رنگ ها و فونت های خیره کننده می باشند و قادرند کاربران را محو زیبایی ظاهری وب سایت ها نمایند. سایتی با دارا بودن بهترین و خاص ترین طراحی، حاصل صرف وقت و خلاقیت طراح است.

قطعاً می دانید که زیبایی شناختی در دنیای خارج از کشور ما بسیار متفاوت است. برای اثبات این موضوع کافی است تا به جسجتوی سایت های خارجی بپردازید تا متوجه این تفاوت شوید. پس طراحی گرافیکی سایت خارجی را باید با معیارهای ترند جهانی آغاز کرد.

محتوای سایت هم به همان میزان از اهمیت برخوردار است. برای ارائه خدمات خود به غیر فارسی زبانان، ضروری است تا محتوای سایت خود را به زبان انگلیسی نیز ارائه دهید تا کاربران از آپشن تغییر زبان و درک محتوا برخوردار باشند.

طراحی متفاوت سایت انگلیسی

سرویس هاست بین المللی

میزبانی از بخش نرم افزاری و داده های سایت شما بر عهده هاست می باشد. شرکت هایی نیز تحت همین عنوان، به ارائه سرویس های مربوطه به کاربران خود تشکیل شده اند. تأمین نیازهای فنی، امنیتی با در نظر گرفتن به صرفگی اقتصادی، معیارهای محبوبیت شرکت های ارائه دهنده هاست به شمار می آیند.

البته بسیاری از شرکت های بزرگ و موفق، هاست را با صرف هزینه زیادی برای خود راه می اندازند. شرکتی که میزبان طراحی و ساخت سایت انگلیسی زبان شما شده است، می بایست بتواند مزایایی که توسط آن ها کاربر جذب می نماید را به صورت بین المللی ارائه دهد و رضایت کاربران خارجی خود را نیز به همراه داشته باشد.

رشد 360، بهترین انتخاب برای سایت های انگلیسی

طراحی، تولید محتوا و مارکتینگ کسب و کار اینترنتی خود را به مجموعه توانای رشد 360 بسپارید. کارشناسان مجرب ما با دارا بودن تسلط کامل نسبت به فرآیندهای مطرح سازی سایت و آشنایی به استانداردهای جهانی، قادر به طراحی وب سایت شما به زبان شماره یک دنیا، یعنی انگلیسی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link