طراحی لوگو و برند

طراحی لوگو و برند

طراحی لوگو و برند یکی از اقدامات تخصصی تبلیغات کسب و کار شما می‌باشد. شما می‌توانید برای معرفی خدمات و کسب و کار خود لوگو و برند خود را به صورت کاملا تخصصی برای طراحی به طراحان برتر و حرفه ای مجموعه رشد 360 بسپارید.

مفهوم لوگو

لوگو یک المان بصری است که برای برند یک شرکت یا خدمات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که لوگو می‌تواند به صورت نوشتاری و یا تصویری باشد و همچنین به صورت ترکیبی از این دو مورد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به نوع کسب و کار شما می‌توانید تعیین کنید، که کدام نوع لوگو برای برند و کسب و کار شما مناسب است. لوگو باید بتواند ارتباط خوبی با کسب و کار شما برقرار کند. از خطوط نرم و خشک در طراحی آن استفاده می‌کنند.

طراحی لوگو و برند نیازمند دانش و تخصص بالایی می‌باشد که شما باید سعی کنید طراحی لوگو و برند را به طراحان مجرب بسپارید. در نظر داشته باشید که شما وقتی تمایل دارید تا برند خود را به مردممعرفی کنید، همواره باید از لوگو آرم ساده و گویای استفاده نمایید تا به راحتی در ذهن افراد ثبت شود.

مفهوم لوگو

مفهوم برند

برخی از شرکت ها و سازمان ها خدمات و محصولات منحصر به فردی را به بازار ارائه می‌کند. در صورتی که افراد لوگوی آن ها را ببینند، بلافاصله برند آن ها در ذهن مردم به تصویر کشیده خواهد شد، که برای همه افراد معمولاً مشابه می‌باشد.
همه شما گوشی های اپل را مشاهده کرده‌اید که شرکت اپل یکی از معروف ترین شرک تهای موبایل و تجهیزات اینترنتی می‌باشد. برند اپل از لوگو سیب گاز زده استفاده کرده است.

نکاتی در طراحی لوگو و برند

نکات بسیاری وجود دارد که شما باید در طراحی لوگو و برند توجه داشته باشید تا بتوانید طراحی با کیفیت و مناسبی را انجام دهید. نکته بسیار مهم در طراحی کهبه شما پیشنهاد بسیار به آن اهمیت دهید سپردن کار طراحی لوگو و برند طراحان مجرب و حرفه ای می‌باشد. همواره سعی کنید طراحی را به افراد کاربلد و باتجربه بسپارید به هیچ عنوان در این زمینه ریسک نکرده و به سراغ افراد تازه کار نروید.

نکاتی در طراحی لوگو و برند

ساده بودن طراحی

همواره ذکر کرده ایم در تمامی طراحی ها سادگی را رعایت کنید. در صورتی که لوگو و برند شما به صورت ساده طراحی شود در ذهن عموم ماندگار و پایدار خواهد شد. در نظر داشته باشید که باید از طراحی ساده ولی جذاب و زیبا استفاده کنید.

گویا و خوانا بودن لوگو

نکته بسیار مهمی که در طراحی لوگو و برند وجود دارد؛ خوانایی و گویا بودن است. شما باید همواره سعی کنید از نوع مناسب لوگو برای کسب و کار خود استفاده نمایید که خوانایی و گویا بودن آن را به همراه داشته باشد. بر کسب و کار ها برای طراحی از نوع لوگو نوشتاری استفاده می‌کنند، چندان مناسب نیست. پیشنهاد می‌کنیم از لوگوی مناسب با نوع کسب و کار خود استفاده کنید. پرکاربردترین نوع لوگو، لوگو ترکیبی می‌باشد.

گویا و خوانا بودن لوگو

تکراری نبودن لوگو و برند

درصورتی که قصد دارید برای برندینگ کسب و کار خود اقدام کنید؛ از لوگو و برند تکراری استفاده نکنید. سعی کنید تنوع به کار دهید و با سلیقه و ایده‌های نو، بهترین لوگو و برند جدیدی را طراحی کنید. کافیست شما این کار را به طراحان حرفه ای تیم رشد 360 بسپارید تا به صورت کاملا حرفه ای برای شما لوگو و برند مناسبی را طراحی کنند.

اطلاعات لازم

در طراحی لوگو و برند معمولاً از اطلاعاتی برای درج بر روی لوگو و برند استتفاده می‌کنند. بسیاری از کسب و کارها مانند باشگاه های ورزشی معمولاً سال تاسیس باشگاه و همچنین نوع رشته ورزشی در لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین در مزون لباس بیشتر از تصویر صنعت مد استفاده خواهند کرد. ولی به طور کلی می‌توان گفت شما برای طراحی لوگو و برند می‌توانید از اطلاعاتی مانند شماره تماس، سال آغاز به فعالیت و نوع فعالیت بهره مند شوید و در لوگوی خود به کار ببرید.

انعطاف پذیر بودن لوگو و برند

در طراحی لوگو باید به انعطاف پذیر بودن آن توجه داشته باشید. لوگو و برند بر روی وسایل و ملزومات مورد استفاده در کسب و کار چاپ و استفاده می‌شود. در برخی از موارد لازم است تا در ابعاد بزرگ و یا در ابعاد کوچک لوگو و برند را پیاده سازی کنید به همین خاطر باید قابلیت انعطاف پذیری لوگو و برند شما بالا باشد تا بتوانید در هر ابعادی بدون اینکه کوچکترین تغییری در آن ایجاد شود چاپ و پیاده سازی کنید.

فونت مناسب در طراحی لوگو و برند

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید فونت مورد استفاده در طراحی می‌باشد. در برخی از کسب و  کارها شما نمی‌توانید از فونت رسمی و بلد استفاده کنید، در این موارد معمولاً طراحان سعی می‌کنند فونت جدیدی با توجه به ایده هایی که مرتبط با کسب و کار شما دارند ابداع کرده و از آن در طراحی استفاده کند.

فونت مناسب در طراحی لوگو و برند

اهمیت طراحی لوگو و برند

بهتر است بدانید که طراحی لوگو و برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما برای اینکه برند خود را به مردم و بازار بشناسانید باید لوگو منحصر به فرد خود را داشته باشید. همچنین در صورتی که شما بخواهید محصولات بیشتری را به فروش برسانید و یا خدمات ارزنده ای را ارائه دهید، ساخت برندی و لوگوی مخصوص به خود را داشته باشید.

یکی دیگر از اهمیت طراحی لوگو و برند؛ اعتماد بیشتر مشتریان به خدمات و محصولاتی که شما عرضه می‌کنید، خواهد بود. در صورتی که شما برند خاص خود را داشته باشید بدون شک مشتریان پس از اینکه درباره محصولات شما اطلاعاتی کسب کند به سراغ اینترنت رقته تا از وجود برند شما اطلاع پیدا کنند به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم اولین قدم در کسب و کار طراحی لوگو و برند برای کسب و کار شما باشد.

طراحی لوگو و برند کسب و کار خود را به تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا با استفاده از برندی با کیفیت و جذاب توانید در کسب و کار خود موفق عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link