چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟

چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟

یکی از سوالاتی که برای  وبلاگ نویس ها وجود دارد، چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ است.

طراحی وب سایت از جمله روش هایی است که به واسطه ی آن ها می توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید. اگر گشت کوچکی در اینترنت بزنید، وب سایت های بسیار زیادی را می بینید.

زمانی که صفحه ی گوگل باز می شود، یک سری از وب سایت ها شما را ترغیب می کنند تا از آن ها بازدید کنید. به نظرتان چه چیز باعث موفقیت این وب سایت ها شده است؟ بی شک یک سری اصول وجود داشته که وب سایت های موفق از آن ها پیروی می کنند.

در این مقاله قصد داریم به این سوال ویژه پاسخ بدهیم که چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ بله، درست متوجه شدید. قدم اول برای رسیدن به بازدید بالا، استفاده از یک عنوان جذاب است.

شما وقتی یک روزنامه ی بزرگ را در دست می گیرید، قطعا تمامی مطالب موجود در آن را نمی خوانید. روزنامه را ورق می زنید و یک دفعه مطلبی را برای خواندن شروع می کنید. در اصل این عنوان مطلب و خبر بود که شما را جذب کرد و در بین ده ها عنوان خبری آن را انتخاب کردید.

در ادامه ی مبحث چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ چندین راه را معرفی می کنیم تا به واسطه ی آن یک عنوان جذاب را برای وبلاگ خود تهیه کنید. قدری از وقت ارزشمندتان را در اختیار ما قرار دهید.

چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟

چه کلماتی برای عنوان مناسب هستند؟

وقتی خود سوال چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ را بررسی می کنیم. متوجه می شویم که از چندین ترکیب ساخته شده است. تمامی این کلمات شاید به تنهایی جالب نباشند، اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند، مخاطب را وسوسه می کنند، تا محتوای موجود را بخواند.

در وهله ی اول باید هدف مخاطب را بررسی کنیم. هم هدف مخاطب مهم است و هم هدف ما از ارائه ی محتوا، اما نکته اینجاست که هدف مخاطب اولویت بالاتری دارد. باید بدانیم مخاطب به دنبال چیست و از وبلاگ و سایت ما چه می خواهد.

خوشبخاته در گوگل این ویژگی وجود داشته که می توان آن دسته از عباراتی که بیشترین جست و جو را در اینترنت داشته اند را یافت. برای این موضوع ابتدا صفحه ی اینترنت را باز کنید و یک کلمه ی کلیدی را بنویسید. نکته اینجاست که تنها یک کلمه یا یک ترکیب کوچک  را در نوار جست و جو درج کنید.

به عنوان مثال در این عنوان چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ ترکیب عنوان جذاب و ترافیک بیشتر کلمات کلیدی هستند.

این دو ترکیب را بنویسید، می بینید که گوگل به کمک شما آمده و چندین عبارت طولانی را آماده می نویسد. این عناوین بیشترین بازدید را توسط مخاطب داشته اند. خب ! شما در حال حاضر چند ترکیب را در دست دارید که می توانید با استفاده از آن ها یک عنوان جذاب برای خود بسازید.

در وهله ی دوم باید کلمات کلیدی را جست و جو کنید و وب سایت هایی که در صفحه ی اول نمایش داده شده اند را ارزیابی کنید. چندین عنوان در مقابل شماست که موتور جست و جو آن ها را نمایان می کند.

این مرحله شبیه به آن است که یک خبر در صفحه ی اول روزنامه چاپ شده است، فقط بازدید را در بر دارد. اما هنوز نتوانسته ایم به سوال چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ پاسخ دهیم.

از چه لحنی برای عنوان استفاده کنیم؟

استفاده از لحن مناسب یکی از پاسخ های سوال چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد، می باشد. لحن های محاوره ای و یا لحن رسمی شما کدام را برای عنوان وبلاگ خود استفاده می کنید؟ قطعا در دنیای مجازی و اینترنت از هر لحنی نمی توان استفاده کرد.

لحن های محاوره ای با وجود این که صمیمیت زیادی دارند، اما چندان کارآمد نیستند. اما لحن های خشک و رسمی نیز مخاطب را دلزده می کنند. مخاطب باید حس کند با یک دوست صحبت می کند، نه رباطی که هزاران داده در آن ذخیره شده است.

اگر به فعل های وبلاگ های جذاب توجه کنید، مخاطب را فردی مجزا نمی دانند. شناسه ی فعل ها اول، شخص جمع یعنی ما می باشد. به عنوان مثال؛ چگونه می توانیم؟ تبدیل شویم، برسیم و … این فعل ها مخاطب را جزئی از خود می دانند و افراد با خواندن آن ها احساس صمیمیت می کند.  باید از لحن رسمی صمیمیت بسازیم، تا مخاطب به سمت ما جذب شوند.

چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟

نمونه محتوا هایی که عنوان جذاب دارند

وب سایت های بسیار زیادی در حال حاضر وجود دارند که در زمینه ی کاری خود موفق هستند و توانسته اند ترافیک بالایی را ایجاد کنند. وب سایت ” رشد 360 ”  از جمله وب سایت هایی است که خدمات زیادی را در خصوص دیجیتالی شدن ارائه می دهد. یکبار صفحه ی رسمی ایشان را باز کنید و محتوا های موجود را ارزیابی کنید.

به عنوان مثال در صفحه ی اصلی عبارت دیجیتالی شو وجود داشته که خود عنوان جذابی برای مخاطب به شمار می آید. علاوه بر این وب سایت، چند وب سایت دیگر را نیز ارزیابی کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا برای این سوال چگونه می توان با نوشتن عنوان جذاب در وبلاگ، ترافیک بیشتری دریافت کرد؟ یک پاسخ کاربردی پیدا کنیم. بی شک با یک عنوان جذاب مخاطب جذب محتوای شما شده و هر مطلبی را که نوشته باشید را تا انتها می خوانند.

جزئیات با وجود کوچکی خود تاثیر زیادی بر کار شما خواهند داشت. کافی است از آن ها غافل نشوید و اطلاعات لازم را در مورد آن ها بیابید.

استفاده از چه کلماتی در عنوان مجاز نیست؟

کلماتی که حاوی عبارات توهین آمیز و نا هنجاری هستند.

عنوان باید دارای چند کلمه باشد؟

تعداد کلمات عنوان نباید زیاد باشد و نه بسیار طولانی، حد وسط همیشه مناسب تر است.

از کجا بفهمیم عنوانی که طراحی کرده ایم جذاب است؟

خود را جای مخاطب قرار دهید و در کنار عنوان خود چندین عنوان دیگر وب سایت ها را قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link