چرا اینستاگرام خودکار فالو می‌کنه؟

چرا اینستاگرام خودکار فالو می‌کنه؟

چرا اینستاگرام خودکار فالو می‌کنه؟ یکی از مشکلاتی است که در برخی مواقع مخاطبان و کاربران اینستاگرام با آن روبرو می‌شوند. کاربران بسیاری این خطا اینستاگرام را گزارش داده اند. قصد داریم در این مقاله این خطا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی بسیار محبوب می‌باشد که شما می‌توانید توسط آن با فالوورهای خود در ارتباط باشید. با اشتراک گذاری پست ها و استوری و … می‌توانید با فالوورهای خود تعامل و ارتباط داشته باشید.

پس از اینکه حساب کاربری اینستاگرام خود را ساخته اید؛ می‌توانید توسط افرادی که شماره آن ها را در لیست مخاطبین خود دارید، را فالو کرده و دنبال کنید. قابلیت دیگر اینستاگرام این است که اگر شما حساب فیسبوک داشته باشید، می‌توانید تمامی دوستان فیس بوکی خود را در اینستاگرام پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

هر فردی به دنبال جذب فالوور بالا باشد می‌‌تواند توسط فالو کردن و فالو شدن تعداد فالوور های خود را افزایش دهد. البته این دنبال کردن افراد در برخی مواقع باعث می‌شود تا برای کاربران ناخوشایند باشد.

شما نیز امکان دارد برخی مواقع متوجه شده باشید که به صورت کاملا ناگهانی برخی از حساب های اینستاگرام را به صورت کاملا تصادفی دنبال کرده‌اید؟

این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که اسپمرها وارد صفحه و حساب‌کاربری شما شده‌اند و کنترل را به دست گرفته اند. شما باید امنیت حساب اینستاگرام خود را بالا ببرید و مطمئن شوید که افرادی به جز شما به اکانت اینستاگرام شما دسترسی ندارند.

البته در نظر داشته باشید که اپلیکیشن اینستاگرام متاسفانه تنظیماتی را برای جلوگیری از فالو کردن اتوماتیک ندارد که این باعث شده است تا هکرها و کلاهبرداران و … به راحتی بتواند اکانت اینستاگرام شما را تصاحب کرده و از طریق آن اقدام به فالو کردن خودکار و یا اقداماتی چنین کنند.

شما باید سعی کنید بلافاصله دسترسی این افراد را قطع کنید. برای پایان دادن دسترسی افراد غیرمجاز باید به سایت رسمی اینستاگرام وارد شوید. در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

 

سایت اینستاگرام

برای اینکه شما دسترسی افراد غیر مجاز را از اکانت اینستاگرامی خود قطع کنید باید گذرواژه خود را تغییر دهید. قبل از اینکه سعی کنید گذرواژه اینستاگرام را تغییر دهید؛ باید مطمئن شوید که کسی وارد اکانت شما نشده است.

سایت اینستاگرام

شما برای بررسی می‌توانید وارد سایت اینستاگرام شوید. با سرچ کردن اینستاگرام در گوگل می‌توانید به سایت اینستاگرام وارد شوید. سپس با وارد کردن آیدی و گذرواژه خود وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

آیکون نمایش تصویر را مشاهده خواهید کرد وارد آن شوید و کلیک کنید پس از آن به سراغ تنظیمات بروید. وقتی وارد setting گزینه‌ای به نام Apps and Websites را مشاهده خواهید کرد که برای برنامه ها و وب سایت می باشد.

در این قسمت مشاهده خواهید کرد که چه برنامه هایی از اینستاگرام شما استفاده می‌کنند که برخی منقضی شده و برخی دیگر در حال فعالیت می‌باشند، که شما می‌توانید برنامه های غیر مجاز را غیر فعال کنید.

شما از این طریق به راحتی می‌توانید تمامی اکانت های غیر رسمی که نمی‌شناسید را به راحتی پاک کرده و دسترسی آنها را غیر فعال کنید. پس از پاک کردن فعالیت های غیر مجاز به سراغ اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی خود بروید و وارد شوید پس از اینکه وارد شدید گذرواژه خود را تغییر دهید. سعی کنید گذرواژه ای قوی و سخت انتخاب کنید که قابل هک نباشد.

در صورتی که شما دسترسی های غیرمجاز به اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کنید دیگر اینستاگرام اقدام به فالو کردن به صورت خودکار نمی‌کند.

زمانی که شما به فعالیت خود در اینستاگرام مشکوک شدید، و یا پیج هایی را مشاهده کردین که شما ان پیج را فالو نکرده باشید. بلافاصله سعی کنید دسترسی های اینستاگرام را غیر فعال کنید. تا اشخاص نتوانند توسط پیج اینستاگرامی شما سوء استفاده کرده و برای شما دردسر ایجاد کنند. افرادی که در اینستاگرام تعداد فالوور های بالایی دارند، معمولاً بیشتر در خطره سوء استفاده می‌باشند.

شما می‌توانید برای کسب و کار خود از اینستاگرام که یکی از روش نوین برای تبلیغات می‌باشد؛ استفاده کنید. البته این اقدام در صورت امکان پذیر می‌باشد که شما بتوانید اصول و ترفندهای استفاده از اینستاگرام را بدانید. در این صورت می‌توانید تبلیغات ویژه ای را در اینستاگرام برای کسب و کار خود داشته باشید.

در نظر داشته باشید که اگر شما از هشتگ ها استفاده کرده باشید، معمولاً افرادی که به صورت اتوماتیک پیج شما را فالوو خواهند کرد. در صورتی که شما تمایل نداشته باشید این افراد پیج شما و پست ها و اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارید را مشاهده کنند. می‌توانید به قسمت فالوینگ ها بروید و در آنجا این افراد را بدون اینکه متوجه شوند را Remove کنید.

این افراد دیگر پست ها و اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته اید را را نمی‌بینند. البته در نظر داشته باشید که این مواردی که ذکر شد تنها برای پیج هایی که پرایوت می‌باشند و تمایل دارند تا تنها دوستان و آشنایان اطلاعات اشتراک گذاری شده را ببینند؛ می‌باشد.

اکانت های اینستاگرام که برای کسب و کار می‌باشد معمولاً با هشتگ گذاری ها کاری می‌کنند که افراد بیشتری پیج انان را فالو کنند. در برخی موارد نیز اینستاگرام به خاطره استفاده از ورژن قدیمی باعث می‌شود تا به صورت خودکار و اتفاقی پیج را فالو کند که شما می‌توانید با به روز رسانی کردن اینستاگرام خود این مشکل را برطرف کنید.

در این مقاله فالو کردن خودکار اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم مورد توجه قرار گرفته باشد و در موقع لازم بتوانید از ان بهره مند شوید. توجه داشته باشید که اگر شما بر خطاها و مشکلات اینستاگرام مسلط باشید، بدون شک می‎توانید پیجی فعال و کارآمد برای کسب و کار خود داشته باشید.

با توجه به قابلیت ها و امکانات بسیار بالای اینستاگرام برای کاربران بدون شک افراد زیادی هستند که از شبکه مجازی اینستاگرام بهره مند شده‌اند. ولی تنها افرادی در استفاده از اینستاگرام موفق خواهند بود که بتوانند نکات و ترفندهای اینستاگرام مسلط باشند.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید اکانتی کارآمد و فالوورهای بالایی داشته باشید، سعی کنید ترفندهای اینستاگرام را وارد بوده و از آن بهره مند شوید.

چه کار کنیم تا هر کاربری پست های منتشر شده ما را نتواند ببیند؟

با خصوصی کردن پیج خود تنها افرادی که توسط شما تایید شده باشند می توانند پست های شما را ببینند.

چطور می‌توان تمامی عکس هایی که لایک کرده ایم را ببینیم؟

وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید و گزینه Posts you,ve Liked را انتخاب کنید تمامی پست هایی که شما لایک کرده اید را مشاهده خواهید کرد.

آیا فالوور های فیک باعث کاهش رشد فالوور ها می‌شود؟

بله! فالوور های فردی باعث کاهش رشد فالورهای پیج اینستاگرام شما می‌شود و همچنین باعث می‌شود تا پیج شما به اکسپلور راه پیدا نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link