چرا اینستاگرام کد امنیتی را قبول نمی‌کند؟

چرا اینستاگرام کد امنیتی را قبول نمی‌کند؟

چرا اینستاگرام کد امنیتی را قبول نمی‌کند؟ یکی دیگر از مشکلات اینستاگرام می‌باشد. قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. افرادی که اکانت اینستاگرام خود را پاک کرده اند برای اینکه دوباره بتوانند اپلیکیشن اینستاگرام خود را نصب کنند، نیاز به کد شش رقمی اینستاگرام دارد؛ که باید تایید شوند.

اما در برخی مواقع ارسال نشدن کد فعال سازی اینستاگرام باعث می‌شود تا افرادی که رمز عبور ندارند نتوانند دوباره وارد اینستاگرام خود شود و برای وارد شدن به اینستاگرام با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود.

چرا کد تایید اینستاگرام ارسال نمی‌شود؟

ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام می‌تواند دلایل مختلفی را به همراه داشته باشد. در نظر داشته باشید که ارسال نشدن کد امنیتی امکان دارد بر اثر اشتباه کاربران و یا برنامه اینستاگرام یا اپراتور تلفن همراه شما باشد. شما می‌توانید با بررسی کردن موارد زیر مشکل آن را برطرف کنید.

ارسال نشدن کد تایید اینستاگرام به علت مشکل اپراتور: در برخی مواقع اپراتورها دچار مشکل شده و کد شش رقمی اینستاگرام برای شما ارسال نمی‌شود.

در صورتی که پروتکل های امنیتی و ناسازگاری آن با پروتکل های اینستاگرام قدیمی باشند، باعث می‌شود تا کد شش رقمی امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال نشود.

توسط برخی از اپراتور ها پیام های اینستاگرام بلاک می‌شوند که شما در صورتی که بخواهید کد امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال شود؛ باید قبل از آن لیست بلاک شده ها را بررسی کرده تا در صورتی که اینستاگرام بلاک شده باشد از بلاک درآورید.

ارسال نشدن کد تایید اینستاگرام به علت خطای مخاطبان: برخی از خطاهای مخاطبان از جمله درست وارد نکردن شماره تلفن یا بیش از حد ارسال پیامک و … باعث می‌شود تا کد امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال نشود.

بنابراین سعی کنید دقت لازم را برای وارد شدن به پیج اینستاگرام خود داشته باشید تا با این مشکل ها روبرو نشوید.

ارسال نشدن کد تایید اینستاگرام به علت مشکل در سرور های اینستاگرام: زمانی که اینستاگرام در حال آپدیت سرور های خود می‌باشد و یا زمانی که شلوغی بیش از حد ایجاد می‌شود. معمولاً در اینستاگرام مشکل ایجاد شده و شما تا چند روز نمی‌توانید کد امنیتی اینستاگرام را دریافت کنید.

چرا کد تایید اینستاگرام ارسال نمی‌شود

وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی

متاسفانه شما به هیچ عنوان نمی‌توانید بدون اینکه کد امنیتی ۶ رقمی را دریافت کنید به اینستاگرام وارد شوید. تنها را حلی که وجود دارد این است؛ در صورتی که شما کدهای قبلی که اینستاگرام برای شما ارسال کرده است را داشته باشید توسط یکی از این کدها به اینستاگرام خود وارد شوید.

در غیر این صورت باید راه حل هایی که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم را انجام دهید تا بتوانید وارد اکانت اینستاگرام شوید.

وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی

ورود به اینستاگرام با حذف کش

در صورتی که حافظه کش اینستاگرام شما کامل شود امکان دارد کد امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال شود و باید به سراغ حافظه کش اینستاگرام بروید و آن را پاک کنید. به این صورت امکان دارد با پاک کردن حافظه کش مشکل ارسال کد امنیتی اینستاگرام برای شما حل شود.

ورود به اکانت با مرورگر

در برخی مواقع امکان دارد مشکل ارسال نشدن کد امنیتی از اپلیکیشن اینستاگرام باشد. در این صورت شما برای ورود به اکانت خود می‌توانید از مرورگر استفاده کنید.

در برخی موارد امکان دارد با توجه به ورود ها و سابقه شما به اکانت اینستاگرام با مشکل روبرو شوید و تایید دو مرحله ای برای شما ارسال نشود. می‌توانید از طریق صفحه شخصی مرورگر خود وارد اکانت اینستاگرام شوید.

آپدیت نبودن اپلیکیشن

در برخی موارد در صورتی که ورژن جدید اپلیکیشن اینستاگرام وجود داشته باشد و شما هنوز از نسخه قدیمی ان استفاده کنید امکان دارد؛ کدهای امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال نشود. بنابراین شما با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام مشکل آن برطرف شده و کد ۶ رقمی اینستاگرام برای شما ارسال می‌شود.

ناقص بودن شماره

در برخی موارد کاربران باید اثبات ربات نبودن را انجام دهند که پس از آن باید شماره تماس را وارد کنند. توجه داشته باشید وقتی شما، شماره تماس را وارد می‌کنید با پیش شماره مثبت ۹۸ باشد و بدون صفر آن را وارد کنید. در صورتی که شما شماره تلفن همراه اشتباه وارد کنید کد امنیتی اینستاگرام برای شما ارسال نخواهد شد.

ورود به اینستاگرام از دستگاه متفاوت

در برخی موارد اینستاگرام بر روی دستگاه‌های خاصی حساس شده و کد امنیتی ارسال نمی‌کند. به همین خاطر شما می‌توانید دستگاه خود را تعویض کرده و از طریق سیستم کامپیوتر خانگی و لپ تاپ و یا گوشی دیگری وارد اکانت خود شوید و در این صورت کد امنیتی برای شما ارسال شده و می‌توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام توسط ابزار تغییر آی پی

در صورتی که آی پی شما مسدود شده باشد کد ۶ رقمی اینستاگرام برای شما ارسال نمی شود. در این صورت شما می‌توانید از نرم افزارها و ابزارهای که تغییر آی پی می‌دهند استفاده کرده تا با تغییر آی پی بتوانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

وارد شدن به اکانت اینستاگرام در ساعات غیر شلوغ

برخی ساعت ها بسیار شلوغ بوده و سرورها و شماره های مجازی اینستاگرام مشغول می‌باشند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در ساعات غیر شلوغ اقدام به وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود کنید. در برخی مواقع زمانی که سرور ها شلوغ باشند کد امنیتی ارسال نمی‌شود.

بنابراین شما می‌توانید در ساعاتی مانند ۲ تا ۶ بامداد و یا ساعت ۳ بعد از ظهر اقدام به وارد شدن به اکانت خود کنید.

در این مقاله برخی از مشکلاتی که امکان دارد کد امنیتی برای شما ارسال نشود را همراه با راه حل های آن ذکر کردیم تا بتوانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. اینستاگرام علاوه بر مشکل ارسال نشدن کد امنیتی، در برخی موارد مشکلات دیگری را نیز دارد و کاربران را سر در گم می‌کند.

شما می‌توانید جهت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه اینستاگرام و مشکلات آن با تیم تخصصی رشد ۳۶۰ تماس بگیرید. با سپردن پیج اینستاگرام خود به ما برای بازاریابی و .. . دیگر نگرانی و دغدغه ای را بابت مشکلات دیگر نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link