چگونه اینستاگرام را به روز رسانی کنیم؟

چگونه اینستاگرام را به روز رسانی کنیم؟

چگونه اینستاگرام را به روز رسانی کنیم؟ در برخی مواقع شما نیاز دارید که اینستاگرام را بروزرسانی کنید تا ویژگی های جدید آن برای شما ایجاد شود. راهنمایی های لازم را برای شما کاربران عزیز ذکر کنیم.

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی بسیار محبوب و پر استفاده در بین تمامی افراد جامعه می‌باشد. به گونه ای که طبق آماری که اعلام کردند؛ امروزه تقریباً بیش از 700 میلیون اکانت اینستاگرام وجود دارد.

تمام این افراد برای کسب و کار خود و یا برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت ها و طرز تفکر خود و … با دیگر افراد استفاده می‌کنند. اپلیکیشن اینستاگرام نیز برای اینکه بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. معمولاً همه روزه بر امکانات و قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کرده و در اختیار کاربران به صورت کاملاً رایگان قرار می‌دهد.

در برخی مواقع در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام مشکلاتی ایجاد می‌شود که معمولاً در ورژن های جدید آن سعی در برطرف کردن این خطاها و مشکلات دارند. در صورتی که ورژن جدید برنامه اینستاگرام آماده و در دسترس قرار گرفت شما باید بلافاصله اپلیکیشن اینستاگرام خود را ب‌روزرسانی کرده تا بتوانید به درستی از امکانات و قابلیت های جدید آن بهره مند شوید.

اگر شما از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنید. بدون شک می‌دانید که این برنامه محبوب همواره در حال تغییر می‌باشد و هر چند وقت یکبار ویژگی جدیدی به آن اضافه می‌شود که شما برای اینکه بتوانید از این ویژگی های جدید استفاده کنید باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه آن را بروزرسانی کنید.

البته در نظر داشته باشید که اگر شما هر چند وقت یک بار برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی نکنید؛ امکان دارد مشکلاتی برای شما داشته باشد. مثلاً در ورژن های قدیمی اینستاگرام امکان دارد؛ عکس ها باز نشوند و یا استوری ها و پست ها برای شما لود نشود.

برای آپدیت یا بروزرسانی کردن اینستاگرام شما می‌توانید از چند روش استفاده کنید. شما می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلفی برای به روز رسانی اینستاگرام استفاده کنید. در ادامه برخی از نرم افزارهای معتبر را برای شما ذکر می‌کنیم.

 

آپدیت اینستاگرام توسط گوگل پلی

گوگل پلی یکی از منابع معتبر و بسیار پر استفاده برای دانلود و آپدیت نرم افزار ها می‌باشد. شما برای آپدیت و بروزرسانی نرم افزارهای خود می‌توانید از ان استفاده کنید. برای همین برنامه گوگل پلی را باز کرده و به قسمت برنامه های گوشی خود بروید و از آنجا می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کرده و انتخاب کنید و روی گزینه آپدیت کلیک کنید.

پس از چند ثانیه برنامه اینستاگرام شما بروزرسانی می‌شود که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. شما به این صورت قابلیت ها و ویژگی های جدید اینستاگرام را می توانید به راحتی استفاده کنید. همچنین مشکلات ورژن قبلی اینستاگرام نیز برای شما رفع خواهد شد.

آپدیت اینستاگرام توسط گوگل پلی

آپدیت اینستاگرام توسط بازار

یکی دیگر از اپلیکیشن های معتبر برای آپدیت کردن نرم افزار ها اپلیکیشن بازار می‌باشد. شما می‌توانید وارد بازار شوید و برنامه اینستاگرام را جستجو کنید. بر روی گزینه آپدیت بزنید و از نسخه بروزرسانی اینستاگرام استفاده کنید.

آپدیت اینستاگرام توسط بازار

بروزرسانی اینستاگرام توسط مایکت

به روز رسانی اینستاگرام توسط این نرم افزار نیز امکان پذیر می‌باشد. افرادی که از اپلیکیشن مایکت برای دانلود و آپدیت نرم افزارهای خود استفاده می‌کنند. به راحتی می‌توانید اینستاگرام را نیز آپدیت کند و از ورژن جدید آن بهره‌مند شوند.

بروزرسانی اینستاگرام توسط مایکت

آپدیت اینستاگرام توسط سایت اینستاگرام

یکی دیگر از راه حل های معتبر و بهتر برای آپدیت کردن اپلیکیشن اینستاگرام استفاده از سایت رسمی اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید وارد سایت رسمی اینستاگرام شده و نسبت به بروزرسانی کردن اپلیکیشن اینستاگرام اقدام نمایید.

توجه داشته باشید در صورتی که شما وارده اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل پلی یا بازار و … شوید. در کنار برنامه اینستاگرام با گزینه اجرا یا open روبرو شوید؛ یعنی ورژن جدید اینستاگرام وجود ندارد و شما از آخرین ورژن آن استفاده می‌کنید.

آپدیت اینستاگرام توسط سایت اینستاگرام

برای راه اندازی پیج اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود شما باید سعی کنید از ورژن جدید برنامه اینستاگرام بهره مند شوید. چرا که اینستاگرام یکی از برنامه‌هایی می‌باشد که همه روزه در حال تغییر و پیشرفت است.

برای اینکه بتوانید از تمامی قابلیت ها و امکانات اینستاگرام بهره مند شوید؛ باید از ورژن جدید آن استفاده کنید. به همین خاطر در صورتی که شما برای اولین بار قصد دارید برنامه اینستاگرام را در گوشی خود نصب کنید، می‌توانید نسخه جدید آن را دانلود کرده و استفاده نمایید.

اما در صورتی که شما برنامه اینستاگرام را از قبل در گوشی خود دارید؛ می‌توانید از طریق راه های ذکر شده اقدام به بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود کنید.

امروزه بسیاری از پیج هایی که در اینستاگرام فعالیت دارند برای کسب و کار بوده که از این طریق کسب درآمد می‌کنند. اگر شما نیز دوست دارید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید؛ باید سعی کنید امکانات و قابلیت‌های اینستاگرام را به خوبی بشناسید تا بتوانید در استفاده از آن و کسب درآمد موفق شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های اینستاگرام همه روزه در حال تغییر و پیشرفت هستند و شما تا زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروز رسانی نکنید؛ نمی‌توانید از آن ها بهره مند شوید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً در صورت عرضه ورژن جدید اینستاگرام آن را آپدیت کرده تا بتوانید بهتر از قابلیت های اینستاگرام استفاده کنید.

تیم تخصصی رشد ۳۶۰ خدمات بازاریابی اینستاگرامی و پیج های اینستاگرامی و … را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در صورت نیاز به بازاریابی اینترنتی و اینستاگرامی با کارشناسان رشد ۳۶۰ تماس گرفته تا بتوانید به صورت اصولی و استاندارد پیش بروید و از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید.

شما می‌توانید جهت بهره مندی از خدمات و مشاوره تیم رشد 360 برای راه اندازی پیج تخصصی اینستاگرامی برای رشد و موفقیت کسب و کار خود از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تماس بگیرید. با رشد ۳۶۰ بهترین و موفق ترین پیج اینستاگرامی را برای کسب و کار خود داشته باشید.

چرا گزینه آپدیت در اپ استور فعال نیست؟

در صورتی که شما برای بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود اقدام کنید ولی گزینه آپدیت وجود نداشته باشد؛ یعنی شما برنامه اینستاگرامی خود را به تازگی آپدیت کرده اید و یا هنوز ورژن جدیدی از اینستاگرام برای کاربران عرضه نشده است.

آیا با آپدیت گوشی تمامی برنامه ها از جمله اینستاگرام نیز آپدیت می‌شوند؟

خیر! در صورتی که شما گوشی خود را آپدیت کنید؛ تنها سیستم عامل گوشی شما آپدیت می‌شود و برنامه اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن ها آپدیت نخواهد شد.

چگونه می توان اینستاگرام را آپدیت کرد؟

شما می‌توانید از طریق نرم افزارهایی مانند بازار و اپ استور و یا سایت رسمی اینستاگرام برای آپدیت برنامه اینستاگرام اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link