چگونه سایت طراحی شده را در اینترنت قرار دهیم؟

چگونه سایت طراحی شده را در اینترنت قرار دهیم؟

همانطور که قبلاً ذکر شد طراحی سایت برای موفقیت بیشتر در کسب و کارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه ای که امروزه تمامی افرادی که صاحب کسب و کاری می‌باشند به طراحی سایت رو می‌آورند.

اما سوالی که برای همه پیش می‌آید این است که سایت طراحی شده را چگونه در اینترنت قرار دهند؟ که در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چگونه سایت طراحی شده را در اینترنت قرار دهیم؟
بهتر است بدانید که طراحی سایت، تنها مرحله طراحی نیست؛ بلکه طراحی سایت اولین قدم برای سایت می‌باشد. شما باید پس از آن سایت خود را به گوگل معرفی کنید. تنها در صورتی که شما سایت خود را به ایندکس های گوگل معرفی کنید می‌تواند باعث جذب مشتری شود.

ایندکس کردن نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد و مراحل مختلفی را باید طی کنید. در نظر داشته باشید که شما باید محتوا و مطالبی که در سایت خود بارگذاری کرده‌اید را در ایندکس های گوگل قرار دهید.

به همین منظور می‌توانید از یک اکانت جیمیل برای ایندکس کردن محتوای بارگذاری شده در سایت استفاده کنید؛ و لینک محتواهای بارگذاری شده را در اکانت وارد کرده و VERIFY کنید. به این صورت سایت شما وارد ایندکس گوگل شده و گوگل با بررسی کردن مداوم آن به سایت شما رتبه می‌دهد.

توجه داشته باشید که موتورهای جستجوگر گوگل به صورت مرتب و در تایم مشخصی فعالیت دارند و از سایت‌ها بازدید می‌کنند. و سایت هایی که مرده باشند و فعالیتی ندارند را حذف کرده و سایت های جدید را وارد موتور جستجوی گوگل می‌کنند.

البته در نظر داشته باشید که گوگل برای امتیاز دادن به سایت شما فاکتورهای بسیار زیادی را مدنظر قرار داده که در صورتی که این فاکتور ها توسط سایت شما رعایت شده باشند، به گوگل اضافه خواهد شد.

توجه داشته باشید که با وارد شدن سایت شما به اینترنت و گوگل انتظار نداشته باشید که در همان ابتدای کار سایت شما در صفحه اول قرار بگیرد و شما مشتری جذب کنید.

شما باید به صورت مداوم و اصولی بر روی سایت خود فعالیت داشته باشید و روند کار را به صورت اصولی انجام دهید تا گوگل براساس فاکتور های مورد نیاز، به سایت شما امتیاز و رتبه بدهد و بتوانید به رتبه های بالاتری در گوگل دست پیدا کنید.

در نظر داشته باشد برای اینکه رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید؛ باید مواردی را رعایت کنید تا بتوانید رتبه بالاتری در گوگل کسب کنید که در ادامه این موارد را برای شما ذکر می‌کنیم.

عوامل موثر بر کسب رتبه بالا در گوگل

عوامل موثر بر کسب رتبه بالا در گوگل

محتوا

یکی از عواملی که برای کسب رتبه بالا در گوگل موثر است محتوایی می‌باشد که شما در سایت خود بارگذاری می‌کنید که این محتوا باید به صورت استاندارد و اصولی باشد و از هیچ منبع دیگری کپی نشده باشد.

توجه داشته باشید که شما اگر می‌خواهید محتوای در سایت بارگذاری کنید باید حتی الامکان در رابطه با موضوع کسب و کار شما و سایت شما باشد و همچنین اصول نگارشی و seo رعایت شده باشد تا گوگل با بررسی کردن آن امتیاز مثبتی را برای سایت شما در نظر بگیرد.

به روز رسانی سایت

یکی دیگر از عواملی که شما می‌توانید با رعایت کردن آن به رتبه بالاتری در گوگل دست پیدا کنید، به روز رسانی افزونه ها و سایت شما می‌باشد. همواره سعی کنید در صورتی که ورژن جدیدی از افزونه هایی که شما در سایت خود نصب کرده اید انتشار می‌شود. افزونه های قدیمی را آپدیت و به روز رسانی کنید این برای کسب رتبه بالا بسیار موثر می‌باشد.

چگونه سایت را بروزرسانی کنیم

حجم سایت

در طراحی سایت نظر داشته باشید که حجم سایت شما خیلی بیشتر نشود در صورتی حجم سایت بیش از حد شود سرعت لود سایت شما پایین آمده و باعث می‌شود برای کاربران دیر باز شود و این تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما خواهد گذاشت.

سئو سایت اصولاً یکی از قسمت های بسیار سخت و دشوار طراحی سایت می‌باشد، که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است که شما برای سئو سایت و کسب رتبه بالاتر نیاز به طراحان ماهر و حرفه‌ای دارید. به هیچ عنوان نمیتوانید برای سئو خودتان اقدام کنید.

به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم از همان ابتدا برای طراحی سایت و … به سراغ طراحان سایت ماهر و مجرب بروید تا سایت شما را به صورت اصولی و بهینه شده بالا بیاورند.

در صورتی که سایت به صورت بهینه شده نباشد پس از چند ماه یا چند سال شما متوجه شوید باعث ضرر و زیان برای شما می‌شود. و شما نمی‌توانید در کسب و کار خود موفق شوید.

اگر از همان ابتدا نکات کلیدی و ریزی که مورد نیاز است را در طراحی سایت و سئو سایت در نظر داشته باشید، سایت شما بهینه شده و در زمان کمتری نیز می‌توانید برای محصولات خود جذب مشتری کنید.

در نظر داشته باشید که اگر شما در زمینه کسب و کار خود سایتی را در صفحه اول در رتبه اول تا پنجم داشته باشید بدون شک می‌توانید یکی از موفق ترین افراد در زمینه کسب و کار خود باشید.

امروزه  همه برای هر محصولی که نیاز دارند از جمله خرید لباس و خرید مواد غذایی و … به سراغ اینترنت رفته و برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت های رتبه های اول تا رتبه پنجم مطالعه می‌کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اولین اقدام برای موفقیت و رشد کسب و کار خود را طراحی سایت در نظر بگیرید و نکته مهمتری که طراحی سایت شما باید توسط طراحان ماهر انجام شود.

با سپردن طراحی سایت برای کسب و کار خود به تیم طراحی رشد ۳۶۰ دیگر نگرانی بابت طراحی و کسب رتبه بالا در گوگل نداشته باشید.

تیم متخصص طراحی رشد ۳۶۰ با فناوری روز و همچنین تکنیک های اصولی و استاندارد برای طراحی سایت در زمان کمتری سایت شما را وارد اینترنت کرده و رتبه بالاتری را کسب خواهند کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که یکی دیگر از خدمات رشد ۳۶۰ پشتیبانی از سایت شما می‌باشد تا برای همیشه در رتبه بالای گوگل ماندگار شود و شما دیگر نگرانی بابت افت سایت خود نداشته باشید. پس با اطمینان خاطر طراحی و سئو سایت خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link