چگونه می‌توان اینستاگرام را قفل کرد؟

چگونه می‌توان اینستاگرام را قفل کرد؟

چگونه می‌توان اینستاگرام را قفل کرد؟ یکی از سوال های پرتکرار مخاطبان میباشد که قصد داریم در این مقاله بررسی کنیم.

اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی پرکاربرد می‌باشد که امروزه در بین عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر کسب و کار ها به اینستاگرام راه پیدا کرده اند. به گونه ای که امروزه اگر کسی بخواهد در کسب و کار خود موفق شود، باید حتما پیج اینستاگرام داشته باشند.

فعال کردن پیج اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار و یا برای فعالیت شخصی و .. نیاز به داشتن تجربه و اطلاعاتی دارد و شما می‌توانید این اطلاعات را از طریق اینترنت و یا دوستان و … کسب کنید.

در صورتی که شما قصد دارید برای کسب و کار خود در اینستاگرام تبلیغات انجام دهید، سعی کنید پیج فعالی داشته باشید.

قفل کردن اینستاگرام توسط برنامه های واسطه ای

 شما می‌توانید از برنامه های واسطه ای نیز برای قفل کردن برنامه اینستاگرام خود استفاده کنید. به گوگل مراجعه کنید و برنامه هایی را به عنوان قفل گذاری اینستاگرام سرچ کنید البته در نظر داشته باشید که می‌توانید برای قفل گذاری دیگر برنامه های داخل گوشی نیز از این برنامه ها استفاده کنید.

تمامی این برنامه ها معمولا از حالت تشخیص چهره و یا اثر انگشت و … برخودارند و در زمانی که شما هر کدام از این موارد را برای برنامه مورد نظر فعال کنید می‌توانید از ان استفاده کنید.

برنامه های زیادی برای قفل کردن برنامه های گوشی وجود دارد که نمی‌توان بهترین اپلیکیشن را معرفی کرد. در ادامه برخی از اپلیکیشن هایی که به دفعات بالایی توسط کاربران دانلود شده انند را برای شما ذکر می‌کنیم.

قفل کردن اینستاگرام توسط برنامه های واسطه ای

اپلیکیشن AppLock

یکی از اپلیکیشن هایی می‌باشد که می‌توانید برای قفل کردن برنامه هایی از جمله اینستاگرام و …استفاده کنید و بیش تر 100 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است که از قابلیت و کارایی بالایی برخوردار است.

 اپلیکیشن CM Locker

یکی دیگر از برنامه های پرکاربرد و کار آمد برای قفل گذاری برنامه هایی از جمله اینستاگرام و … اپلیکیشن CMLocker  می‌باشد که شما می‌توانید از ان بهره شوید و به راحتی اینستاگرام را قفل کنید.

علاوه بر این مواردی که ذکر شد شما می‌توانید جهت قفل کردن برنامه اینستاگرام از قفل ورودی اینستاگرام نیز بهره مند شوید. زمانی که اینستاگرام نصب می‌توانید از قسمت تنظیمات برنامه بر روی اینستاگرام رمز گذاشته تا محتوای برنامه اینستاگرام شما برای کسی نمایش داده نشود.

برخی از گوشی ها از جمله گوشی های سامسونگ دارای قابلیت Secure Folder می‌باشند که شما توسط این قابلیت تصاویر و فایل های گوشی خود را در پوشه ای امن ذخیره کنید.

خصوصی کردن اینستاگرام

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در اینستاگرام پیچ شخصی داشته باشند و اطلاعاتی را که به اشتراک می‌گذارند تنها دوستان و آشنایان که می‌شناسند را ببینند به همین خاطر شما می‌توانید پیج خود را خصوصی کنید که به ان معمولا پرایوت کردن صفحه می‌گویند.

برای پرایوت کردن پیج اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد پیج اینستاگرام شوید.
  • آیکن سه نقطه بالای صفحه اینستاگرام را بزنید.
  • وارد settings (تنظیمات) شوید.
  • Privacy را بزنید.
  • پس از ان گزینه Account Privacy را انتخاب کنید.
  • دکمه ای روبروی Account Privacy قرار دارد ان را بزنید تا به رنگ ابی در آید.

با طی کردن این مسیر شما می‌توانید پیج اینستاگرام خود را به راحتی قفل کنید و تنها افرادی که جزو فالوورای شما هستند می‌توانند عکس و ویدئو و .. را که به اشتراک می‌گذارید مشاهده کنند.

خصوصی کردن اینستاگرام

خصوصی بودن اینستاگرام یا عمومی بودن ؟

یکی از سوال های پرتکرار برای اینستاگرام؛ خصوصی بودن اینستاگرام بهتر است یا عمومی باشد؟ بهتر است بدانید که خصوصی یا عمومی بودن پیج اینستاگرام بستگی به نوع کاربری شما دارد.

در صورتی که شما پیج اینستاگرام را پرایوت کرده باشید اگر کسی یکی از پست های شما را برای فردی دیگر بفرستد برای مشاهده کردن باید حتما شما را فالو کند تا بتواند پست های شما را مشاهده کند.

مورد دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است؛ در صورتی که شما پیج خصوصی داشته باشید اگر هشتگ قرار دهید پست شما در صفحه هشتگ مربوطه که قرار داده اید برای عموم نمایش داده نمی‌شود. تنها افرادی که شما را فالوو داشته باشند می‌توانند مشاهده کنند.

توجه داشته باشید اگر شما قصد دارید تعداد فالوورای پیج ایستاگرام خود را بالا ببرید، پیشنهاد می‌کنیم پیج اینستاگرام خود را قفل کنید. در این صورت افراد بیشتر کنجکاو شده و برای دیدن پست های شما درخواست می‌دهند و به این صورت تعداد فالوورای پیج شما افزایش پیدا می‌کنند.

همانطور که ذکر شد اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی می‌باشد که امروزه نقش بسزایی در تبلیغات کسب و کار ها دارد و تقریبا افرادی که به سمت اینستاگرام نروند.

خدمات و محصولات خود را نمی‌توانند به خوبی به مردم معرفی کنند، چرا که امروزه تقریبا بیشتر مردم از شبکه اینستاگرام استقبال کرده و در ان فعالیت دارند.

در نظر داشته باشید که استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار اقدامی مهم و اصولی می‌باشد. شما می‌توانید توسط اینستاگرام نسبت به رقبای خود بهتر عمل کنید. اما در نظر داشته باشید که استفاده از اینستاگرام نیازمند اطلاعات می‌باشد و شما باید بتوانید پیج کسب و کار خود را در اینستاگرام به صورت اصولی و استاندار پیش بروید تا بتوانید موفق شوید.

با سپردن پیج اینستاگرام خود به تیم تخصصی رشد 360 به راحتی پیجی فعال و کارآمد داشته باشید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و همچنین خدمات مورد نظر خود را به مردم معرفی کنید.

تیم تخصصی رشد 360 با اگاهی کامل و تسلط به برنامه اینستاگرام سعی بر این دارید تا شما بتوانید توسط بازایابی در اینستاگرام کسب و کار خود را به تمامی افرادی که از شبکه مجازی اینستاگرام استفاده می‌کنند، معرفی کنید.

شما بازدیدکنندگان گرامی می‌توانید جهت بهره مندی از مشاوره و راهنمایی لازم در زمینه اینستاگرام که محبوب ترین شبکه در بین تمامی مردم در هر رنج سنی می‌باشد، کافیست با کارشناسان تیم تخصصی رشد 360 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link