ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید که می خواهید در مورد ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بدانید و به دنبال تقویت استراتژی های بازاریابی و بازده سرمایه گذاری خود هستید، با ما همراه باشید. با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، می توانید استراتژی مناسب را به شیوه ای مناسب اجرا کنید. این ابزارها برای سازماندهی امور طراحی شده اند و به شما این امکان را می دهند که هر زمان که نیاز است سفارشی سازی های لازم را انجام دهید.

پس از مواجهه با چالش ها در سال 2020، ما باید بر ایجاد استراتژی های بهتر و ابتکاری در 2021 تمرکز کنیم. در این پست، ما ده ابزار موثر و خلاقانه بازاریابی دیجیتال را به اشتراک می گذاریم که اگر می خواهید کمپین های بازاریابی خود را برجسته کنید ، باید آنها را آزمایش کرده و امتحان کنید. در سال 2021 همچنین، ابزارهای برتر دیجیتال مارکتینگ در رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.

ابزار های برتر دیجیتال مارکتینگ برای سال 2021

MailChimp
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
تبلیغات گوگل
سئو Yoast

 

فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

1. MailChimp

MailChimp یکی از  ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در حوزه  تبلیغات اجتماعی و بازاریابی ایمیلی است که برای سازماندهی و خودکارسازی کمپین های بازاریابی دیجیتال طراحی شده است. این یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که می توانید برای بهبود کمپین های خود و ردیابی ترافیک ایجاد شده به دست آورید. علاوه بر این ، این پلت فرم امکان ادغام چندگانه با شرکت های مختلف SaaS را فراهم می کند. این ابزار برای کمپین های ایمیل بسیار کارآمد است ، که می توانید با استفاده از آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. MailChimp یک نام مشهور در دنیای بازاریابی ایمیلی است.

ویژگی های MailChimp:

با استفاده از ابزارهای طراحی آسان ، محتوای بهتری ایجاد می کند
برای ایجاد طرح های سفارشی از دستیار مجهز به Ai استفاده کنید.
با استفاده از اتوماسیون بازاریابی ، ایمیل های شخصی ایجاد کنید و تا 6 برابر بیشتر سفارش دریافت کنید
ابزارهایی را برای دریافت بینش و تجزیه و تحلیل در یک مکان ارائه می دهد
همچنین ، یک برنامه رایگان برای بازاریابان کوچک ارائه دهید.

 

MailChimp دارای اتوماسیون ایمیل از پیش ساخته و قابل تنظیم است که دسترسی به مخاطب مناسب را در زمان مناسب برای شما آسان می کند. بهترین بخش این است که می توانید نام تجاری خود را در ذهن داشته باشید و مشتریان خود را با پیام های تولدت مبارک ، اتوماسیون خوش آمدید و اعلان های سفارش خوشحال کنید.

مشاغل خرده فروشی و تجارت الکترونیکی آنلاین می توانند به طور قابل توجهی از MailChimp سود ببرند ، زیرا می تواند به شما در افزایش ترافیک ، افزایش تبدیل و افزایش فروش کمک کند.

 

2. Google Analytics

Google Analytics یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ قدرتمند است که می تواند در تصمیم گیری های بازاریابی متعدد به شما کمک کند. شما به راحتی می توانید تجارت الکترونیک خود و همچنین اهدافی را که می توانند به شرکت شما در مسیر درست کمک کنند ، پیگیری کنید. با استفاده از اطلاعات بیشماری که Google Analytics ارائه می دهد ، بازاریابان به راحتی می توانند مسیرهای مورد نیاز برای اصلاح و تغییرات وب سایت را درک کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Google Analytics را در سایت خود نصب کنید و آماده کار هستید.

 

ویژگی های Google Analytics:

اطلاعاتی در مورد ترافیک وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهد که بر اساس دستگاه ها ، محصولات ، صفحات و موارد دیگر تقسیم شده است.
به شما اجازه می دهد معیارها ، ابعاد و داشبورد خود را برای دسترسی آسان به داده ها و اطلاعات ایجاد کنید.
به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف خود را بهتر درک کنید. شما در مورد مشتریان وب سایت خود ، از جمله صفحاتی که در حال حاضر در حال کاوش هستند ، به روزرسانی های واقعی دریافت خواهید کرد. این می تواند با ارائه تجربه ای بصری تر به مشتریان ، به شما کمک کند تا صفحه فرود خود را جذاب تر کنید.
به شما اجازه می دهد بینشی در مورد نحوه عملکرد کسب و کار پیدا کنید.
اجازه دهید بینش ها را با کمک ابزارهای مختلف گزارش دهی به اشتراک بگذارید.
به شما این امکان را می دهد که داده های مورد نیاز مشاغل را سازماندهی و تجسم کنید.
آخرین و مهمترین نکته این است که Google Analytics دارای تنوع ویژگی ها ، قابلیت ها ، قابلیت ایجاد گزارشات سفارشی و داشبورد است.

 

3. تبلیغات گوگل

Google Ads یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که می تواند تقریباً برای هر شغلی کار کند. کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ فرقی نمی کند. در حالی که بسیاری از بازاریابان فکر می کنند تبلیغات گوگل بسیار گران است ، اما یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که می تواند به کسب و کار شما در رسیدن به ارتفاعات جدید کمک کند.

 

فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

ویژگی های Google Ads:

بازدید وب سایت را هدایت کنید
تماس های مشتریان از طریق دکمه کلیک به تماس را افزایش دهید
پیاده روی در مغازه های خود را افزایش دهید
مردم برای استفاده موثر از Google Ads ابتدا باید یاد بگیرند. در غیر این صورت شما پول خود را هدر خواهید داد (در اینجا ایجاد تبلیغات Google را بیاموزید). بهترین بخش در مورد Google Ads این است که بازگشت سرمایه (ROI) نسبتاً آسان اندازه گیری می شود. علاوه بر این ، ویژگی های جدید هوش مصنوعی باعث می شود پلتفرم بسیار سریعتر و راحت تر استفاده شود. ویژگی های هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا در تبلیغات نمایش سریعتر به نتایج برسید.

گزینه های هدف گذاری متعدد به شما این امکان را می دهد تا مشتریان خود را بر اساس عوامل مختلف مانند سن ، جنسیت ، موقعیت ، حرفه و غیره هدف قرار دهید. این چیزی است که در سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال پیدا نمی کنید.

از همه مهمتر ، می توانید به Google Strategy Account Strategist دسترسی داشته باشید ، جایی که می توانید یاد بگیرید

ویژگی های Google Ads

4. Yoast SEO

احتمالاً نام SEO Yoast را شنیده اید. این افزونه یکی از رایج ترین و مورد استفاده ترین افزونه های وردپرس است که به بازاریابان دیجیتال کمک می کند تا وب سایت های خود را برای عملکرد بهتر در نتایج جستجو بهینه کنند.

SEO Yoast در مورد جزییاتی که وردپرس نمی تواند زیاد انجام دهد کمک می کند: برای ارسال نقشه سایت ، مدیریت کلمات کلیدی ، ایجاد محتوا و استفاده از ابزارهای وب مستر ، از جمله جنبه های دیگر.

 

ویژگی های Yoast SEO:

این ابزار دارای ویژگی های زیادی است که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کند.

شامل تجزیه و تحلیل محتوای داخلی ، مدیریت توصیف ، کلمات کلیدی متا ، قطعات غنی ، ویژگی های اجتماعی ، نقشه های سایت XML و همچنین ویژگی هایی برای مدیریت محتوای تکراری است.
به شما امکان می دهد محتوای بهتری برای کمپین های بازاریابی دیجیتال خود بنویسید. این افزونه دسترسی به متا جعبه Yoast SEO را برای افزودن توضیحات متا و عنوان متا برای محتوای شما فراهم می کند. علاوه بر این ، نیازی به نصب افزونه شخص ثالث برای نقشه های سایت XML ندارید.
به طور خودکار نقشه های سایت XML را برای وب سایت ها تولید می کند و آنها را به موتورهای جستجو ارائه می دهد.
بهترین بخش این است که می توانید از خوراک RSS خود در برابر سرقت ادبی و اسکرپرهای محتوا محافظت کنید. این شما را از سایر وب سایت هایی که محتوای شما را کپی کرده و به عنوان وب سایت خود منتشر می کنند ، محافظت می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link