معرفی چند تا از بهترین افزونه‌های ری دایرکت

معرفی چند تا از بهترین افزونه‌های ری دایرکت

باید توجه داشت که در هر سایتی ممکن است اشتباه به وجود آید. البته ممکن است در هر پیجی به دلیلی شما حذف شوید و با ارور 404 روبرو شوید. این امکان هم وجود دارد که شما با یک محتوای کپی معرفی شوید.

البته تمام اینها اشتباهات انسان‌ها هستند که با کمک ربات‌ها می‌توان آنها را شناسایی کرد و در انتها مشخص می‌شود که نتیجه خطای انسان‌هاست. در این مقاله قصد داریم با معرفی افزونه‌های ری دایرکت به طور کامل شما را آشنا کنیم تا در صورت بروز خطا به‌راحتی بتوانید آن را حل کنید.

البته این امکان وجود دارد که این خطا غیر قابل‌جبران باشد و ممکن هم است جبران پذیر باشد. برای این جبران باید به عقب برگردیم که با وجود تبعات کم ولی بسیار کاربردی است. جبران این خطا در واقع ری دایرکت کردن صفحات به صفحات دیگر است که این مار نتیجه مفیدی برای سئو سایت هم دارد. اکنون می‌خواهیم به شناساندن ری دایرکت‌ها بپردازیم.

در ساختن و داشتن یک سایت ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد که صفحه ما به ری دایرکت نیاز داشته باشد. ازجمله مواردی که ممکن است پیش آید و صفحه ما نیاز به ری دایرکت داشته باشد مانند به وجود امدن مشکل در صفحه ومواجه با ارور 404 و یا اینکه محتوای ما کپی باشد و یا اینکه مطلب ما دارای تاریخ انقضا باشد و در یک زمان مشخص دیگر لازم به نمایش نباشد با وجود این مشکلات ممکن است ما نیاز به ری دایرکت داشته باشیم. البته ممکن است بنا به دلایل استراتژیکی هم نیاز به این کار باشد.

به عنوان مثال اگر ما دارای صفحه ای هستیم برای ما کارایی زیادی ندارد می‌توانیم این صفحه را با دیگر صفحه که برای ما با اهمیت تر است ری دایرکت کنیم. با این کار ما توان ان صفحه با رزش را با صفحه  ای که ارزش کمتری دارد عوض می‌کنیم تا مرجعه کننده‌ها با سرعت بیشتر ی به خواسته‌هایشان دست پیدا کنند.

 

معرفی افزونه‌های ری دایرکت برای وردپرس

در این مرحله به معرفی افزونه‌های ری دایرکت می‌پردازیم؛

افزونه سیمپل ۳۰۱ ری دایرکت

دیگر افزونه سیمپل 301 ری دایرکت است. این افزونه وردپرس به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ان پیج‌های پاک شده به URL جدید ری دایرکت کنید. حتی با استفاده از این افزونه شما می‌توانید پیج هی قبلی خود رابه پیج جدید ری دایرکت کنید. که این امر به موضوع فرایند مهاجرت وبسایت کمک می‌کند.

و حتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با وجود عدم تطابق URL شما با پرمالینک ها جدید باز هم به راحتی ری دایرکت را به راحتی انجام دهید. البته باید توجه داشت که این افزونه هم به صورت رایگان ارائه می‌شود.

افزونه ۴۰۴ به ۳۰۱

دیگر مورد افزونه 404 به 301 است. این افزونه هم یک ری دایرکت رایگان و بسیلر راحت است. با استفاده از این ری دایرکت شما می‌توانید صفحه ای را که با ارور 404 روبرو شده را به اسانی به لینک مورد نظر خود ری دایرکت کنید. این افزونه این خاصیت را دارد که سه مدل ری دایرکت که شامل 301 و 302 و 307 است برای شما انجام دهد. البته شما به شما نوتیفیکیشن ارسال کند.

افزونه ۳۰۱ ری دایرکتس

دیگر افزونه ری دایرکتس 301 است که این هم یک وردپرس رایگان است.  البته این افزونه تنها به شما اجاره ری دایرکت 301 و 302 را می‌دهد. تنها زمانی می‌توان از ان استفاده کنید که بخواهید یک محتوای قدیمی که تاریخ انقضای ان گذشته را اپدیت کنید.

افزونه سیف ری دایرکت منیجر

دیگر افزونه سیف ری دایرکت منیجر است. این افزونه یک دیشبورد مناسب را در ورد پرس برای ری دایرکت برای شما ایجاد می‌کند.

با استفاده از این ری دایرکت می‌توانید قانون‌های خودتان را سفارشی کنید و حتی یک ری دایرکت در ان تعریف کنید. همچنین باید بدانید که کار با این افزونه خیلی اسان است و از سوی وردپرس هم حمایت می‌شود و همینطور مانند مدل‌های دیگر رایگان است.

سئو ریدایرکشن پلاگین

دیگر افزونه سئو ریداریکشن پلاگین است. این مورد از قدرتمندترین افزونه‌های ری دایرکت است. وبه شما این امکان را می‌دهد که ری دایرکت شناسایی و رفع کنید. از دیگر مزیت‌های این افزونه این است شما URL هر صفحه را می‌توانید عوض کرده و به طور اتوماتیک ری دایرکت کنید.

البته باید دقت داشت که کنترل پنل این افزونه کمی مشکل‌تر از دیگر مدل هاست ولی دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به دیگر افزونه هاست.

پس به این نتیجه می‌رسیم که برای برطرف کردن اشتباهات که ممکن است در سایت به وجود اید می‌توانیم از این افزونه‌ها استفاده می‌کنیم. البته همان طور که میدانید کاربرد این برنامه‌ها در مواردی باهم یکسان هستند ولی بعضی از ویژگی‌های انها مخصوص بعضی سایت هاست که از انها باید استفاده کرد.

باید توجه داشت که شاید در ریداکت کردن ظاهر ساده به نظر برسد ولی باید بدانید که ممکن است شماری از پلاگین‌های ری دایرکت لینک در ورد پرس را برای دسترسی نداشته باشند و باعث به وجود امدن مشکلاتی می‌شود. یک افزونه خوب باید این ویژگی‌ها را داشته باشد. در مرحله اول باید بتواند مسیرصفحه را بدرستی عوض کند. همچنین به طور خودبخود ریداکت اتوماتیک به وجود نیاورد. همچنین در ری دایرکت مورد نظر LOOP به وجود نیاورد.

منظور از LOOP چیست؟ در کل بعد از انجام ری دایرکت صفحه اول به صفحه دوم با وارد کردن ادرس یک درخواست به شما ارسال می‌شود در مرحله بعد سیستم با جستجوی منابع در دسترس ادرس دوم را ارسال می‌کند. ولی اگر این مرحله به درستی انجام نشود یک حلقه بسیار زیاد از ری دایرکت‌ها که همان LOOP گفته می‌شود ایجاد می‌شود و این موضوع می‌تواند سرعت سایت را هم تحت شعاع خود قرار دهد.

باید بدانید که افزونه ریدایرکشن از شناخته شده‌ترین افزونه هادر وردپرس است. از با اهمیت ترین ویژگی‌های این افزونه مدیریت ری دایرکت‌های 301 و همچنین ردیابی ارور 404 است. دیگر ویژگی این افزونه گذاشتن شرط برای ری دایرکت وهمچنین تغییر مسیر ادرس هاست.

سئو ریدایرکشن پلاگین

معرفی افزونه‌های ری دایرکت  و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها

در این مرحله به مهم‌ترین ویژگی‌های افزونه‌های معرفی شده ری دایرکت بیان شده می‌پردازیم:

  • ری دایرکت 301 و 302 و 303 و 304 و 307 و 308
  • طبقه بندی ری دایرکت‌ها
  • دارای امکان تغییر مسیر ادرس به نوشته‌های اتفاقی
  • دارای ویژگی تطابق یا نادیده گرفتن کوئری پارامتر ادرس
  • دارای مانیتور خطای 404
  • تحت پشتیبانی از سرور اپاچی
  • قابلیت به کارگبری عبارات منظم در ری دایرکت

معرفی افزونه‌های ری دایرکت  و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها

سخن اخر

پس به این نتیجه می‌رسیم که رفع خطاهایی نظیر 404 با افزونه‌های ری دایرکت وردپرس حل می‌شود. امیدواریم با معرفی افزونه‌های ری دایرکت توانسته باشیم برای برطرف کردن این گونه خطاها در سایت‌های وردپرسی به شما کمک کرده باشیم.

اگر با خواندن این مطلب به فکر راه اندازی وب سایت خود با اصول سئو هستید، برای راهنمایی و یافتن اطلاعات بیشتر می‌توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 همکاری خود را آغاز کنید.

منظور از عبارات منظم یا REGES چیست؟

این عبارت مخفف شده عبارت REGULAR EXPRESSION است که این عبارت مشخص کننده یک سری کاراکترهای است که یک الگو برای جستجو را نشان می‌دهد.

برای مشاوره در مورد سئو، معرفی افزونه‌های ری دایرکت و انتخاب‌های مناسب باید چه کاری انجام دهیم؟

با مراجعه به آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 و یا مشاوره از آن‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی افزونه‌های ری دایرکت برای وردپرس را نام ببرید؟

• افزونه سیمپل ۳۰۱ ری دایرکت • افزونه ۴۰۴ به ۳۰۱ • افزونه ۳۰۱ ری دایرکتس • افزونه سیف ری دایرکت منیجر • سئو ریدایرکشن پلاگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link