بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت

بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت

گوگل و فضای اینترنت دنیای بزرگی است که قوانین بسیار زیادی را برای وب سایت های موجود در آن در نظر گرفته است. یکی از این قوانین بانس ریت می باشد، وب سایت ها و طراحان وب سایت مدام به دنبال بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت هستند. چرا که سبب شده تا رتبه ی وب سایت پایین نیاید و هم چنین وب سایت بتواند نیاز مخاطب را پاسخگو باشد.

برای رسیدن به بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت ابتدا باید یک سری تعارف به درستی معنا شوند. چرا که ابتدا هدف باید به درستی معنا شود و سپس راه های رسیدن به آن را بیان کرد.

بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت

منظور از بانس ریت چیست؟

تعریف بانس ریت از طرف مخاطب و کاربر ها برای وب سایت اتفاق می افتد، بدین صورت که کاربر وب سایت را باز می کند و پس از چند ثانیه بدون آن که کوچکترین کلیکی انجام دهد و یا کامنت بپذارد، از صفحه  خارج شود.

شبیه ورق زدن روزنامه بدون آن که توجهی به صفحه کنید و آن را رد کنید. بدان معناست که روزنامه و یا وب سایت هیچ جذابیتی برای شما نداشته و علاوه بر آن اطلاعات مفیدی را نیز در اختیارتان قرار نداده است.

در گذشته بازدید از وب سایت جزو اولویت هایی و اهداف وب سایت های مختلف بود. اصلا اهمیتی نداشت که وب سایت و محتوای درج شده در ان به درد مخاطب خورده است یا نه، تنها هدف بازدید از صفحه توسط کاربران مفید بود.

طراحان نیز با یک عنوان جذاب مخاطب را به وب سایت می کشاندند، پس از آن بازدید وب سایت افزایش می یافت. هنگام سرچ در گوگل نیز وب سایت جزو 5 سایت برتری بودند که گوگل آن ها را در صفحه ی اول جست و جوی خود نمایش می دهد.

اما با به روز رسانی قوانین جدید گوگل رونمایی از بانس ریت است که تعیین می کند چه وب سایتی در صفحه ی اول نمایان شود.  چرا که رضایت مخاطب و کاربران بسیار مهم است.

بانس ریت وب سایت های مختلف با هم دیگر متفاوت است، به عنوان مثال بانس ریت یک وب سایت فروشگاهی که انواع محصولات مختلف در صفحه قرار داده شده اند، باید بین 40 تا 50 درصد باشد. بیش از 50 درصد اصلا خوب نیست و بد است.

اما آن دسته از وب سایت هایی که تنها دارای یک صفحه می باشند و آیتم و آیکون های زیادی درون صفحه وجود ندارد، بانس ریت 80 و 90 در صد برایشان ایده آل است و خطر ساز نیست. با بهره مندی از بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت می توانید از وب سایت خود محافظت کنید و مانع از پس رفت های آن شوید.

درصد بانس ریت چگونه مشخص می شود؟

ابزار ها و رباط های متعددی درون گوگل وجود دارد، که هدفشان اندازه گیری بانس ریت وب سایت های مختلف می باشد. با توجه به آن ها گوگل وب سایت های بی مصرف که اطلاعات چندان مفیدی را در اختیار مخاطب قرارا نمی دهند را پس  از جست و جو ها کمتر نشان می دهد.

آن ها را به انتهای صف وب سایت های حاصل از جست و جو خواهد آورد. اگر دچار بانس ریت شده اید پس به دنبال بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت باشید.

راه های درمان بانس ریت

در این قسمت قصد داریم تا از بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت رونمایی کنیم و طراحان وب سایت ها کمک کنیم تا بتوانند بانس ریت را کاهش دهند.

  • محتوای اصولی و یونیک: محتوا هایی که در وب سایت قرار می دهید، نباید حاصل از سرقت ادبی باید. نیاز مخاطب را پاسخ بدهد. کلمات کلیدی در آن ها به درستی تکرار شده باشند. وقتی کاربر با صفحه ای و به رو خواهد شد که مطالب درون آن برایش جذاب است، آن را ترک نخواهد کرد.
  • آپلود ویدئو : وقتی شما مطلبی را درون سایت درج میکنید و یک فیلم پیوست آن می باشد، مخاطب ترغیب خواهد شد تا آن فیلم را بارگذاری و یا تماشا کند. از مطالب و محتوا های صوتی و تصویری استقبال بیشتری نسبت به محتوای متنی می شود. چرا که افراد اصلا حوصله ی خواندن مطالب را ندارند و ترجیح می دهند که یشنوند و یا ببینند.
  • لینک های داخلی : لینک هایی که درون وب سایت قرار داده شده اند، باعث شده مخاطب از آن ها استفاده کند. یک کلیک ساده تاثیر زیادی بر کاهش بانس ریت صفحه دارد.
  • استفاده از عنوان های جذاب: عنوان جذاب مخاطب را به سمت خود کشاده و ناخود آگاه فرد مطال زیر عنوان را خوانده و دنبال خواهد کرد. در ادامه نیز به سمت فعالیت در وب سایت هدایت خواهد شد. البته اگر از محتوای یونیک استفاده شود.
  • وجود نوار جست جو: نوار جست و جو کار مخاطب را راحت می کند، به راحتی به واسطه ی ان می تواند هدفش از بازدید صفحه را بیابد. یکی از بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت استفاده از موار جست و جو در وب سایت می باشد.
  • ترغیب مخاطب به کلیلک: با استفاده از استراژی خاص مخاطب را در صفحه نگه دارید. از او بخواهید تا در نظر سنجی شرکت مند و جایزه ببرد. یا در صورت ایجاد کامنت خدمات وب سایت برایشان رایگان شود. یا در صورت تکمیل حساب کاربری خدمات مجموعه را دریافت کنند، این روش ها نه تنها می تواند بانس ریت را کاهش دهد، بلکه کاربر ها را افزایش می دهد.

بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت

کلام آخر

بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت هدفی بود که در مقاله به آن رسیدیم. بانس ریت از جمله عواملی است که سبب کاهش رتبه وب سایت می شود، باید با استفاده از روش های جذابی که مخاطب را اغنا می کند، مانع از افزایش بانس ریت شوید.

مجموعه ی رشد 360 با سال ها سابقه در زمینه ی طراحی وب سایت این امکان را در اختیار مخاطب قرار می دهد، تا بتواند وب سایت خود را از آفتی به نام بانس ریت نجات بخشد.

چگونه وب سایت خود را برای جلوگیری از بانس ریت بهینه کنیم؟

با مراجعه به مجموعه ی رشد 360 می توانید وب سایت را بهینه کنید.

آیا تبلیغ های مختلف مانع بانس ریت می شوند؟

بله، تبلیغ مخاطب را کلیک وا می دارد.

آیا فال حافظ و محتوا های این چنینی را برای جلوگیری از بانس ریت می توان در وب گذاشت؟

بله، چرا که یکی از بهترین روش ها برای کاهش بانس ریت محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link