چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارند؟

چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارند؟

اگر شما نیز یک وب سایت دارید بدون شک در رابطه با عوامل مؤثر در رتبه بندی گوگل تحقیق کرده اید. چرا که همه ای ما به خوبی می دانیم قرار گیری در نتایج جستجو گوگل در گِرو رعایت نمودن و اجرای تمامی مواردی است که گوگل برای رتبه بندی در نظر گرفته است. پارامتر های متعددی در رتبه بندی گوگل تأثیر دارند.

در مقابل یکسری از پارامتر ها وجود دارد که در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارد ولیکن نمیتوان از تأثیر غیر مستقیم آن چشم پوشی نمود. به دلیل اهمیت این مسئله ما در این مطلب از رشد 360 تمایل داریم به صورت کامل در رابطه با چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارند؟ گفتگو نماییم؛ تا شما به خوبی قادر باشید استراتژی خود را پیاده نمایید.

چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارند؟

فاکتور های که در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند

فاکتور های متعددی را میتوان نام برد که بر روی سئو سایت شما تأثیر می گذارند‌. این فاکتور ها را میتوان در دو گروه جای داد که عبارت است از پارامتر های که به صورت مستقیم تأثیر دارند و پارامتر های که به صورت غیر مستقیم تأثیر دارند.

پارامتر های که اثر گذاری مستقیمی بر روی سئو سایت شما دارند‌ سبب می شوند که رتبه شما بهبود یافته و به نتایج بالاتر در صفحه نتایج جستجو برسید‌. در واقع در یک کلام شما با رعایت و در نظر گرفتن یکسری از نکات میتوانید بر روی سئو سایت خود  تاثیر بگذارید. برای مثال برخی از عواملی که میتوان نام برد میتوان به بک لینک  و تولید محتوا اشاره نمود.

در مقابل برخی از پارامتر های وجود دارد که نمیتوان در رابطه با تأثیر مستقیم آنها نظر داد. امّا همچنان نمیتوان به صورت کامل تأثیر آنها را انکار نمود‌. در ادامه چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند؟  برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

  • گوگل ادز

بسیاری از اشخاص بر این باور هستند که گوگل ادز می تواند سبب رشد وب سایت شان گردد‌. ولیکن بایستی این افراد بدانند که گوگل ادز در گروه عوامل غیر مستقیم قرار می گیرد. در نتیجه بر روی سئو و رتبه بندی وب سایت شما تاثیری ندارد. در حقیقت لینک های تبلیغاتی که در وب سایت خود تعریف می کنید به هیچ عنوان تحت عنوان بک لینک به حساب نمی آید.

به بیان دیگر بیشتر مدیران سایت فک می کنند که لینک های تبلیغاتی به عنوان بک لینک شناخته می شود‌. در نتیجه می تواند در رتبه بندی وب سایت تاثیر بگذارد ولیکن اینگونه نیست.

شما در رابطه با لینک های تبلیغاتی بایستی دقت کنید که نوعی لینک نوفالو هستند؛ که موتور های جستجو گوگل هیچ گونه اهمیتی به چنین لینک های نمی دهند.

با وجود آنکه موضوع مورد بحث مقاله در رابطه با چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند؟ می باشند. ولیکن این نکته را برای شما خاطر نشان می کنیم به این صورت که بک لینک ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تاثیر مستقیمی بر روی رتبه بندی وب سایت ها دارند.

ولیکن در صورتی دارای اهمیت هستند که به صورت طبیعی به وجود آمده باشند. با بیان این مطالب میتوان با این موضوع پی برد که اگر خواستار دریافت بک لینک طبیعی هستید بر روی بهبود و بهینه سازی وب سایت خود وقت بگذارید و تلاش کنید تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهید.

  • نرخ کلیک

در ادامه مبحث چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند؟ در رابطه با نرخ کلیک گفتگو خواهیم نمود. نرخ کلیک نشان دهنده این موضوع است که چه تعدادی از اشخاصی بر روی لینک وب سایت شما کلیک نموده اند.

بسیاری از وب مستران سوالاتی از قبیل آیا بالا یا پایین بودن نرخ کلیک میتواند بر روی رتبه بندی وب سایت آنها تاثیر بگذارد ؟ در ذهنشان شکل می گیرد.

در رابطه با این سوال بایستی برای شما مطرح نماییم که اگر وب سایت شما دارای مشکلی باشد این مسئله طبیعی خواهد بود که افراد بر روی لینک وب سایت شما کلیک نکنند.

در نتیجه رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو کاهش یابد. در نتیجه نرخ کلیک را نیز میتوان از عواملی دانست که به صورت مستقیم بر روی رتبه بندی وب سایت تاثیر ندارد. ولیکن در عین حال نیز نمیتوان تاثیر نرخ کلیک را نادیده گرفت.

  • نرخ پرش

با وجود آنکه نرخ برش یا بانس ریت نمیتواند سیگنالی برای رتبه بندی به حساب آید ولیکن به صورت نا محسوس بر روی رتبه بندی وب سایت تاثیر خواهد گذاشت. چرا که نرخ پرش مشخص می نماید که تا چه حدی بازدید کنندگان و کاربران از صفحاتی که در وب سایت خود به وجود آورده اید خوششان آمده و احساس رضایت دارند.

نرخ پرش وب سایت شما بایستی پایین باشد. پارامتر های متعددی سبب می گردد که نرخ پرش بالا باشد برای مثال پایین بودن سرعت بارگذاری صفحات و محتوا یکی از این عوامل می باشد. که همین مسئله اصلا به نفع وب سایت شما نخواهد بود. نرخ پرش را نیز میتوان در گروه چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند؟ ‌ جای داد.

چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارند؟

  • شبکه های اجتماعی

به هیچ عنوان نمیتوان در این مطلب چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند؟ شبکه های اجتماعی را برای پیشرفت در کسب  و کار خود نادیده گرفت.

ولیکن شبکه های اجتماعی به صورت غیر مستقیم بر روی رتبه وب سایت شما تأثیر دارد. به این صورت که شبکه های اجتماعی میتوانند به دریافت بک لینک گردد. در رابطه با اهمیت بک لینک در بالا برای شما عزیزان مطالبی را شرح دادیم.

کلام پایانی

رشد  360  که دارای ده سال تجربه در زمینه های متعددی از قبیل طراحی سایت می باشد پیشنهاد می کند که در وهله اول به نیاز های کاربران خود پیش از پارامتر های که میتواند بر روی رتبه وب سایت شما تاثیر بگذارد توجه کنید‌.

در حالت کلی نمیتوان به صورت قطعی گفت که پارامتر ها که در بالا اشاره نمودیم و دیگر پارامتر های موجود تأثیری در رتبه بندی وب سایت ندارد. چرا که هر چند کوچک میتواند بر روی رتبه بندی سایت تأثیر بگذارند.

ما در این مطلب تمام تلاش خود را نمودیم تا اطلاعات مفیدی در زمینه چه فاکتور های در رتبه بندی گوگل تأثیر ندارند؟ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فاکتور های که در رتبه بندی گوگل تاثیر ندارند را نام ببرید؟

فاکتور های از قبیل طول دامنه، تعداد صفحات سایت، میزان تولید محتوا و... نمیتوانند در رتبه بندی تاثیر بگذارند.

معیار های که برای الگوریتم گوگل برای وارسی وب سایت ها مهم می باشند را نام ببرید؟

برخی از این معیار های مهم عبارت است از بک لینک، محتوای یونیک، HTTOS و....

الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی را نام ببرید؟

الگوریتم های از قبیل پنگوئن، پاندا، گور خر، مرغ مگس خوار و .... الگوریتم های هستند که برای رتبه بندی توسط گوگل معرفی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link