طراحی لوگو برای یوتیوب

طراحی لوگو برای یوتیوب

یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار می‌باشد که بدون شک همه شما اسم یوتیوب را شنیده اید و یا برای مشاهده کردن ویدیو به یوتیوب مراجعه کرده‌اید. به خاطر پر مخاطب بودن شبکه یوتیوب که افراد زیادی از این شبکه استفاده می‌کنند، برخی از کسب و کارها نیز برای معرفی خدمات و محصولات خود به سراغ یوتیوب رفته اند.

همانطور که می‌دانید شما باید برای این که بتوانید فروش بیشتری را در یوتیوب داشته باشید و برای جذب کاربران اقدام کنید باید سعی کنید طبق اصول و استاندارد محصولات خود را معرفی کنید. یکی از اقداماتی که شما می‌توانید برای معرفی برند و محصولات خود از آن بهره مند شوید طراحی لوگو برای شبکه یوتیوب می‌باشد. در صورتی که شما از یوتیوب برای کسب و کار خود استفاده می‌کنید بهتر است برای پیج خود لوگوی مناسبی را طراحی و در پروفایل بارگذاری کنید.

ویژگی های لوگوی یوتیوب

ویژگی های لوگوی یوتیوب

لوگویی که برای شبکه یوتیوب طراحی می‌کنید باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که سعی می‌کنیم در ادامه برای شما ذکر کنیم.

خوانا بودن لوگو

یکی از ویژگی های اصلی لوگو که شما برای یوتیوب استفاده می‌کنید گویا و خوانا بودن لوگو است. باید سعی کنید لوگوی که برای پیچ یوتیوب طراحی می‌کنید به گونه‌ای باشد که کاربران و مخاطبان به راحتی بتوانند، بخوانند و موضوع کسب و کار شما را دریافت کنند.

کسب اعتماد مخاطبان

توجه داشته باشید که شما اگر از یک لوگو برای معرفی برند و محصولات خود استفاده می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که ماندگاری لوگوی شما در ذهن مشتریان می‌شود و پس از آن بدون شک به سراغ اینترنت رفته و بررسی خواهند کرد همواره سعی کنید لوگو را به گونه‌ای طراحی کنید که باعث جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان شما شود.

 اوج زیبایی در نهایت سادگی لوگوی یوتیوب

بهتر است بدانید که شما اگر لوگو ساده ای را طراحی کنید زیبایی و جذابیت خاص خواهد داشت. همانطور که از قدیم گفته اند اوج زیبایی در سادگی کار ها می‌باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از لوگو ساده و جذاب استفاده کنید چرا که هرچه لوگو ساده تر باشد بهتر در ذهن مشتریان باقی خواهد ماند.

 اوج زیبایی در نهایت سادگی لوگوی یوتیوب

تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان

یکی از ویژگی های لوگو برای شبکه اجتماعی یوتیوب؛ تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان می‌باشد. در صورتی که شما می‌توانید لوگوی حرفه ای و منحصر به فردی را طراحی کنید که در شبکه یوتیوب برای معرفی محصولات و برند خود از آن بهره مند شوید بدون شک مخاطبان تحت‌تاثیر قرار گرفته و برای خرید محصولات و استفاده از خدمات شما ترغیب می‌شوند و جذب کسب و کار شما خواهند شد.

قابل فهم بودن لوگو در ابعاد مختلف

وقتی که به طراحی لوگو می‌پردازید باید به این نکته که لوگوی شما در ابعاد مختلف قابل فهم باشد توجه داشته باشید. در برخی موارد لازم است که شما لوگویی که طراحی کرده اید را در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار دهید شما باید همواره به قابل فهم بودن لوگو خود در صورتی که نیاز به چاپ در ابعاد مختلف دارید را توجه داشته باشید.

ماندگاری لوگو یوتیوب در ذهن مخاطبان

اگر شما لوگوی حرفه‌ای را برای برند شرکت و یا کسب و کار خود را طراحی کنید و منحصر به فرد باشد. لوگو در ذهن مخاطبان شما حک شده و باعث می‌شود تا بر محبوبیت برند شما افزوده شود برای این که بتوانید در شبکه یوتیوب برند خود را معرفی کنید و مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم طراحی لوگوی یوتیوب را به تیم طراحی رشد 360 بسپارید تا به صورت کاملا اصولی و استاندارد برای شما لوگوی مناسبی را طراحی کنند.

ماندگاری لوگو یوتیوب در ذهن مخاطبان

نقش رنگ ها در طراحی لوگو یوتیوب

بهتر است بدانید که رنگ ها در تمامی طراحی ها از جمله طراحی سایت، طراحی بنر و طراحی لوگو و … از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که طراحان همیشه به این موضوع توجه کرده و مد نظر قرار می دهند. در طراحی لوگو نیز نقش رنگ ها در جذابیت و زیبایی نشان واره بسیار موثر می‌باشد.

شما باید بتوانید از رنگ مناسبی در طراحی لوگو استفاده کنید هر رنگی با توجه به کسب و کار شما باید به کار ببرید. مثلا اگر شما در پیج یوتیوب برای سلامتی و پزشکی مطالب قرار می‌دهید و فعالیت دارید. پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های آبی و سبز استفاده کنید چرا که این رنگ ها آرامش بخش و امنیت دهنده هستند و تاثیر بسزایی در ذهن و نگاه مخاطبان شما خواهد داشت باشید.

در طراحی لوگو نباید از رنگ های زیادی استفاده کنید و مانند برندهای معتبر مانند کوکاکولا، یوتیوب و فیس بوک و … از رنگ خاصی استفاده کنید تا هر زمان مخاطبان شما آن را مشاهده کنند کسب و کار شما در ذهن آنها یادآور شود.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید لوگو را به صورت ثابت و یا به صورت متحرک طراحی کنید. اما لوگوی شما باید در جای مناسب استفاده شود. مثلاً شما نمی‌توانید در پروفایل خود از لوگوی متحرک استفاده کنید. بهتر است در ویدیو ها و پست های خود از لوگوی متحرک استفاده کرده و در پروفایل نیز از لوگوی ثابت بهره‌مند شوید.

نکته دیگری که شما باید در طراحی لوگوی یوتیوب در نظر داشته باشید این است که اگر قصد دارید برای پروفایل یوتیوب خود لوگو طراحی کنید از متن استفاده نکنید. چرا که شما نیز مشاهده کرده‌اید که اگر متنی در پروفایل گذاشته شود قابل خواندن نیست بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد دارید برای پروفایل یوتیوب لوگو طراحی کنید از نوع لوگوی تصویری بهره مند شوید و اگر متن خاصی مد نظر دارید می‌توانید آن را در قسمت بیوگرافی پیچ بنویسید.

نقش رنگ ها در طراحی لوگو یوتیوب

بهترین و ساده ترین راه حل برای طراحی لوگو یوتیوب این است که شما طراحی لوگو را به طراحان ماهر و مجرب رشد ۳۶۰ بسپارید و طراحی لوگو را به صورت اصولی و استاندارد را در اسرع وقت تحویل بگیرید و جهت بارگذاری و انتشار در پیج یوتیوب خود از آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link