طراحی لوگو و برندینگ

طراحی لوگو و برندینگ

طراحی لوگو و برندینگ از اهمیت ویژه‌ای برای معرفی کسب و کار شما به بازار و مشتریان برخوردار است که شما باید سعی کنید طراحی لوگو و برندینگ را به طراحان ماهر و مجرب بسپارید. تا به صورت حرفه ای لوگوی شما را طراحی کرده و جهت برندینگ از آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که طراحی لوگو و برندینگ نیازمند دانش و تخصص بالا می‌باشد که معمولاً گرافیست های حرفه ای جهت طراحی لوگو از ایده های ناب و خلاقیت بالایی استفاده می‌کنند.

لوگو چیست؟

لوگو یک عنصر گرافیکی است که برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان و بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که لوگو انواع مختلفی دارد، با توجه به نوع کسب و کار خود باید بتوانید لوگوی مناسبی را انتخاب و طراحی کنید.

انواع لوگو:

  • لوگو نوشتاری
  • لوگو تصویری
  • لوگو ترکیبی

شما می‌توانید برای طراحی لوگو از هر کدام از انواع لوگو ها بهره مند شوید. می‌توانید تنها از لوگو نوشتاری یعنی تایپی استفاده کنید و یا تصویری و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از ترکیب نوشتار با تصویر نیز بهره مند شوید.

طراحی لوگو کاملا سلیقه‌ای و خلاقانه می‌باشد، شما با خلاقیتی که به کار می‌برید، می‌توانید لوگوی حرفه ای طراحی کنید. در صورتی که شما با نرم افزارهای گرافیکی آشنا نیستید و همچنین تخصص و دانش کافی برای طراحی لوگو ندارید، از طراحان مجرب و حرفه ای تیم تخصصی رشد ۳۶۰ برای طراحی لوگو بهره مند شوید.

انواع لوگو

برند چیست؟

در این قسمت می‌خواهیم با یک مثال برند را برای شما بازدیدکنندگان گرامی بیان کنیم؛ یکی از برندهای اصلی و شناخته شده در پوشاک برند آدیداس می‌باشد. شما وقتی به برند آدیداس فکر می‌کنید، بدون شک محصولات و خدمات این برند در ذهن شما ظهور خواهد کرد.

درصورتی که آنچه در ذهن شما می‌باشد با تمامی آن چیزی که توسط برند آدیداس ارائه می‌شود تصور ذهنی شما درست خواهد بود یک برند معمولاً از نام تجاری، تبلیغات و … استفاده می‌کنند.
تصور کلی شما از نام تجاری یک برند باید با تمامی مردم مشابه باشد برای برندسازی معمولاً از روش های تبلیغاتی بیشتری بهره مند می‌شوند که یکی از این روش های برندسازی بدون شک طراحی لوگو و تبلیغات گسترده می‌باشد.

نقش لوگو در برندینگ کسب و کار

زمانی که شما در مرحله ابتدایی برای شناخته شدن برند خود هستید؛ می‌توانید از لوگو که به صورت متنی، تصویری یا ترکیبی استفاده کنید. در صورتی که شما یک لوگوی حرفه ای و خوب داشته باشید، سنگ بنای برند شما به خوبی زده شده و برای معرفی بهتر و شناخته تر شدن برند شما بسیار مهم اهمیت دارد. معمولا توسط طراحی لوگو شما می‌توانید یک نشان تجاری برای برند خود ایجاد کنید.

نقش لوگو در برندینگ کسب و کار

اهداف لوگو در برندینگ

اولین و ابتدایی ترین هدف لوگو در برند کسب و کارها، شناساندن و معرفی کسب و کار شما به بازار و مشتریان می‌باشد. توجه داشته باشید که در گذر زمان لوگوی شما تغییر می‌کند، اما هدف آن که شناسان و معرفی کسب و کار شما می‌باشد بر جای باقی خواهد ماند و برای همیشه در ذهن مشتریان و مخاطبان شما ماندگار خواهد بود.

اگر شما می‌خواهید در برندینگ کسب و کار خود موفق شوید؛ بهتر است قبل از اینکه هر ایده ای داشته باشید به فکر محیط مناسب برای لوگو باشید و آن را به صورت کاملاً حرفه‌ای بشناسید و این که رقبای شما چه کسانی هستند و چه طور دیده می‌شود؟و… با دانستن پاسخ تمامی این سوالات شما می‌توانید بهترین روش را برای برند یک کسب و کار خود استفاده نمایید.

بسیاری از افراد طراحی لوگو را یک هنر می‌دانند، اما در نظر داشته باشید که لوگو با هنر کاملاً جدا می‌باشند لوگو برای طراحی هویت بصری یک برند استفاده خواهد شد.

اهداف لوگو در برندینگ

اهمیت لوگو در برندینگ

وقتی مشتریان کسب و کار شما را را در ذهن دارند، بدون شک تصویر لوگوی آن را به یاد خواهند آورد. یکی از برند های معتبر که بدون شک شما وقتی اسم ان برند را می شنوید، سیب گاز زده در ذهن شما به تصویر کشیده می‌شود، برند معروف اپل می باشد.

شما باید سعی کنید برای برندینگ لوگوی حرفه ای را طراحی کنید که مشتریان بلافاصله پس از اینکه لوگوی شما را می‌بینند برند شما را تشخیص دهند و این خوب می‌تواند به مشتریان شما کمک کند تا بلافاصله برند شما را به یاد بیاورند.

در نظر داشته باشید که بیشتر شکل و رنگ لوگو در ذهن افراد باقی می‌ماند و متن خیلی کم پیش می‌آید که کسی در ذهن به یاد داشته باشد. بنابراین برای برندینگ کسب و کار خود سعی کنید از لوگوی تصویری یا ترکیبی بیشتر استفاده کنید.

برای برند بیشترین لوگوی ترکیب مورد استقبال عموم افراد قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که طراحی لوگو بر تصمیمات مشتریان بسیار تأثیر گذار می‌باشد و می‌تواند نظر آنها را برای کسب و کار شما تغییر دهند.

اهمیت لوگو در برندینگ

طراحی لوگو و برندینگ توسط رشد ۳۶۰

همانطور که ذکر شد طراحی لوگو حرفه ای و مناسب برای برندینگ کسب و کارهایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند بسیار ضروری و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شما باید سعی کنید از همان ابتدا طراحی الگو را به افراد ماهر و متخصص بسپارید تا دیگر نیازی به تغییر لوگو نداشته باشید، چرا که لوگوی شما در ذهن مشتریان ثبت و حک خواهد شد و پس از آن زمانی که مشتریان شما، لوگوی شما را ببیند بدون شک بلافاصله برند شما را به یاد آورده و در ذهن خواهند داشت.
اهمیت طراحی لوگو در برندینگ امروزه برای همه آشکار می‌باشد. تمامی کسب و کارها اگر می‌خواهند در دنیای کسب و کار خود از رقبا بهتر دیده شوند. باید در همان ابتدا به سراغ طراحی لوگو برود، و تبلیغات گسترده‌تری نیز برای برند شدن کسب و کار خود انجام دهد.

شما می‌توانید برای طراحی لوگو حرفه ای برای برندینگ کسب و کار  خود به سراغ رشد 360 بروید تا با کیفیت ترین و حرفه ای ترین طراحی لوگو را برای برند یک کسب و کار شما انجام دهند. با اطمینان به تیم تخصصی رشد 360 در کسب و کار خود به خوبی بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link