طراحی لوگو و ست اداری

طراحی لوگو و ست اداری

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی معمولاً تعداد رقبای تجاری نیز در هر کسب و کاری که وارد شوید، بیشتر می‌باشد. برای اینکه شما بتوانید در کسب و کار خود موفق تر عمل کرده و با سایر افراد ها و شرکت ها ارتباط برقرار کنید باید بتوانید از تبلیغات موثر بهره‌مند شوید.

در نظر داشته باشید که یکی از بهترین و جذاب ترین راه های تبلیغاتی؛ طراحی لوگو و ست اداری می‌باشد. که باید شما سعی کنید لوگو و ست اداری را با توجه به برند و رنگ سازمانی خود به صورت هماهنگ طراحی کنید.

ست اداری چیست؟

به تمامی ملزوماتی که در هر شرکت و کسب و کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله: پاکت نام، کاور سی دی، کارت ویزیت، کارت پرسنلی، لوگو، فاکتور اختصاصی، والپیپر و … گفته می‌شود. شما باید برای طراحی ست اداری سعی کنید با حفظ لوگو از طرح و رنگ بندی مناسبی برای طراحی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که شما باید لوگو رو به صورت انعطاف‌پذیر طراحی کرده تا بتوانید در تمامی این موارد ذکر شد از چاپ لوگو استفاده نمایید. بدون اینکه کوچک ترین تغییری در لوگوی شما ایجاد شود.

ست اداری چیست؟

اهمیت طراحی سطح اداری

توجه داشته باشید زمانی که شما می‌خواهید کسب و کار خود و محیط کاری خود را به شرکت ها و ادارات و … معرفی کنید، اولین چیزی که به چشم بقیه مورد توجه قرار می‌گیرد؛ نظم و زیبا بودن محیط کاری و خدمات شما می‌باشد.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً ست اداری مناسب و زیبایی را طراحی کنید که دارای لوگو و رنگ سازمانی شما باشد. می‌توانید برای ست اداری در طراحی از شماره تماس و … نیز استفاده نمایید. یکی از تخصص های حرفه ای مجموعه رشد ۳۶۰ طراحی لوگو و ست اداری به صورت کاملاً تضمینی و با کیفیت می‌باشد.

شما برای اینکه بتوانید برند و هویت شرکت یا سازمان خود را تقویت کنید، می‌توانید از ست اداری و لوگو بهره مند شوید. به صورت اصولی برای تبلیغات از لوگو و ست اداری استفاده نمائید.

نکات مهم در طراحی ست اداری

طراحی ست اداری توسط طراحان برتر به گونه ای طراحی می‌شود، که برند شرکت و اطلاعات تماس در آن ذکر خواهد شد. برای طراحی ست اداری باید برخی از نکات مهم را مدنظر قرار دهید که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم.

نکات مهم در طراحی ست اداری

استفاده از لوگو

همانطور که قبلاً ذکر شده است لوگو معمولا آرم یا نماد شرکت می‌باشد که برای برندینگ کسب و کار شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس همواره سعی کنید قبل از هر چیزی لوگوی شرکت خود را در طراحی ست اداری قرار دهید.

توجه داشته باشید که رنگ بندی ست اداری و لوگو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما باید سعی کنید از رنگ مناسبی در طراحی لوگو و ست اداری، متناسب با نوع کسب و کار خود استفاده نمایید. باید در همه راه های تبلیغاتی خود سعی کنید لوگو را در اولویت قرار داده و برای طراحی های خود از آن استفاده نمایید.

شعار تبلیغاتی

از شعار تبلیغاتی برای کسب و کار خود غافل نشوید. سعی کنید شعار تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کرده که با اهداف کسب و کار شما مرتبط باشد و نظر مشتریان و مخاطبان شما را جلب نماید.

پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سراغ شعارهای تبلیغاتی مختصر و ساده بروید.

هرچه شعار شما ساده باشد؛ راحت تر و بهتر در ذهن عموم ماندگار شده و تاثیرگذار تر می‌باشد. پس از اینکه شعار انتخاب تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کردید حتماً در طراحی ست های اداری اضافه کنید.

شعار تبلیغاتی

سال تاسیس و فعالیت کسب و کار

در طراحی ست اداری سعی کند سال آغاز به فعالیت خود را در آن ذکر کنید که این تجربه شما را نشان می‌دهد و در تبلیغات بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

اطلاعات تماس

یکی از نکات بسیار مهمی که شما باید در طراحی ست اداری نظر قرار دهید؛ گنجاندن اطلاعات تماس شما می‌باشد. سعی کنید اطلاعات تماس را به گونه ای در ست های اداری درج کنید که قابل دید باشد.

بهتر است تنها یک راه ارتباطی درج نمائید، تا مشتریان شما دچار سردرگمی نشوند.

گواهینامه های معتبر

شما می‌توانید در صورت داشتن گواهینامه های معتبر برای کسب و کار خود آن ها را در طراحی ست اداری درج کنید. در صورتی که فضای کافی برای درج گواهینامه‌ها وجود ندارد، کافیست شما عنوان این گواهینامه ها را ذکر کنید. این باعث متمایز شدن کسب و کار شما خواهد بود و تاثیر بسزایی در تبلیغات دارد.

برندهای مختلف

برخی از شرکت‌ها هستند که از برندهای مختلفی برای همکاری استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نماینده برند شناخته شده ای را دارید و یا با برندهای بزرگ در حال همکاری هستید. سعی کنید برند های دیگر را نیز در ست اداری خود ذکر کنید.

همیشه سعی کنید از طرح های متنوع و جدید برای طراحی لوگو و ست اداری استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر قطعه ست اداری مانند پازل کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در طراحی لوگو و ست اداری به صورت بی‌پایان عمل کنید و هیچ گونه محدودیتی برای طراحی و طرح ها، نقشه ها و … ندارید. همواره سعی کنید لوگو و طراحی ست اداری بهترین برند را برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

برندهای مختلف

طراحی لوگو و ست اداری توسط ۳۶۰

طراحی لوگو و ست اداری توسط تیم طراحی تخصصی رشد ۳۶۰ با استفاده از فناوری روز دنیا و همچنین ایده و خلاقیت بالای طراحان مجموعه رشد ۳۶۰ انجام خواهد شد.
نکته ای که در طراحی لوگو و ست اداری توسط طراحان ماهر مد نظر قرار می‌گیرد، استفاده از طرح ها و ایده های جدید و نو برای طراحی لوگو و ست اداری مرتبط کسب و کار شما می‌باشد.

در صورتی که تمایل دارید تا از لوگو و ست اداری بسیار شیک و زیبایی در تبلیغات و برندینگ کسب و کار خود استفاده نمایید؛ کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان برتر رشد 360 تماس بگیرید تا مشاوره‌های لازم به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد و پس از آن جهت سفارش طراحی لوگو و ست اداری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link