مراحل دریافت نماد اعتماد

مراحل دریافت نماد اعتماد

دریافت نماد اعتماد برای قانونی کردن فعالیت های یک پیج به کار می رود و دریافت آن تاثیر به سزایی در پیشرفت و ارتقای یک کسب و کار اینترنتی بر جای می گذارد.

برای دریافت نماد اعتماد به مدارک و شرایط به خصوصی نیاز دارید. مدارک مورد نیاز برای دریافت این نماد ها، با توجه به نوع متقاضیان مشخص می شوند. برخی از مراحل دریافت این نماد ها را در ادامه شرح می دهیم:

  • تنظیم مدارک مورد نیاز

در این مرحله ابتدا باید تصویری از مجوز فعالیت خود را بارگزاری کنید و تعهد نامه شخصیت حقیقی خود را نیز ارائه دهید. در رابطه با متقاضیان دولتی این مدارک متفاوت هستند. این متقاضیان باید تصویر نامه در سربرگ سازمان مربوطه را ارجاع دهند. در این نامه ها باید امضای مقامات مسئول نیز وجود داشته باشد.

در رابطه با متقاضیان حقوقی نیز شرایط به خصوصی وجود دارد. این متقاضیان باید تصویر پروانه و یا مجوز های فعالیت خود را ارائه دهند، همچنین تعهدنامه های شخصیت حقوقی آن ها نیز اهمیت دارد و باید تصاویری از آن ها نیز بارگزاری شود. آگهی تغییر اسامی هیئت مدیره این متقاضیان نیز مورد نیاز است و باید ارائه شود.

در صورتی که تغییری در رابطه با موضوعات فعالیت شرکت ایجاد شده است، آگهی مربوط به آن نیز ارائه داده می شود. تصاویر اصل اساس نامه و آگهی روزنامه نیز در این خصوص مورد نیاز هستند.

تنظیم مدارک مورد نیاز

 

  • مرحله ورود به سایت

ابتدا باید به سایت دریافت نماد اعتماد الکتریکی مراجعه کنید و بر روی گزینه درخواست نماد اعتماد کلیک کنید. در این صفحه باید رمز عبور و شناسه کاربری خود را وارد کنید. در صورتی که پیش تر در این سایت ثبت نام نشده اید، یک حساب جدید برای خود ایجاد کنید.

  • ثبت اطلاعات هویتی

در مرحله بعدی باید اطلاعاتی در رابطه با احراز هویت خود، محل سکونت، آدرس و… ثبت کنید.

ثبت اطلاعات هویتی

  • بارگزاری مدارک

در مرحله بعدی باید عکس شناسنامه، تصاویر پرسنلی و تصویر کارت پایان خدمت را بارگزاری کنید. عکس شناسنامه ای شما باید از صفحه اول شناسنامه گرفته شود.

  • ثبت اطلاعات تماس

در مرحله بعدی باید شماره تماسی وارد سایت کنید که پیام تاییدیه سایت برای شما ارسال شود. برای رفتن به مرحله بعد این شماره را ثبت کنید و تاییدیه مورد نیاز را در بخش مربوطه وارد کنید.

  • افزودن کسب و کار

پس از طی مراحل تایید هویت، باید اطلاعاتی را در فرم مربوط به افزودن کسب و کار وارد کنید. در این بخش باید در رابطه با روند کار خود اطلاعات جامعی ارائه دهید.

فیلد های مهمی مانند نام فارسی کسب و کار، شهر محل کسب و کار، آدرس محل کسب و کار و… در این فرم وجود دارند که باید به درستی پر شوند. در مرحله بعدی باید تاییدیه های فنی مورد نیاز را به دست آورید و سپس فرم نظر سنجی مربوط به سایت را پر کنید. در ادامه چک لیست مربوط به نماد اعتماد و الزام و ضرورت وجود آن را پر می کنید.

  • ارسال مدارک فیزیکی

در این مرحله باید از طریق آدرس پستی ارائه شده، مدارک خود را به صورت فیزیکی نیز برای سازمان ارسال کنند. این مدارک شامل اصل مدارک هویتی، تعهد نامه های کتبی و… می باشند که باید به دست سازمان مربوطه برسند.

کارشناسان پس از بررسی مدارک ارائه شده و اطلاعات تکمیلی شما در هر فرم، نتیجه درخواست شما را ارائه می دهند.

مجموعه رشد 360 چیست؟

اخذ نماد اعتماد در مدت کوتاهی شما را به نتیجه دلخواه می رساند و اعتماد مشتریان را جلب می کند. از این رو مجموعه 360 در این زمینه خدمات تخصصی ای ارائه می دهد. در این مجموعه طراحی وب سایت های فروش و فروشگاه های الکترونیکی نیز به خوبی انجام می شود.

این مجموعه از مهم ترین فعالان عرصه تجارت آنلاین است که در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهد. یکی از مهم ترین خدمات 360، دریافت نماد اعتماد است که برای توسعه هر چه بیش تر صفحات کاری شما به کار می رود.

360 برای بهبود وضعیت سایت های فروش، خدمات سئو را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. ثبت دامنه نیز از خدمات مهمی است که در این مرکز انجام می شود. مشاوره های خصوصی مجموعه 360 کمک شایانی به پروژه های تازه تاسیس و فروشگاه های نوپا الکترونیکی می کند.

موارد مهم برای دریافت و تمدید نماد اعتماد

دریافت نماد اعتماد به شرایط و مدارک به خصوصی نیاز دارد که پیش تر برخی از مراحل آن را بررسی کردیم. برای اخذ نماد اعتماد باید حتما 18 سال سن داشته باشید.

همچنین در این زمینه ارائه قیمت های مخصوص به فروش کالا یا خدمات شما نیز اهمیت دارد. قیمت خدمات خود را در بخش های مربوط به سایت دریافت نماد اعتماد ثبت کنید. برای دریافت این نماد باید آدرس ایمیل مناسبی نیز ارائه دهید. برای دریافت نماد اعتماد باید هزینه های مربوط به آن را نیز پرداخت کنید.

در روند کاری این فرایند، استعلامات مورد نیاز از مدارک هویتی شما انجام می شود تا صلاحیت شما برای سازمان مربوطه تایید شود. توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما به صورت خانگی است، نیازی به ارائه آدرس محل کسب و کار در سایت مربوطه ندارید.

سخن پایانی

دریافت نماد اعتماد یکی از اساسی ترین روش های جلب اعتماد مشتریان در خرید و فروش مجازی است. دریافت این نماد ها، نشان دهنده اصالت کالا و محصولات شما می باشد.

به همین منظور توصیه می کنیم از خدمات رشد 360 برای اخذ این آرم های الکترونیکی استفاده کنید. برخی از کسب و کار های الکترونیکی ستاره هایی از اینماد دریافت می کنند که نشان دهنده بالا بودن سطح کیفیت محصولات آن ها می باشد.

متقاضیان حقیقی حقوقی و دولتی چه مدارکی را برای دریافت نماد اعتماد ارائه می دهند؟

مدارک هویتی، پروانه های فعالیت، آگهی تعویض زمینه فعالیت شرکت و نامه هایی با سربرگ و امضای رسمی.

ضرورت استفاده از نماد اعتماد چیست؟

این نماد ها کسب و کار شما را مطمئن تر می کنند و بر تعداد مشتریان شما می افزایند.

360 چه خدماتی ارائه می دهد؟

این سایت در زمینه طراحی سایت های فروش، سئو سایت، برند سازی و... فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link