نحوه ایجاد آگهی در گوگل

نحوه ایجاد آگهی در گوگل

بدون شک شما با گوگل آشنایی دارید و به این مسئله واقف هستید که گوگل پر کاربرد ترین موتور جستجو در فضای وب و اینترنت به شمار می آید. با توجه به این مسئله میتوان به این مسئله پی برد که مناسب ترین راه برای بدست آوردن مشتری و در پی آن معرفی محصولات و در نتیجه فروش بیشتر می باشد.

از اینرو شما با رعایت اصول سئو و در کنار آن تبلیغات در گوگل به سهولت خواهید توانست به هدف خود دست یابید. در این میان مهم ترین مسئله ای که بایستی بدان توجه نمایید این است که بایستی مشخص نمایید که قصد دارید تبلیغات را خودتان مدیریت نمایید و یا اینکه انجام این کار را به یک متخصص در این زمینه بسپارید.

نحوه ایجاد آگهی در گوگل

چگونه میتوان در گوگل وب سایت خود را تبلیغ نمود؟

اگر شما دارای یک وب سایت باشید بدون شک این سؤال برای شما پیش آمده است که چگونه میتوان در گوگل تبلیغ نماییم؟ تا بدین طریق بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن  معرفی و درآمد خود را افزایش دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه ایجاد آگهی در گوگل گفتگو نماییم. بیان این نکته حائز اهمیت است که برای انجام تبلیغات در گوگل بهتر است از دامنه های بین المللی استفاده نمایید.

ثبت آگهی در گوگل

در نحوه ایجاد آگهی در گوگل پیش از هر چیزی بایستی در گام نخست فهرستی از کلمات کلیدی مناسب و درست انتخاب نمایید. در این صورت بهتر خواهید توانست مسیر درستی را انتخاب نموده و هدف خود را پیش ببرید.

از اینرو ما به شما توصیه می نماییم در رابطه با کلمات کلیدی که بیشترین میزان جستجو در بین مشتریان شما را دارد پیدا نمایید.

با این تفاسیر بایستی برای آنکه تبلیغات شما بیشترین اثر بخشی را داشته باشد باید مناسب ترین کلمه کلیدی را انتخاب نموده و استفاده نمایید. در ادامه برخی از نکاتی که به شما در نحوه ایجاد آگهی در گوگل کمک خواهد نمود را بیان خواهیم نمود.

انتخاب درست کلمه کلیدی بر طبق منطقه جغرافیایی

چنانچه که کسب و کار شما فقط در یک منطقه و یا یک حوزه فعالیت می نماید. در این صورت بایستی در کمپین تبلیغاتی خود این مسئله را در نظر بگیرید. برای مثال در صورتی که کمپانی شما در مشهد در زمینه طراحی سایت فعالیت می نماید بدون شک داشتن مشتریان بالقوه از این منطقه بسیار حائز اهمیت می باشد.

این موضوع در صرفه جویی هزینه های شما نیز تأثیر خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم در انتخاب کلمات کلیدی موقعیت کاربران هدف خود را نیز در نظر بگیرید برای نمونه طراحی سایت در مشهد بهترین گزینه برای مثال بالا خواهد بود.

انتخاب کلید واژه بر طبق منطقه جغرافیایی یک تکنیک اساسی نحوه ایجاد آگهی در گوگل به حساب می آید. از اینرو همواره به این مسئله توجه نمایید.

بکارگیری ابزار کیورد پلنر در ادوردز

در صورتی که شما نمیتوانید مناسب ترین کلید واژه را برای نحوه ایجاد آگهی در گوگل انتخاب نمایید در این صورت نگران نباشید چرا که  شما این امکان را دارید از ابزار کیورد پلنر گوگل ادوردز استفاده نمایید. این ابزار به شما ایده های در رابطه با کلمات کلیدی نمایش می دهد.

برای نمونه اگر کلمه کلیدی شما تبلیغات در گوگل است آن را در کادر جستجو وارد نمایید سپس بر روی گزینه Search کلیک نمایید. در این صورت فهرستی از کلمات کلیدی، سطح رقابت کلمات کلیدی و… به شما در ستون های نشان داده خواهد شد.

بکارگیری کلمات کلیدی منفی

در نحوه ایجاد آگهی در گوگل ما به شما توصیه می نماییم فهرستی از کلمات کلیدی منفی به وجود آورید این کلمات مشخص می کند که تبلیغ شما نباید برای چنین کلماتی نشان داده شود.  

در اصل با استفاده از Negative Keyword شما به موتور های جستجو نشان می دهید که تبلیغات شما را با کلمه های جستجو شده که در بردارنده این کلمات می باشد را به کاربران نشان ندهد.

نحوه ایجاد آگهی در گوگل

ثبت آگهی در گوگل ادز

در فرآیند نحوه ایجاد آگهی در گوگل شما در گوگل ادز این امکان را دارید که کمپین های متعددی را به وجود آورید در این صورت هر کمپینی که به وجود می آورید در بردارنده گروه های تبلیغاتی می باشد. برای آنکه در گوگل ادوردز کمپین تبلیغاتی خود را به وجود آورید بایستی وارد گوگل ادوردز شوید سپس دکمه Create your first campaign را انتخاب نمایید.

در این مرحله بایستی مشخص نمایید که قصد دارید چه نوع کمپینی را به وجود آورید در این بخش گزینه های متعددی قرار دارد که شما بایستی از میان آنها درست ترین گزینه را انتخاب نمایید. در ادامه مبحث نحوه ایجاد آگهی در گوگل برخی از آنها را برای شما مطرح خواهیم نمود.

  • Search

چنانچه که شما بر روی این گزینه کلیک نمایید در این صورت تبلیغات شما در نتایج جستجو ظاهر خواهد شد.

  • Display (نمایشی)

در صورتی که شما تمایل دارید تیلیغات شما در یکی از سایت های همکار تبلیغاتی گوگل  نشان داده شود بایستی گزینه Display را انتخاب نمایید. این کمپین این امکان را برای شما فراهم می سازد تا آگهی خود را در شکل بنر در وب سایت ها و یا اپلکیشن های که از نگاه گوگل معتبر هستند به وجود آورید.

  • Shopping (کمپین خرید)

این کمپین برای ایرانیان به دلیل وجود تحریم  غیر قابل دسترس می باشد و آگهی های به وجود آمده با آی پی ایران نشان داده نمیشود.

کلام پایانی

تلاش ما در این مطلب از رشد 360 بَر آن بود تا اطلاعات جامعی را در رابطه با نحوه ایجاد آگهی در گوگل برای شما بیان نماییم.

همانگونه که مشاهده نمودید در کنار سئو برای دست یابی به موفقیت در کسب و کار خود بایستی ایجاد آگهی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهید. مجموعه رشد 360 با برخورداری از ده سال تجربه در زمینه فناوری دیجیتال تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین ها را برای مخاطبان خود در نظر بگیرد.

آیا انتخاب کلمه کلیدی مناسب در متن تبلیغات مهم است؟

در حقیقت شما با انتخاب درست کلمه کلیدی سبب می شوید تبلیغ شما برای اشخاص مرتبط نشان داده شده در نتیجه نرخ تبدیل شما افزایش خواهد یافت.

هزینه ایجاد آگهی در گوگل چگونه برآورد می شود؟

هزینه تبلیغات در گوگل بر حسب کلمات کلیدی کسب و کار و البته رقابتی که وجود دارد متفاوت می باشد.

چگونه میتوان با تبلیغات گوگل ترافیک رقبا را تصاحب نمود؟

برای انجام این کار شما بایستی در وهله اول با نوع کلمات کلیدی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تبلیغ را در گوگل به وجود آورید و ترافیک رقبا را از آن خود نمایید. امیداورایم مقاله نحوه ایجاد آگهی در گوگل از رشد 360 برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link