چرا اینستاگرام تبلیغ دارد؟

چرا اینستاگرام تبلیغ دارد؟

امروزه استفاده از شبکه اینستاگرام رواج پیدا کرده است. همه افراد از پیجی برای کسب و کار یا پیجی به عنوان خصوصی استفاده می‌کنند. سوالی که افراد بیشتری با آن روبرو هستند این است که چرا اینستاگرام تبلیغ دارد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

همانطور که ذکر شد امروزه از شبکه اینستاگرام افراد بسیاری در رنج سنی مختلف استفاده می کنند. همانطور که مشاهده می کنید سر و کله کسب و کارها نیز در این شبکه اجتماعی راه پیدا کرده اند و صاحبان مشاغل از آن بهره مند می شوند. اینستاگرام به کاربران اینستاگرام فرصت می دهد که در پیج خود پست های تبلیغاتی منتشر کنند.

پیج هایی برای تبلیغات منتشر می شوند در زیر نام کاربری کلمه Ads یا Sponsored می گذارند. بهتر است بدانید این پست هایی که توسط کاربران انتشار پیدا می کند که از طرف اینستاگرام مجوز دارند و به صورت یکباره نمی‌توانید پست تبلیغاتی را حذف کرد.

اینستاگرام نیز برای درآمدزایی این پست های تبلیغات را به کاربران خود نمایش می دهد. برخی از کاربران اینستاگرام تمایل ندارند تا این تبلیغات را مشاهده کند به همین خاطر از راه‌های مختلفی برای حذف تبلیغات اینستاگرام استفاده خواهندکرد. در این قسمت قصد داریم برخی از روش های حذف تبلیغات اینستاگرام را ذکر کنیم.

 

روش های حذف تبلیغات اینستاگرام

در پاسخ به سوال چرا اینستاگرام تبلیغ دارد؟ باید گفت که یکی از نیازهای اصلی کاربران شبکه اینستاگرام تبلیغات اینستاگرام می‌باشد که دغدغه آن ها حذف این تبلیغات می باشد.

اینستاگرام یکی از کانال های تبلیغاتی بسیار مهم محسوب می شود. تمام این تبلیغات در قالب پست و استوری های مختلف ارائه می شود.

برخی از روش های حذف تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

برخی از روش های حذف تبلیغات اینستاگرام عبارتند از

روش اول: درخواست برای مخفی کردن تبلیغات

اولین روش که شما می توانید برای حذف تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید این است که برای اینستاگرام درخواستی مبنی بر حذف آن ها ارسال نمایید.

در این روش کافیست زمانی که اینستاگرام برای شما یک پست تبلیغاتی نمایش می دهد تا از طریق آن پست درخواست خود را برای عدم نمایش تبلیغات ارسال نمایید. برای اینکار کافیست چند مراحل را انجام دهید این مراحل را در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

در مرحله اول وقتی شما پست تبلیغاتی دریافت می کنید بر روی آیکون سه نقطه در گوشی بالا و سمت راست عکس کلیک نمایید. سپس گزینه Hide This را انتخاب کرده که در مرحله بعد اینستاگرام شما دلیل درخواست مخفی کردن تبلیغات را می پرسد.

کافیست بر روی گزینه lts inappropriate کلیک نمایید. اگر شما این روند را در یک مدت انجام دهید تبلیغات اینستاگرام که برای اکانت شما نمایش داده می شوند کاهش پیدا خواهد کرد.

روش دوم: ریپورت پست های تبلیغاتی

شما می توانید پست های تبلیغاتی را ریپورت کنید که به این صورت علامت اینستاگرام حذف خواهد شد. شما در این روش می توانید یک گزارش با مضمون نامناسب بودن محتوای پست تبلیغاتی ارسال نمایید. پس از ریپورت اینستاگرام اعلام می‌کند که دیگر این تبلیغ برای اکانت شما نمایش گذاشته نمی شود. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

زمانی که تبلیغات برای شما نمایش داده می‌شود کافیست بر روی آیکون سه نقطه بزنید. سپس گزینه Report Ad  را کلیک کنید. به این صورت دیگر چنین تبلیغاتی برای شما نمایش داده می شود.

روش سوم: انتخاب دسته بندی موضوعی برای نمایش کمتر

همانطور که ذکر شد شما نمی توانید به صورت همیشگی تبلیغات را حذف نمائید. اما با استفاده از این روش میزان تبلیغات آزاردهنده را می توانید به راحتی کاهش دهید. کافیست موضوعات را انتخاب کنید که نشان دهد تا تمایل به دیدن آن ها ندارید. مراحل زیر را انجام دهید.

وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و بر روی آیکون پروفایل در نوار پایین سمت راست کلیک کنید تا به صفحه پروفایل خود وارد شوید. سپس بر روی آیکون سه خط در گوشه ی سمت راست در بالای صفحه کلیک نمایید وارد صفحه ای می شود که باید بر روی گزینه setting کلیک نمائید.

در صفحه ای که باز می شود گزینه Ads  را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Ad Topics کلیک کنید سه گزینه نمایش داده می شود که باید تیک هر سه گزینه Perenting , Alcohol , Pets را فعال کنید. سپس بر روی گزینه Save  که در بالای صفحه نمایش داده می شود کلیک کنید. از این به بعد تبلیغات کمتری را در رابطه با موضوعات انتخابی دریافت خواهید کرد.

روش چهارم: بلاک کردن پیج های تبلیغاتی

یکی دیگر از روش هایی که شما می‌توانید تبلیغات اینستاگرام را حذف کنید؛ بلاک کردن پیج های تبلیغاتی می باشد. پیجی که تبلیغات آزاردهنده به نمایش می گذارد را بلاک نمایید تا دیگر برای شما نمایش داده نشوند.

این روش باعث نمی‌شود تا تبلیغات اینستاگرام به صورت کامل حذف شود اما کاهش آن را به همراه دارد. پس از مدتی که شما پیج های تبلیغاتی بسیاری را بلاک نمایید میزان نمایش تبلیغات برای شما کاهش پیدا خواهد کرد.

البته در نظر داشته باشید که شما نباید پیچ ها را پی در پی بلاک نمایید. چرا که امکان دارد پیج خود شما نیز بلاک شود.

پس پیشنهاد می کنیم پیچ ها را با سرعت کمی بلاک نمایید. برای حذف تبلیغات اینستاگرام از طریق بلاک کردن پیام های تبلیغاتی مراحل زیر را انجام دهید.

وقتی یک پست تبلیغاتی برای شما نمایش داده می شود بر روی عکس پروفایل کلیک نمایید. وارد صفحه پروفایل می شوید در بالای صفحه سه نقطه وجود دارد که بر روی آن کلیک کنید تا یک لیست برای شما باز شود.

 در این لیست شما می توانید گزینه Block را کلیک نمایید. برای شما پیغامی اصلی اینستاگرام نشان داده می‌شود که تاییدیه بلاک کردن را می‌خواهد. شما باید دوباره بر روی گزینه Block کلیک نمایید. پیج مورد نظر با موفقیت به لحاظ خواهد شد.

 

شاخص اینستاگرام برای نمایش تبلیغات

در ادامه مبحث چرا اینستاگرام تبلیغ دارد؟ بهتر است بدانید که نمایش تبلیغات اینستاگرام به عملکرد شما در اینستاگرام بستگی دارد. اگر شما دقت کرده باشید اینستاگرام برای نمایش تبلیغات موضوعات خاصی را برای شما ارسال می کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای نمایش تبلیغات به کاربران خود از هوش مصنوعی بهره‌مند می‌شود. به صورت هوش مصنوعی عملکرد شما را در اینستاگرام مورد بررسی قرار می‌دهد و پست‌هایی را به شما نمایش می دهد که جز علاقمندی های شما باشد.

اگر شما در اکسپلور اینستاگرام مسائل ورزشی مشاهده کنید اینستاگرام سعی می‌کنند بیشتر تبلیغاتی که با حوزه ورزش مرتبط است را برای شما به نمایش بگذارد. اگر در لیست فایل های شما تعداد زیادی بازیگر های فیلم های سینمایی داشته باشد اینستاگرام سعی خواهد کرد تا پست هایی که مربوط به سینما و فیلم باشد را برای شما نمایش دهد.

شاخص اینستاگرام برای نمایش تبلیغات

دلایل باز شدن خودکار پیج اینستاگرام

  • فالو کردن پیج های خارجی
  • اتصال اکانت اینستاگرام به اکانت فیسبوک
  • فالو کردن اکانت های تبلیغاتی یا پست های تبلیغاتی

توجه داشته باشید شما بازدید کنندگان گرامی می توانید اکانت اینستاگرام خود را برای رشد و رسیدن به هدف مورد نظر به تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا بتوانند پیج هدفمند و مفید برای شما راه اندازی کرده و  از ان در جهت موفقیت در کسب و کار خود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان رشد ۳۶۰ در تماس باشید.

چگونه می توان تبلیغات اینستاگرام را بست؟

شما می توانید از روش هایی مانند ریپورت و بلاک کردن و ... استفاده کنید تا تبلیغات را به میزان زیادی کاهش دهید.

آیا می توان برای همیشه تبلیغات اینستاگرام را حذف کرد؟

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد تا تبلیغات را به صورت همیشگی حذف کنند اما شما با ترفند هایی که ذکر شد می توانید تعداد این تبلیغات را کاهش نمایید.

آیا می توان از ربات خاصی برای حذف تبلیغات اینستاگرام استفاده کرد؟

خیر تاکنون رباتی برای حذف تبلیغات اینستاگرام طراحی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link