چرا باید اینستاگرام داشته باشیم؟

چرا باید اینستاگرام داشته باشیم؟

چرا باید اینستاگرام داشته باشیم؟برخی از کاربران که برای اولین بار می‌خواهند از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنند این سوال را دارند. در ادامه قصد داریم دلیل داشتن اینستاگرام را شرح دهیم. اینستاگرام که یکی از اپلیکیشن‌هایی می‌باشد که امروزه تقریباً همه مردم از ان استفاده می‌کنند.

از سال ۲۰۱۰ توسط دو مهندس کامپیوتر طراحی و به عموم افراد معرفی شد. امروزه یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نرم افزارهای می‌باشد که مردم از آن برای شخصی و یا برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

طبق آماری که اعلام کرده‌اند در حال حاضر بیش از 700 میلیون اکانت اینستاگرام فعال وجود دارد و این آمار اعلام می‌کند که استفاده از شبکه مجازی اینستاگرام در بین مردم از استقبال ویژه‌ای برخوردار است.

امروزه کسب و کارها به سوی اینترنت روی آورده اند یکی از بستر اینترنت که شما می‌توانید برای تبلیغات و معرفی برند و محصولات خود از آن بهره مند شوید؛ شبکه مجازی پربازدید و پرمخاطب اینستاگرام می‌باشد.

مزایای اینستاگرام

همانطور که ذکر شد اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی ویژه و محبوب می‌باشد که افراد زیادی در آن فعالیت دارند. برخی از افراد تنها برای اینکه با دوستان و آشنایان خود ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشند از اینستاگرام استفاده می کنند. افرادی هستند که برای تبلیغات کسب و کار خود در اینستاگرام که روشی نوین و جدید می‌باشد، استفاده می‌کنند.

با توجه به قابلیت ها و خوبی هایی که اپلیکیشن اینستاگرام دارد شما می‌توانید از اینستاگرام برای هدف مورد نظر خود بهره مند شوید. در ادامه برخی مزایای اینستاگرام را برای شما خوانندگان گرامی ذکر می‌کنیم.

مزایای اینستاگرام

ارتباط بیشتر با دوستان و افراد

یکی از مزایای اصلی اینستاگرام ارتباط روزمره و ساده می‌باشد با توجه به مشغله کاری و دغدغه های زندگی افراد کمتر وقت می‌کنند تا با تلفن کردن و یا با دید و بازدید از حال یکدیگر باخبر شوند. اما با توجه به استفاده تمامی افراد از پلتفرم اینستاگرام امروزه ارتباطات با فالو کردن در اینستاگرام بیشتر شده و از حال یکدیگر باخبر می‌شود.

چه بسا مردم از تولد ها یا فوت افراد و … در اینستاگرام خبر می‌دهند. به این صورت تمامی اخبار را مشاهده خواهند کرد. شما می توانید در اینستاگرام برای ارتباط بهتر و بیشتر با دوستان و آشنایان عکس ها و ویدیو ها و … منتشر کنید.

البته در نظر داشته باشید که شما می‌توانید پیج خود را به صورت عمومی قرار داده و تمامی افراد عکس ها و ویدیوهای او منتشر شده شما را مشاهده کنند. یا می‌توانید پیج خود را به صورت خصوصی در آورید و تنها دوستانی که شما را فالو دارند بتوانند عکس های شما را مشاهده کنند.

تبلیغات و بازاریابی آنلاین

یکی دیگر از مزایای ویژه اینستاگرام تبلیغات و بازاریابی به صورت آنلاین می‌باشد. در صورتی که تمامی کسب و کارها امروزه سعی کرده اند با راه اندازی پیج مناسب برای کسب و کار خود به معرفی خدمات و برند خود بپردازند.

استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کارها روشی بسیار عالی و کم هزینه برای صاحبان مشاغل به همراه دارند که امروزه با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا خدمات اینترنتی و خرید های اینترنتی بسیار گسترش پیدا کرده و اکثر افراد تمایل دارند تا در منزل باشند و از خریدهای اینترنتی بهره مند شوند.

به همین خاطر شما می‌توانید با داشتن یک پیج اینستاگرامی فروش بیشتری را برای محصولات خود داشته باشید. همچنین برند شما نیز به بیشتر مردم معرفی خواهد شد. به خاطر پر مخاطب بودن شبکه مجازی اینستاگرام شانس بیشتری برای معرفی کردن برند خود دارید. همانطور که ذکر شد امروزه افراد بیشتری از اینستاگرام استفاده می‌کنند و هیچ گونه محدودیت جغرافیایی برای کسب و کار شما وجود ندارد.

آگاهی از اخبار و وقایع روز

افرادی که فرصت دنبال کردن اخبار تلویزیونی ندارند؛ می‌توانند با دنبال کردن پیج های اینستاگرامی در زمینه های سیاسی، امنیتی و تلویزیون و سینما و … را فالو کرده تا از اخبار به روز دنیا مطلع شود.

البته در نظر داشته باشید که شما باید اخبار پیج هایی را مشاهده کنید که تیک آبی داشته باشند و تعداد فالوور های آنها بالا باشد. اخبار هایی که توسط این پیج ها مطرح می‌شود بدون شک واقعیت داشته و هیچ گونه اخبار کذبی را مشاهده منتشر نخواهند کرد.

آگاهی از اخبار و وقایع روز

قابلیت ویرایش عکس ها

در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت ویرایش عکس ها به صورت حرفه ای وجود دارد. شما قبل از اینکه بخواهید عکسی را پست کرده و یا در استوری اینستاگرام قرار دهید؛ می‌توانید توسط ادیت عکس آن ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. همچنین شما برای استوری نیز می‌توانید از فیلتر های جذاب اینستاگرام بهره مند شوید.

ارتقاء سطح دانش و اطلاعات

یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد اینستاگرام ارتقای سطح دانش و اطلاعات می‌باشد. در اینستاگرام پیج های بسیاری در زمینه آموزش های مختلف فعالیت دارد و شما می‌توانید پیج مورد نظر خود را فالو کرده و از آموزش های رایگان بهره مند شوید. دیگر نیازی نیست شما هزینه ای را برای کلاس‌های آموزشی پرداخت کنید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

حفظ حریم خصوصی

اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی می‌باشد که محافظت از حریم خصوصی کاربران را در اولویت کار خود قرار داده است. شما می‌توانید عکس ها و ویدیوهایی که منتشر کنید و تنها برای فالوورهای شما مشاهده می‌کنند و اکانت خود را به حالت شخصی یعنی پرایوت تبدیل کنید

برای دور زدن تنظیمات حریم خصوصی در اینستاگرام برای افراد هیچ راهی وجود ندارد و حتی در صورتی که شما پیج خود شخصی کنید عکس پروفایل شما نیز محافظت می‌شود.

قابلیت IGTV

یکی از مزایای اینستاگرام قابلیت آی جی تی وی می‌باشد که برای آپلود ویدیو هایی که تایم زیادی دارند استفاده خواهد شد. که مورد توجه و استقبال کاربران اینستاگرامی قرار گرفت و شما می‌توانید ویدئو هایی که تا ۱۰ دقیقه تایم دارند را نیز در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

در این مقاله برخی از قابلیت ها و مزایای اینستاگرام را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کردیم جهت تبلیغات اینستاگرام شما باید بتوانید به صورت اصولی پیج خود را فعال نگه دارید. رشد 360 آماده ارائه کلیه خدمات سایت و دیجیتال مارکتینگ می باشد و شما می توانید برای کسب تخصصی تر درخصوص به وب سایت roshd360.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link