چه زمانی به سئو نیاز نداریم؟

آیا همیشه سئو برای سایت شما ضروری است؟ چه سایتهایی ممکن است به سئو نیاز نداشته باشند؟ اگر سایت ما سئو لازم نداشته باشد باز هم چه اصولی از سئو را میبایست مد نظر قرار دهد؟

احتمالا با خواندن این مقاله، بتی که از سئو برای خود ساختید، کمی ریزش می‌کند! و متوجه میشوید همیشه به سئو نیاز ندارید.
در شرایطی که همه متخصصین محتوا به اتفاق معتقدند سئو برگ برنده برای پیشرفت هر سایتی است، ما با تکیه بر دلایل زیر ثابت می‌کنیم استثناهایی نیز وجود دارد و همیشه به سئو نیاز نیست، در واقع سئو مهم است، اما نه برای هر سایتی! و نه در هر زمانی!
حتما می‌دانید که بین روش‌های بازاریابی، سئو سرآمد روش‌های دیگر از لحاظ تاثیرگذاری و هزینه به حساب می‌آید. با این که این روش کاملا اقتصادی  به صرفه است و نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید بازده خوبی به شما پیشکش می‌کند اما امان از وقتی که بدون آنکه به آن نیاز داشته باشید وقت و سرمایه گرانبهای خود را صرف آن کنید!

چه زمانی به سئو نیاز نداریم؟

 

برای تصمیم درباره ضرورت نیاز به سئو سایت در ابتدا نگاهی به روند کسب و کار خود بیاندازید. اگر قرار است رقیب کلمات کلیدی پررقابت باشید، به قول معروف باید سر کیسه را شل کنید و برای قدم گذاشتن در مسیر سئو، صبوری کنید و البته هزینه های هنگفت نمایید.

پس قبل از هر اقدامی، بازده اقتصادی را محاسبه کنید. آیا با صرف هزینه X میلیون برای سئو، بازده چشمگیری آیدتان می‌شود و این بازده صرفه اقتصادی برای کسب و کار شما دارد؟ یا خیر؟

اگر بازگشت سرمایه برای شما صرفه اقتصادی ندارد، بهتر است دور سئو را خط بکشید. به طور کلی، چند دلیل در زیر بیان گردیده که پروژه شما میتواند نیاز جدی به سئو نداشته باشد:

 

 

لینک کوتاه این مقاله: https://roshd360.com/?p=1905

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link