چگونه می‌توانیم در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

چگونه می‌توانیم در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

حتماً شما نیز در کنار برخی از پیج های اینستاگرام تیک آبی رنگ را مشاهده کرده اید. اینستاگرام که یکی از شبکه های مجازی پربازدید و پرمخاطب می‌باشد. برای برخی از کاربران خود تیک آبی رنگ در نظر گرفته است و بسیاری از افراد تمایل دارند تا از اینستاگرام تیک آبی دریافت کنند.

در این مقاله قصد داریم راه حل هایی را برای دریافت تیک آبی از اینستاگرام مورد بررسی قرار دهیم پس این مقاله را تا پایان به خوبی مطالعه کنید.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی پربازده می‌باشد. به گونه ای می‌توان گفت برای خودش مانند یک کشور بزرگی عمل می‌کند که هر روز تقریباً یک آپدیت جدید و جذاب را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. جذابیت اینستاگرام باعث شده است تا اعضای این شبکه روز به روز افزایش پیدا کرده و افراد زیادی در این شبکه فعال باشد.

برخی از افرادی که اکانت اینستاگرام دارند و معمولاً بدون هیچ چگونه خلاقیت و تفکر کردن و تنها با اکانت های جعلی در آن اقدام به فعالیت می‌کنند. برخی از بازیگران و ورزشکاران و سیاستمداران و … به گونه ای می‌باشد که اکانت های جعلی به نام آنها ایجاد شده که در برخی مواقع اکانت های جعلی حتی از اکانت های خود آن فرد فالوور های بیشتری دارد.

برای همین شناسایی صفحه واقعی این افراد تا حدودی سخت و دشوار می‌باشد که برای این موارد اینستاگرام وارد عمل شده و تیک آبی برای افراد معروف قرار داده است.

زمانی که شما تیک آبی در کنار آی دی فردی ببینید نشان دهنده واقعی بودن صفحه فرد یا برند مورد نظر می‌باشد و صفحه تحت خود فرد بوده و شما می‌توانید به راحتی پروفایل واقعی آن را شناسایی کنید.

چه کسانی می توانند تیک آبی اینستاگرام دریافت کنند؟

دریافت تیک آبی توسط اینستاگرام روشی مشخص و روشن ندارد. اینستاگرام در ابتدا در سایت رسمی خود اعلام کرد که امکان درخواست و خرید تیک آبی وجود ندارد و همچنین تنها نهادهای عمومی و افراد مشهور و برند ها می‌توانند تیک آبی دریافت کنند. به این صورت تمامی افراد می‌تواند تیک آبی دریافت کرده و همچنین امکان خرید تیک آبی در بازار سیاه نیز وجود دارد.

روش های برای دریافت تیک آبی از اینستاگرام

فالوور های زیاد

یکی از راه هایی که شما می‌توانید تکه آبی را دریافت کنید این است که فالوور های زیادی داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که افرادی هستند که فالوور های پایین دارند اما تیک آبی دریافت کرده‌اند اما بیشتر برای دریافت تیک آبی بهتر است که شما فالوور های زیادی داشته باشید و سعی کنید از همان ابتدا که اقدام به کار می کنید فالوورهای خود را افزایش دهید.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که فالوورهای شما نباید فیک باشند. فالوورهای شما باید واقعی باشد چرا که اینستاگرام به راحتی فالوور های فیک و تقلبی را تشخیص داده و شما شانس گرفتن تیک آبی را از دست خواهید داد. اما شما باید بتوانید فالوورهای واقعی را در یک مدت کوتاه بیشتر کنید.

برای اینکه بتوانید فالوور های خود را بالا ببرید باید سعی کنید فعال باشید. در نظر داشته باشید در صورتی که شما با کاربران ارتباط برقرار کنید باعث می‌شود تا فالورهای شما بیشتر شود.

رسمی باشید

توجه داشته باشید شما برای اینکه بتوانید تیک‌ابی اینستاگرام را دریافت کنید باید در اپلیکیشن اینستاگرام نیز رسمی باشید. بیوگرافی اینستاگرام مانند لباس شما عمل کرده و شما باید سعی کنید آن را به صورت رسمی ایجاد کنید. شما آدرس وب سایت خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید باعث می‌شود صفحه شما بهتر و حرفه‌ای تر شناخته شود.

همچنین سعی کنید اینستاگرام خود را به اکانت های فیس بوک، توییتر و … وصل کنید به این صورت اینستاگرام به راحتی می‌تواند هویت شما را شناسایی کند و شانس بیشتری برای گرفتن تیک آبی خواهید داشت.

از توهین و ناسزا بپرهیزید

توجه داشته باشید در صورتی که شما بخواهید تیک آبی دریافت کنید اینستاگرام پیج شما را به خوبی بررسی کرده و پس از آن اقدام به دادن تیک آبی خواهد کرد. پس سعی کنید در اینستاگرام از ناسزا و توهین کردن به افراد و قومیت های مختلف بپرهیزید.

همچنین واکنش های فالوور های شما تاثیر مستقیمی بر روی گرفتن تیک آبی دارد و سعی کنید تمامی موارد را مد نظر قرار دهید. سعی کنید به افراد مشهور درخواست دهید تا صفحه شما را تبلیغ کنند به این صورت شما راحت تر می‌توانید تیک آبی دریافت کنید.

همچنین شما می‌توانید از راه‌های مختلفی در خبرسازی های مهم جهان خبرساز شوید که این به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر و سریعتر تیک آبی دریافت کنید. در پایان نیز شما می‌توانید از طریق یک نامه درست به زبان انگلیسی از اینستاگرام درخواست کنید تا اکانت شما را از صفحات تقلبی جدا کند. در صورتی که پس از مدتی پاسخی دریافت نکردید دوباره درخواست دهید.

چه زمانی اینستاگرام تیک آبی می دهد؟

همانطور که در بالا ذکر شد زمان و روش مشخصی برای دریافت تیک آبی توسط اینستاگرام مشخص نیست و تنها شما با در نظر گرفتن و انجام دادن این مراحلی که ذکر شد می‌توانید به اینستاگرام اطلاع دهید که برای اکانت شما تیکه آبی دهد.

پس از اینکه شما تمامی مراحلی که ذکر شده را با دقت و به صورت اصولی انجام دادید می‌توانید در آخر اینستاگرام نامه بدهید و درخواست تیک آبی کنید. در صورتی که شما جوابی دریافت نکردید می‌توانید این کار را چند بار تکرار کنید.

البته در نظر داشته باشید که شما می‌توانید به راحتی توسط این مواردی که ذکر شد تیک آبی دریافت کنید بسیاری از افراد هستند که به سرعت توانستند تیک آبی برای اکانت خود از سوی اینستاگرام دریافت کنند.

چه زمانی اینستاگرام تیک آبی می دهد؟

توجه داشته باشید شما می‌توانید برای دریافت تیک آبی از اینستاگرام برای مشخص شدن واقعی بودن پیج شما نسبت به پیج های دیگر از خدمات و مشاوره های تیم تخصصی رشد ۳۶۰ نیز بهره مند شوید و به راحتی بتوانید تیک آبی اینستاگرام دریافت کنید. کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان رشد ۳۶۰ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link