کدام اینستاگرام بهتر است؟

کدام اینستاگرام بهتر است؟

کدام اینستاگرام بهتر است؟ سوال است که کاربرانی که از برنامه مجازی اینستاگرام استفاده می‌کنند، با آن روبه رو می‌شوند. در این مقاله برنامه اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین ورژن اینستاگرام

همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های مجازی می‌باشد که در سراسر جهان از طرفداران بسیاری برخوردار است و دیگر نیازی به تعریف یا معرفی برنامه اینستاگرام برای شما کاربران عزیز وجود ندارد.

تمامی شما به خوبی با برنامه جهانی اینستاگرام آشنا هستید و تا الان کمتر کسی می‌باشد که اسم برنامه اینستاگرام را نشنیده باشد و یا بر روی گوشی خود نصب نکرده باشد.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن اینستاگرام و ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام به راحتی فیلم ها و عکس های مورد نظر خود را ببینید. لحظات خود را در این برنامه بگذرانید. علاوه بر این امروزه نقش ویژه اینستاگرام در کسب و کار ها یکی از قابلیت های ویژه و مهم این اپلیکیشن می‌باشد.

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که تایم زیادی را از روز در اپلیکیشن اینستاگرام می‌گذرانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما نسخه جدید اینستاگرام را نصب کنید. تا امکان و قابلیت های به روزی که در آن ایجاد شده است را به کار ببرید و از آن لذت ببرید.

در نسخه های جدید اینستاگرام معمولاً علاوه بر این که مشکلات و اختلالاتی که در نسخه قبلی آن وجود داشته است؛ برطرف شده است، قابلیت های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. شما توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمیه مانندHudson و Earlybird و … را بر روی عکس های خود اعمال کنید.

 افرادی که تمایل دارند تا عکس های  خود را مانند دهه ۵۰ کنند توسط این قابلیت به راحتی امکان پذیر می‌باشد. علاوه بر این شما می‌توانید از جلوه های زیبای دیگر که برنامه اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد بهره مند شوید.

بهتر است بدانید که میلیون‌ها تصاویر و ویدئو در برنامه اینستاگرام گنجانده شده است که شما می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید و تایمی را به گذراندن در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید.

  1. جدیدترین ورژن اینستاگرام

قابلیت های برنامه اینستاگرام

همانطور که ذکر شد برنامه اینستاگرام به خاطر قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد؛ توانسته است شهرت جهانی پیدا کند.

امروزه تمامی افرادی که شما می‌شناسید بدون شک یک یا چند اکانت اینستاگرام برای خود دارند که در آن می‌توانند به فعالیت روزانه خود بپردازند یا برای بازاریابی کسب و کار خود از آن بهره‌مند شوند. در ادامه برخی از قابلیت های اینستاگرام را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر می‌کنیم.

  1. یکی از قابلیت های اینستاگرام استوری می‌باشد یعنی پست زماندار که پس از گذشت ۲۴ ساعت خواهد شد.
  2. افکت های مختلف بر روی تصاویر توسط قابلیت‌های اینستاگرام
  3. یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود در شبکه اینستاگرام می‌باشد.
  4. یکی دیگر از قابلیت های ویژه اینستاگرام ایجاد رمز دوم بر روی اکانت اینستاگرامی است تا امنیت آن بالا برود.
  5. یکی از قابلیت‌های ویژه اینستاگرام امکان فعالسازی چندین اکانت در یک نسخه اینستاگرام به صورت کاملاً همزمان می‌باشد.
  6. لایک و کامل و ‌وگوی خصوصی در برنامه یعنی دایرکت از دیگر قابلیت‌های برنامه اینستاگرام می‌باشد.
  7. قابلیت های برنامه اینستاگرام

بهترین نسخه اینستاگرام

اینستاگرام از سال ۱۳۸۹ که معرفی شد تا به امسال تغییرات زیادی داشته است. در هر نسخه آن سعی شده است تا ویژگی های مختلفی به برنامه اینستاگرام افزوده شود. مهم ترین و بهترین نسخه اینستاگرام را می‌توان نسخه اینستاگرام ۲۵ معرفی کرد که امکان آرشیو و هایلایت را در این نسخه معرفی کردند.

قابلیت آرشیو Archive :

برخی از کاربران تمایل دارند تا پست هایی که منتشر کرده را به صورت موقت از دید کاربران خود حذف کنند. اینستاگرام با معرفی قابلیت ارشیو این امکان را به مخاطبان خود داده است تا شما پاسخ خود را به طور موقت از دید کاربران مخفی کنید تا به صورت کامل آن را حذف نکنید.

برای اینکه شما از قابلیت آرشیو اینستاگرام بهره مند شوید باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و از بالای صفحه منوی سه نقطه را کلیک کنید. در کادری که باز می شود گزینه Archive را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که شما علاوه بر پست و استوری ها و … را نیز می‌توانید در آرشیو قرار دهید. در این صورت می‌توانید دو تب جداگانه ایجاد کنید و استوری و پست های خود را در آرشیو قرار دهید. در نظر داشته باشید که قابلیت آرشیو به صورت کاملا خصوصی می‌باشد و تنها شما می‌توانید قسمت آرشیو را مشاهده کنید.

قابلیت Highlights :

یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام که در نسخه جدید اینستاگرام وجود دارد؛ بخش هایلایت می‌باشد. به صورت یک نوار در قسمت پروفایل شما قرار دارد.

توجه داشته باشید که قسمت هایلایت اینستاگرام در بالای بخش پست ها می‌باشد. برای استوری هایی که شما تمایل دارید تا پس از ۲۴ ساعت حذف نشود و برای شما باقی بمانند پیشنهاد می‌کنیم حتماً از قسمت هایلایت اینستاگرام بهره مند شوید.

شما می‌توانید پس از اینکه استوری مورد نظر خود را منتشر کردید از پایین صفحه گزینه هایلایت را انتخاب کنید و در دسته بندی های مختلفی استوری های مورد نظر خود را قرار دهید. توجه داشته باشید مواردی که شما در قسمت هایلایت قرار می‌دهید تا زمانی که خود شما حذف نکنید در پیج اینستاگرام شما وجود دارد.

در این مقاله قابلیت‌های برنامه اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم مورد توجه شما بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته باشد.

در صورتی که شما قصد دارید تا برنامه اینستاگرام را در جهت بازاریابی و کسب و کار خود به کار ببرید؛ بهتر است که از همان ابتدا راه اندازی پیج اینستاگرام خود را به تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا بتوانید به صورت کاملا اصولی و حرفه‌ای پیش بروید و بتوانید محصولات خود را به خوبی در اینستاگرام به فروش برسانید و یا برای معرفی برند و خدمات خود به صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام نمایید.

برای ارتباط با کارشناسان تیم تخصصی رشد 360 می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات تخصصی این تیم بهره‌مند شوید.

آیا می‌توان برای استفاده از قابلیت های جدید اینستاگرام از نسخه قبلی آن استفاده کرد؟

خیر! شما برای اینکه از قابلیت های جدید اینستاگرام بهره مند شوید باید حتماً برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.

چطور پست های اینستاگرام را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم؟

در نظر داشته باشید که الگوریتم اکسپلور اینستاگرام برای هر کاربری مختلف و متفاوت در محل می‌کند در صورتی که شما بیشتر لایک بخورند نمایش داده می‌شود.

الگوریتم‌های برنامه اینستاگرام به چه صورت کار می‌کنند؟

در نظر داشته باشید که الگوریتم های اینستاگرام از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین کار می‌کند که اطلاعات کاربران و مخاطبان را دریافت کرده و آنالیز می‌کنند این الگوریتم همه حال در حال تغییر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link