گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها

گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها

در دنیای امروز فناوری های نوین حرف اول را می زنند تمامی کسب و کار ها از این فناری بسیار اثر بخش و راحت بهره برده و فعالیت خود را ارتقا می دهند. یکی از لازمه های دنیای امروز برای مشاغل و کسب و کار ها طراحی وب سایت می باشد. قطعا هر صفحه ای که با یک سرچ کوچک در اینترنت باز می شود، را نمی توان وب سایت موفق و اصولی نامید.

تنها زمانی پیشرفت به واسطه ی طراحی وب سایت برای کسب و کار ها به وجود می آید که سئو صفحات کاملا استاندارد باشد و تمامی ترفند ها در آن ها رعایت شود.

قطعا طراحان زیادی برای وب سایت وجود داشته که اکثر آن ها در اثر تجربه و کار بسیار در این زمینه توانسته اند، به مهارت کامل یک وب سایت تخصصی و حرفه ای را طراحی کنند.

در این مقاله روی صحبت ما با استارتاپ هایی است که با هدف طراحی وب سایت فعالیت های خود را شروع کرده اند. چرا که همیشه تازه کار ها نیاز به راهنمایی دارند و باید اطلاعات و مهارت های خود را تقویت کنند.

گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها

در ادامه ی مطلب گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها را مشاهده می کنید ، که تمامی مراحل سئو را به صورت روان تشریح شده است.

  • تعیین هدف: یک کار منظم و سیستماتیک باید حتما دارای هدف مشخص باشد. مخاطب با یک هدف مشخص در شبکه ی جهانی اقدام به جست و جو می کند. وب سایت نیز باید کاملا این هدف و یا نیاز مخاطب را پاسخگو باشد.
  • ارزیابی و بررسی کلمات کلیدی: محتوای موجود در وب سایت با یک موضوع شروع می شوند. کلمات موجود در وب سایت چندان زیاد نیست، اما باید کاملا مفید باشد و مخاطب را راضی کند. هم چنین محتوا باید دارای کلمات کلیدی باشد که در اثر جست و جو، در صفحات اولیه ی شبکه ی جهانی وب سایت نمایان شود. کلمات کلیدی را مورد بررسی قرار دهید و ترکیب هایی را امتخاب کنید که مخاطب از آن ها استفاده می کند.
  • تحلیل محتوا: می توانید یک امتحان ساده را بر روی وب سایت و محتوا انجام دهید. به صورت موقت محتوا را در صفحه بارگذاری کنید و سپس شروع در صفحه ی گوگل کلمات کلیدی را جست و جو کنید. نتیجه ای که گوگل به شما نشان می دهد، بسیار مهم است. آیا وب سایت شما را گوگل ارائه کرده است؟ وب سایت شما با چه اولویتی نشان داده می شود؟ در صورت عدم نمایش وب سایت، محتوا را حذف کنید و یک محتوای بهتر و با کیفیت را ارائه دهید. وب سایت هایی که بالا تر از وب سایت شما قرار داده شده اند را نیز باز کنید و محتوا های آن ها نیز ارزیابی کنید. تا متوجه ایرادات محتوای خود شوید.
  • سرقت ادبی: به دنبال محتوای جدید و تازه باشید که هر گز در وب سایت های دیگر قرار داده نشده اند. محتوای تکراری یک خطا محسوب شده که باعث تنزل محتوا و وب سایت شما خواهد شد.
  • تصاویر با کیفیت و شفاف: وقتی عبارتی در گوگل سرچ می شود، آیکون تصاویر، دارای تعداد زیادی عکس است. این عکس ها در وب سایت هایی وجود دارند که محتوای آن ها مرتبط با عبارت سرچ شده است. در انتخاب تصاویر دقت کافی را داشته باشید و شانس بازدید خود را افزایش دهید.
  • خطای 404 : صفحات غیر فعال موجود در وب سایت مخرب می باشد. اگر وب سایت را تغییر داده اید و URL نیز دستخوش تغییر شده اند، سعی کنید صفحات را مجددا فعال کنید و مطالب پر طرفدار مخاطب را در آن ها درج کنید.
  • شکل ظاهری URL : وقتی نام وب سایت و صفحه ی جست و جو شده واضح باشد، سرعت بارگذاری آن افزایش می یابد. عبارات نا مفهوم سبب شده تا مخاطب مدت زمان زیادی منتظر دانلود صفحه باشد. این مشکل باعث شده مخاطب دست از انتظار بکشد و به سراغ وب سایت دیگری برود.
  • لینک درونی و ترافیک صفحه: یک ترفند جذاب استفاده از لینک های درونی است. در محتوای درج شده می توانید لینک مربوط به دیگر صفحات را قرار دهید. مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر با دیدن لینک بر روی آن ها کلیک کرده و به آسانی از دو وب سایت بازدید می شود.
  • عنوان مختصر و مفید: عنوان های طولانی توسط مخاطب خوانده نمی شوند، مخاطب از جست و جو تنها یک هدف دارد، هدف مخاطب را برای عنوان قرار دهید و مخاطب را ترغیب به خواندن ادامه ی مطالب کنید.
  • باز بینی محتوا: 6 آیتم زیر جزو واجبات یک محتوا هستند، آن ها را بررسی کنید.
  • URL پیج
  • عنوان پیج
  • شرح های مرب.ط به متا
  • تعداد کلمات موجود در محتوا
  • نوع محتوا
  • تازگی محتوا
  • ارتباط محتوا با عنوان و موضوع

گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها در 10 مرحله شرح داده شد.

گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها

کلام آخر

گام های لازم جهت موفقیت در سئو برای استارتاپ ها به مبتدی ها در زمینه ی طراحی وب سایت این کمک را می کند تا بتوانند موفقیت وب سایت را بیشتر کنند. قلب یک وب سایت محتوای است که درون آن قرار دارد. باید به محتوا به خوبی رسیدگی شود تا هم کسب و کار و هم مخاطب بهره ی کافی را از آن ببرند.

اگر شما دارای یک کسب و کار هستید، برای طراحی وب سایت می توانید مجموعه ی رشد 360 را انتخاب کنید. مجموعه ی رشد 360 خدمات مربوط به فناوری های نوین را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. طراحی وب سایت، مدیریت اینستاگرام، پشتیبانی سایت، تولید محتوا متنی و  بازاریابی دیجیتال از جمله خدمات این مجموعه می باشد.

کلمات کلیدی را چگونه پیدا کنیم؟

عنوان و هدف محتوا را در گوگل سرچ کنید. سپس بر اساس نتایج بهترین ترکیب ها را برای کلمات کلیدی انتخاب کنید.

چگونه متوجه شویم که محتوای موجود تکراری نمی باشند؟

چندین وب سایت وجود داشته که یونیک بودن محتوا را نشان می دهند، پیش از بارگذاری محتوا از این وب سایت ها استفاده کنید.

تصاویر باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

کاملا شفاف باشند و حتما عباراتی در رابطه با وب سایت درون آن ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link