تبلیغات بنری و کلیکی

تبلیغات حرف اول را در موفقیت کسب و کارها و فروش محصولات می زند. شما باید سعی کنید نوع مناسب تبلیغات را انتخاب کرده و جهت موفقیت خود از ان بهره مند شوید. در این مطلب قصد داریم به تبلیغات بنری و کلیکی بپردازیم. جهت آشنایی با تبلیغات پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی معمولاً به نام تبلیغاتppc  شناخته می شود که از روش پرداخت آن نشات گرفته است. بهتر است بدانید شما با اجرای تبلیغات کلیکی تنها به ازای تعداد کلیک هایی که روی تبلیغات انجام شود باید هزینه پرداخت نمایید.

به این خاطر این تبلیغات باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. چرا که تبلیغ شما مشخص می کند در جایگاه مختلفی نمایش داده شود و افراد زیادی آن را ببینند. اما قرار نیست به ازای نمایش تبلیغات خود هزینه پرداخت کنید بلکه اگر ۱۰ هزار نفر روی تبلیغ شما کلیک کنند شما هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

در 100 وبسایت برتر ایران

در 100 وبسایت برتر ایران می توانید محتوای خود را نمایش دهید

سهولت و اطمینان

ارتباط با تمامی ادنتورک‌های مطرح ایران

مشاوره کسب و کار

کارشناسان تبلیغات رشد360 آماده پاسخگویی به شما هستند

چه امکاناتی به شما می دهیم؟

لازم نیست به دنبال سایت‌های مناسب باشید

ما با تمام سایت‌های مرتبط با موضوع کار شما آشنا هستیم و بنر شما را در تمامشان منتشر می‌کنیم.

با تخفیف بنرهای خود را منتشر می‌کنید

 از آنجایی که ما با سایت های دیگر ارتباط نزدیکی داریم، می توانیم به راحتی بنر شما را با تخفیف فوق العاده ای در آن سایتها منتشر کنیم.

در طراحی یک بنر فوق‌العاده همراهتان هستیم

ما در کنارتان هستیم تا یک بنر تبلیغاتی جذاب و موثر را طراحی کنیم.

تمام هماهنگی‌ها را ما برایتان انجام می‌دهیم

شما تصمیم نهایی را می گیرید و ما بقیه کار را به دست می گیریم .

امکانات و مزایای تبلیغات بنری و کلیکی

اجرای همزمان چند تبلیغ

شما بازدید کنندگان گرامی می توانید چند نوع تبلیغ متفاوت را برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته باشید. در یک پنل همزمان چند تبلیغ را اجرا نمایید تا کاربران بسیاری از محصولات شما آگاه شوند. به عنوان مثال میتوان گفت از تبلیغات همسان برای جذب مخاطبان و ورود آنها به سایت خود استفاده کنید و تبلیغ محصول برای یادآوری محصولاتتان به مخاطب و همچنین افزایش فروش خود بهره مند شوید.

امکان گزارش گیری دقیق

شما در پنل تبلیغات خود می توانید گزارش دقیق از تبلیغات خود را داشته باشید.

امکانات و مزایای تبلیغات بنری و کلیکی

کنترل داشتن بر روی تمامی تنظیمات تبلیغ

در تبلیغات بنری و کلیکی شما کنترل کامل بر روی تمام متریک های تبلیغات خود خواهید داشت. می توانید همه چیز را طبق شرایط و هدف خود تنظیم نمایید. توجه داشته باشید شما تحقیقات خود را به صورت هدفمند اجرا خواهید کرد و برای تبلیغات یو تی ام در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین بهره ‌وری را داشته باشید.

انتخاب سایت های نمایش دهنده

شما می توانید سایت های نمایش دهنده را انتخاب کنید که این کار تبلیغات را تنها به گروه خاصی از کاربران نمایش خواهد داد و اجرای طرح هدفمند سودآوری شما بیشتر خواهد بود.

هدایت مستقیم کاربر به وبسایت شما

بهتر است بدانید کاربر با کلیک بر روی آیتم تبلیغاتی شما به صورت مستقیم به وبسایت شما وارد خواهد شد. از اینرو علاوه بر اینکه میلیونها انسان از برند شما اطلاع پیدا می کند هزاران کاربر به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد.

تبلیغات بنری

بهتر است بدانید از ابتدایی ترین نوع تبلیغات اینترنتی؛ تبلیغات بنری می‌باشد. این نوع تبلیغات در ابتدا به صورت اجاره ‌ای و پرداخت به ازای نمایش به تبع آن ارائه می‌شد. در طی سال‌های گذشته رسانه‌های ناشر تبلیغات برای تبلیغات بنری به صورت پرداخت به ازای کلیک روی آورده‌اند. تبلیغات بنری همانطور که از نام آن مشخص است به صورت بنری بوده که در بالا و ستون های کنار سایت‌های ناشر تبلیغات ارائه خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت تبلیغات بنری به صورت نمایشی گرافیکی و لینک دادن آن به سمت یک صفحه خاص برای وبسایت و اپلیکیشن ناشر تبلیغ می‌شود. با توجه به ویژگی‌های گرافیکی و توانایی این تبلیغات توجه کاربران بسیاری را برای معرفی کسب و کار آنلاین جلب می‌کند. انتقال ترافیک و افزایش اگاهی برند جایگاه ویژه ای بین سایت های مختلف تبلیغات خواهد داشت.

تبلیغات بنری بهتر است یا تبلیغات کلیکی

بهتر است بدانید به طور کلی تبلیغات فرآیندی می باشد که نیاز به هزینه بیشتری دارد. هر چه هزینه تبلیغات کاهش پیدا کند بهتر است اما مهمتر از همه کیفیت تبلیغات می باشد. تبلیغات کلیکی با توجه به اینکه هزینه به ازای هر کلیک می باشد مهم نیست که چه مدت در حال نمایش می باشد. هزینه بر اساس تعداد کلیک محاسبه خواهد شد و بنر شما در چندین ماه به صورت تصادفی نمایش داده خواهد شد تا به تعداد کلیک مورد نظر برسد.

بهتر است بدانید در روش تبلیغات بنری معمولاً هزینه بر اساس اجاره ماهانه می باشد و برای شما به تعداد ماه های رزرو شده به صورت کاملاً ثابت در سایت نمایش داده می شود. اما گارانتی بابت تعداد کلیک به شما داده نخواهد شد. امکان دارد حتی روزی بیش از ۱۰۰ کلیک دریافت نکنید ولی هزینه جاری یک ماه را پرداخت کرده اید. به طور کلی می توان گفت هر دو این روش ها مناسب می باشد اما بستگی به شرایط تبلیغ کننده دارد که کدام اهمیت بیشتری دارد.

اهداف و رویکردهای تبلیغات بنری و کلیکی در کسب و کار

معرفی محصول یا سرویس

شما با تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی می توانید محصولات یا سرویس‌های خود را به مخاطبان معرفی نمایید. تبلیغات شما در سایت، اپلیکیشنی که متناسب با محتوای آنان مشتریان بالقوه به آنها مراجعه کنند قرار داده شود می‌توان مشتریان جدیدی را به محصولات خود جلب نمایید.

افزایش فروش

با قرار دادن لینک دانلود اپلیکیشن برای صفحه اطلاعات فروش خود در تبلیغات کلیکی می‌توانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل نمایید. توجه داشته باشید استفاده از تبلیغات کلیکی می‌تواند یادآور خوبی به مشتریان که از محصول شما استفاده کرده‌اند به مراجعه مجدد برای استفاده از محصولات و خرید آن باشد.

آگاهی از برند

بهتر است بدانید حتی اگر مخاطبان بر روی تبلیغ شما کلیک نکنند باعث می‌شود تا با مشاهده تبلیغ باعث آشنایی بیشتر کاربران با برند شما شود. اولین و مهمترین قدم در برندسازی کسب و کار این است که کاربران با برند شما آشنا شود و به این صورت می توانید جایگاه خود را در صنعت خود پید انمایید.

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید تبلیغات بنری و کلیکی برای کسب و کار خود را به تیم تخصصی رشد۳۶۰ بسپارید. در اینصورت می ‌توانید بهترین و مناسب ترین تبلیغات را برای کسب و کار خود داشته باشید و در تبلیغات موفق عمل کنید. در این صورت می ‌توانید فروش بالایی را رقم بزنید و محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه ارتباطی ذکر شده با کارشناسان خبره رشد۳۶۰ در تماس باشید.

همکاران ما

وبسایت هایی که با ما در نمایش برند شما همکاری دارند.

تعرفه تبلیغات بنری و کلیکی

با به صرفه ترین هزینه کمپین تبلیغاتی خود را اجرا نمایید

بنری

بنری

استعلام شود ابعاد و اندازه متفاوت و درخواستی
  • 30 خبرگزاری معروف
  • طراحی بنر گرافیکی
  • گزارش گیری و آنالیز
  • مشاوره تخصصی
کلیکی

کلیکی

تومان 500 حداقل هر کلیک
  • 10% هزینه شارژ برای مدیریت تبلیغات
  • نرخ تبدیل مناسب
  • مناسب برای فروش محصول
  • مناسب برای رزرو و یا برندینگ

پرسش و پاسخ

  • تبلیغات کلیکی چیست؟

    تبلیغات کلیکی به این معنی است که تنها به ازای تعداد کلیک هایی که برای تبلیغات انجام شود باید هزینه پرداخت نمایید که معمولاً به نام تبلیغاتppc شناخته می شود.

  • تبلیغات بنری چیست؟

    توجه داشته باشید ابتدایی ترین نوع تبلیغات اینترنتی؛ تبلیغات بنری می باشد که این تبلیغات در ابتدا به صورت اجاره و پرداخت به ازای نمایش آن ارائه می شد و سپس به تبلیغات کلیکی روی آورد.

  • تبلیغات بنری و کلیکی را به صورت حرفه ای به چه افرادی بسپاریم؟

    شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی خود را به صورت حرفه ای به تیم تخصصی رشد۳۶۰ بسپارید.

شروع یک گفتگوی موفق

همین الان درخواست مشاوره را ثبت نمایید؛ با شما تماس خواهیم گرفت و شما را بسوی کسب و کار سودآور هدایت خواهیم نمود.

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link