تدوین فیلم و تهیه کلیپ حرفه‌ای
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
تدوین تیزر و فیلم های تبلیغاتی
تدوین مستند
تدوین مستند صنعتی

تدوین چیست و تدوینگر چه کسی؟

بعد از تهیه فیلم و در آخرین مرحله تدوین قرار دارد. تدوینگر با توجه به لیست تایید نماهای کارگردان، نماها را انتخاب و مرتب می کند و صداگذاری را انجام می دهد. در نتیجه خلاقیت تدوینگر تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد و فیلم را به شکلی که مخاطب روی پرده سینما می بیند در می آورد و نقش مهمی در موفقیت یا شکست فیلم دارد.

فیلم های تجاری هم مانند فیلم های تبلیغاتی، خبری، هوایی، خط تولید و … برای اینکه چیدمان منظمی داشته باشد و صداگذاری شود به تدوین نیاز دارد. در واقع تدوینگر است که به فیلم جان می بخشد. به همین دلیل است که به تدوینگر، کارگردان دوم نیز گفته می شود.

تدوین فیلم و تهیه کلیپ حرفه ای

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نرم افزاره ای موجود برای تدوین فیلم استفاده نمایید. به این صورت می توانید کلیپ های حرفه ای  عالی برای تبلیغات بسازید. در این مطلب قصد داریم تدوین فیلم و تهیه کلیپ حرفه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تدوین فیلم و تهیه کلیپ حرفه ای،  کاری تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد. باید تجربه کافی و مناسب داشته باشید تا بتوانید آن را انجام دهید. در ادامه مطلب چند نرم افزار برتر برای تدوین فیلم را ذکر می کنیم.

تدوین مستند

تخصص تدوینگر در کنار هم قرار دادن پلان ها بر اساس اصول زیبایی شناسی در نتیجه کار تاثیرگذار است. به طوری که پیام فیلم را طبق نظر کارگردان به مخاطب القاء کند. تدوینگر باید با تمام زمینه های کارگردانی، تصویربرداری و صداربرداری آشنا باشد تا مشکلات و اشتباهات موجود در فیلم را شناسایی کرده و رفع کند. فیلم های مستند نیز نیاز به تدوین دارند. در مجموعه رشد360 تدوین مستند با گرایشات روستایی، زندگی نامه، شهری، مستند اجتماعی، مستند صنعتی، مستند تاریخی، مستند حیات وحش، مستند پرتره و ... انجام می شود.

تدوین مستند

تدوین فیلم‌های تبلیغاتی و سازمانی

یکی از مراحل نهایی فیلمسازی تدوین است. در واقع تدوین مانند ذهن انسان عمل می کند و نماهای موجود در فیلم خام به هم پیوند داده می شود و فیلم نهایی تولید می شود. تدوین بهترین تصاویر برای ارائه انتخاب می شود.  فیلم های مراسمات که توسط مجموعه رشد360 تصویربرداری و تهیه می شود همچون همایش ها ,کنسرت ها ,سمینارها ,کنگره ها, جشن های فارغ التحصیلی و … مانند سایر فیلم ها به تدوین نیاز دارند تا بهتر و با کیفیت تر دیده شوند.

نرم‌افزار پریمیر Adobe Premiere

توجه داشته باشید شرکت ادوبی از جمله شرکت‌های برتر و معتبر در زمینه نرم افزار های گرافیکی به طور کلی مالتی‌مدیا در دنیا می باشد. از جمله بهترین نرم افزاری که توسط این شرکت تولید شده است؛ پلیمر پرو نام دارد که معمولا برای ویرایش فیلم های بلند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بعضی از توانایی های این نرم افزار پشتیبانی از اکثر فرمت های فیلم، پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی، سازگاری و قابلیت برقراری ارتباط میان انواع دوربین های فیلم برداری و عکاسی و … فعال شده است. افراد زیادی جهت تدوین فیلم از این نرم افزار بهره مند می شوند.

نرم افزار سونی و گاس Sony Vegas Pro

بهتر است بدانید شرکت سونی تنها در زمینه صنعت فیلم سازی دست دارد و نرم افزاری در زمینه میکس، مونتاژ و ویرایش فیلم نرم افزارهایی تهیه کرده است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این نرم افزار یک سیستم بسیار قوی نیاز دارد و تا حدودی پیشرفته و پیچیده می باشد. استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای بیننده به همراه دارد از بارزترین خصوصیات می باشد که در نرم افزار سونی وگاس وجود دارد.

توجه داشته باشید بسیاری از انواع افکت ها در این محصول گنجانده شده اند که کاربران حرفه ای به راحتی با قرار دادن به کار خود به ان جذابیت خواهند داد. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار جذاب، ساده و همچنین ویرایش مدت پخش میدیاها، پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار، ویرایش این نرم افزار با بهترین کیفیت و … می باشد. می توانید جهت تدوین فیلم و ساخت کلیپ حرفه ای از این نرم افزار استفاده نمایید.

نرم افزار افتر افکت Adobe AfterEffects

درفیلمهای هالیوودی از نرم افزار افتر افکت برای جلوه های ویژه، تیتراژ و میز ویدئویی استفاده می‌شود. افتر افکت از معتبرترین و قدرتمندترین نرم افزارهایی می باشد که در بخش جلوه های ویژه گرافیک، متحرک و کامپوزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید معمولا این نرم‌افزار در بسیاری از پروژه های سینمایی در حال حاضر استفاده می شود.

این نرم افزار دارای توانایی های بسیاری می باشد. از جمله می‌توان به ردیاب دوربین با امکانات جدید و بهینه سازی و افزایش شتاب عملکرد، همچنین رنگ دقیق و عمیق ابزار کنترل حرکت لایحه‌ای مستقل و شکل به صورت دو بعدی و سه بعدی و … اشاره کرد. شما عزیزان با یادگیری این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای و عالی خدمات تدوین فیلم را انجام دهید.

نرم افزار کورل استودیو Corel Video Studio

بهتر است بدانید نرم افزار کورل استودیو دارای محیطی بسیار ساده می باشد که کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و شما به راحتی می توانید آن را یاد بگیرید. برخی از توانایی های این نرم افزار می توان به اصلاح رنگ و ویرایش فایل های ویدیویی، بهبود استفاده و ویرایش تصاویر سه بعدی، در دسترس بودن ابزارهای بسیار متنوع و سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز و مکینتاش و …. می باشد.

نرم افزار کورل استودیو Corel Video Studio

بهتر است بدانید نرم افزار کورل استودیو دارای محیطی بسیار ساده می باشد که کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و شما به راحتی می توانید آن را یاد بگیرید. برخی از توانایی های این نرم افزار می توان به اصلاح رنگ و ویرایش فایل های ویدیویی، بهبود استفاده و ویرایش تصاویر سه بعدی، در دسترس بودن ابزارهای بسیار متنوع و سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز و مکینتاش و …. می باشد.

نرم افزار فاینال کات پرو

بهتر است بدانید این نرم افزار محصول شرکت اپل می باشد. کیفیت بالا ابزارهای برتر این نرم افزار باعث شده است تا جزو بهترین نرم افزار تدوین فیلم شناخته شود. فاینال کات پرو قابلیت ویرایش صوت و تصویر را دارند و به خاطر قابلیت پردازش های گرافیکی روی مک بوک ها و همچنین سیستم عامل های مدرن عملکرد بسیار قدرتمندی دارد.

استفاده از این نرم افزار مزایا و ویژگی های بسیاری را به همراه دارد. مثل ویرایش سریع و بی عیب و نقص ویدیوها با وجود افکت های ویژه، موشن گرافیک ها و همچنین قابلیت خودکار سازماندهی کلیپ و ویدیوها و فایل ها به صورت مستقیم به طول دستگاه و سایت ویدیو غیر انتقال خواهد داد. یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این محصول امکان اضافه کردن افزونه و ابزارهای دیگر به آن خواهد بود. اگر قصد دارید قسمتی از ویدیو را بدون اینکه خدشه ای وارد شود جدا کنید می توانید از قابلیت های این نرم افزار بهره مند شوید.

تعرفه‌های تدوین

تدوین حرفه‌ای فیلم‌های خود را به ما بسپارید

پایه

تومان 500.000 هر دقیقه
  • تدوین فیلم حداکثر با 2 دوربین
  • قرار دادن لوگو
  • استفاده از متن حداکثر 10 جمله
  • زمان تولید 1 الی 3 روز

استاندارد

تومان 1.000.000 هر دقیقه
  • تدوین فیلم
  • اضافه کردن عکس و یا اسکرین رکورد
  • اضافه کردن متن موشن گرافیک
  • زمان تولید 3 الی 7 روز

حرفه‌ای

تومان 1.500.000 هر دقیقه
  • تدوین همراه با موشن گرافیک و لوگو موشن
  • اضافه کردن مورد پاورپوینت یا اسکرین رکورد
  • گوینده حرفه‌ای و موزیک مناسب
  • زمان تولید 3 الی 7 روز
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

تدوین فیلم و تهیه کلیپ حرفه ای همانطور که ذکر شد نیازمند آشنایی با انواع نرم افزارها و همچنین تجربه کار با آن می باشد. باید سعی کنید ابتدا با انواع نرم افزارها آشنا شوید و بتوانید نرم افزار مناسبی را جهت کار انتخاب نمایید. توجه داشته باشید اگر قصد دارید جهت ساخت کلیپ حرفه ای اقدام کنید به شما پیشنهاد می کنیم این کار را به تیم تخصصی رشد۳۶۰ بسپارید.

مجموعه رشد۳۶۰ با توجه به سابقه درخشان و طولانی که دارد توانسته است در زمینه تدوین فیلم و ساخت کلیپ حرفه ای خدمات شایسته ای را به مشتریان ارائه دهد. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید در این زمینه از خدمات شایسته و ارزنده ای که توسط تیم تخصصی رشد۳۶۰ ارائه می‌گردد بهره مند شوید.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که معمولاً تیم تخصصی رشد۳۶۰ متشکل از گرافیست ها و طراحان حرفه ای و مجرب می باشد که این باعث شده است تا نتیجه کار به صورت کاملا حرفه‌ای باکیفیت بالا باشد، بدون هیچ گونه عیب و نقص تحویل شما داده شود.

اگر قصد دارید جهت تدوین فیلم و تهیه کلیپ حرفه ای بدون کوچکترین تردید و دغدغه ای می توانید این کار را به تیم حرفه ای رشد 360 بسپارید. توجه داشته باشید قبل از انجام کار به صورت کاملا تخصصی و به صورت رایگان مشاوره لازم را در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود که بتوانید بهترین تصمیم را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان رشد۳۶۰ در تماس باشید.

پرسش و پاسخ

شروع یک گفتگوی موفق

همین الان درخواست مشاوره را ثبت نمایید؛ با شما تماس خواهیم گرفت و شما را بسوی کسب و کار سودآور هدایت خواهیم نمود.

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link