عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
عکاسی معماری

انجام خدمات عکاسی معماری و دکوراسیون داخلی

عکاسی محصولات

انجام خدمات عکاسی محصولات و بسته بندی

عکاسی غذایی

انجام خدمات عکاسی غذایی و مواد غذایی

عکاسی خط تولید

انجام خدمات عکاسی خط تولید

خدمات و تکنیک ها در عکاسی صنعتی​

یکی از چالش برانگیزترین نوع عکاسی، عکاسی صنعتی است. معمولاً عکس های محصولات، تجهیزات، ماشین‌آلات، کارگرها و کارمندان یک شرکت در حالت عادی، جذاب و گیرا نیست. یک عکاس حرفه ای، با هنر دست خود و با کمک فوت و فن ها و تکنیک های عکاسی به عکس ها جلوه ای تازه می بخشد.ما با بهره مندی از خدمات و تکنیک های حرفه ای، در این زمینه پیشتازیم.

خدمات تخصصی اصلاح عکس

مهمترین بخش عکاسی صنعتی حرفه ای، ویرایش و مونتاژ عکس صنعتی است. تمامی عکس ها در رشد360 مورد بازبینی و ویرایش دقیق قرارمی گیرند. ویرایش و مونتاژ عکس صنعتی، فعالیتی پیچیده به همراه هنر و تکنولوژی است. تنها یک متخصص و هنرمند خلاق می تواند عکس صنعتی بی روح را به عکسی با حذابیت های خاص و مورد پسند مخاطب تبدیل کند.

خدمات مونتاژ عکس صنعتی

امروزه با پدید آمدن نرم افزارهای پیشرفته ای مانند فتوشاپ و لایت روم همزمان با علم نوین عکاسی، سبک جدیدی به نام مونتاژ عکس به وجود آمد. در این سبک، از ادغام و تلفیق دو یا چند عکس صنعتی متفاوت، عکس صنعتی جدیدی خلق می شود.

خدمات تنظیم و اصلاح رنگ

علیرغم اینکه طی سالیان گذشته دستگاه های چاپ پیشرفت های بیشماری داشته اند، باز هم به کارشناسان خبره و متخصص نیاز است تا با تنظیم کردن رنگ و ایجاد کالیبراسیون مناسب عکس های باکیفیتی چاپ نماید. همگان سازی رنگ مانیتور با خروجی دستگاه چاپ توسط تجهیزاتی مانند اسپایدرهای کالیبره رنگ انجام می شود.

خدمات ادیت عکس صنعتی

ادیت عکس، مقوله ای بسیار پیچیده است که با تلفیق با هنر و تکنولوژی و تخصص و ااستعداد ذاتی، ماهیت تصویر را عوض می کند.

خدمات تخصصی اصلاح عکس
https://roshd360.com/wp-content/uploads/2021/08/تکنیک-های-تخصصی-عکاسی-صنعتی.png

تکنیک های تخصصی عکاسی صنعتی

یکی از چالش های عکاسی صنعتی، عکاسی از سوژه های بزرگ است و قرار دادن‌شان در کادر دشوار است. عکس‌های صنعتی معمولا از محصولات، تجهیزات، ماشین‌آلات و ... شرکت گرفته می‌شوند.

  • عکاسی پرسوناژ

    عکس صنعتی خالی از اپراتور که فقط شامل ماشین ها و محیط های صنعتی می شود، جذابیت خاصی ندارد. تکنیک عکاسی پرسوناژ استودیو رشد360 به عکاسی از کارمندان و کارگران مشغول فعالیت در یک واحد صنعتی می پردازد.

  • عکاسی دکوراتیو

    فضاسازی و نورپردازی استودیو رشد360 در تکنیک دکوراتیو به گونه ای است که اصول تبلیغاتی در آن رعایت می شود. علاوه بر آن با اصولی مانند نمایش برند روی محصول ، نوع و جهت بسته بندی ها و…بر جذابیت تصویر می افزاید.

  • عکاسی سرعت بالا

    تکنیک سرعت بالا نوعی خاص از تکنیک ها در عکاسی است. در تکنیک سرعت بالا، تصویری که با سرعت شاتر خیلی سریعی گرفته شده باشد، ثبت می شود. در نتیجه تصاویری تولید می شوند که دیدنشان برای چشم ما بیش از حد سریع است . برای تهیه این تصاویر، عکاسان مجبورند که ساعت ها برای گرفتن عکسی عالی تلاش کنند اما تصاویر بی‌نظیری را خلق می کنند. با توجه به این توضیحات متوجه شده اید که برای استفاده از این تکنیک، تجهیزات و تمهیدات و تمرکز و تجربه و آمادگی بسیاری لازم است.

  • عکاسی HDR

    یکی از تکنیک های وِیژه عکاسان استودیو رشد360 عکاسی HDR است. عکاسی HDR با هدف طبیعی‌تر کردن سوژه عکاسی ایجاد شد.

خدمات فیلمبرداری صنعتی​

از آنجایی که فیلم ها نسبت به متن یا تصاویر استاتیک، توجه بیشتری را جلب می کنند، بازاریابی ویدئویی و استفاده از فیلم های صنعتی روز به روز در حال افزایش است. اگر دقت کرده باشید در رسانه های اجتماعی نیز فیلم ها بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند و با توجه به رقابت زیادی که در دنیای دیجیتال وجود دارد، اغلب برندها برای پیشی گرفتن در این رقابت، به سمت ساخت و پخش محتوا به صورت فیلم در حرکت هستند. شما هم با ارائه فیلم هایی با محتوای جذاب، می توانید مشتریان خود را افزایش داده و اعتماد آنها را جلب کنید. پس همین حالا دست به کار شده و خدمات خود را به صورت فیلم در کمپین های بازاریابی خود به نمایش بگذارید.

https://roshd360.com/wp-content/uploads/2021/08/اهمیت-فیلم-صنعتی.png

اهمیت فیلم صنعتی

با توجه به اینکه امروزه بازار به سمت دیجیتالی شدن در حرکت است، سازمان ها و موسسات برای نمایش محصولات و معرفی قدرت خود نسبت به رقبا، نیاز به فیلمبرداری صنعتی را به وضوح احساس کرده اند. اما از آنجایی که این کار نیاز به تخصص و هنر بالایی دارد، این کار را باید به حرفه ای ها واگذار کرد.

  • کاربرد فیلم صنعتی

    ارائه فیلم های تبلیغاتی در همایش ها و سمینارها یک فعالیت موثر در جذب مشتریان و کسب سهم زیادی از بازار به حساب می آید. علاوه بر آن کسب و کار و برند شما را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی معرفی خواهند کرد. بنابراین با وجود این همه مزایا، هر تولید کننده ای تلاش می‌کند که با این فناوری جدید و تاثیرگذار، کالاها و خدمات خود را نسبت به کالاهای مشابه در بازار، جذاب تر و متفاوت تر عرضه کند. تهیه و تولید فیلم صنعتی در تمام زمینه ها کاربرد دارد و فرآیند کلی کار را نشان می دهد و با هدف معرفی و تبلیغ محصول به کار می رود.

  • تجهیزات فیلم صنعتی

    باتوجه به اینکه اندازه واقعی سوژه ها و وسعت منطقه فیلمبرداری در هر مورد فیلمبرداری صنعتی متفاوت بوده و کیفیت فیلمبرداری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است،. لذا اساسی ترین تجهیزاتی که نیاز است، انواع دوربین ها و لنزهای زوم با دیافراگم خوب هستند. در فیلمبرداری صنعتی گاهی امکان نزدیک شدن به فضاها و ماشین آلات وجود ندارد. در این مواقع با استفاده از لنزهای با بزرگنمایی خوب مانند لنزهای تله و ماکرو فیلم هایی با کیفیت عالی تهیه می شود. استودیو عکاسی و فیلمبرداری صنعتی رشد360، علاوه بر در اختیار داشتن گروه فیلمبرداری متخصص و مجرب، بهترین دوربین های دیجیتال و لنزهای حرفه ای عکاسی برای تهیه فیلم از کلیه پروژه های فیلمبرداری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی شما را دارد.

  • محتوا و سناریو فیلم صنعتی

    هر فیلم صنعتی و تبلیغاتی هدف خاصی دارد. گاهی هدف از فیلمبرداری صنعتی، نمایش سابقه درخشان کاری است. معرفی کالا یا خدمات، ارائه راهکارهایی به مخاطبین یا ارسال پیام به سرمایه گذاران از اهداف دیگر فیلمبرداری صنعتی هستند. ما در استودیو عکاسی و فیلمبرداری صنعتی رشد360، با توجه به هدف شما، با ایده های مدرن و خلاقانه، داستان مشخصی تهیه و تنظیم می کنیم و بعد از تایید شما، فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد.

  • تدوین فیلم صنعتی

    تدوین فیلم در هر زمینه و موضوعی به تخصص خاص خود نیاز دارد تا پیام و هدف فیلم را به درستی به مخاطب منتقل کند. علاوه بر آن نرم افزارهای زیادی برای تدوین فیلم وجود دارند که انتخاب نرم افزار مناسب نیز تاثیر زیادی در موفقیت فیلم و دستیابی به هدف مورد نظر دارد. در هنگام تدوین فیلم های صنعتی و تبلیغاتی باید به نکاتی مانند مدت زمان فیلم درخواستی، سبک فیلمبرداری، موقعیت مکانی و جلوه های تصویری مورد استفاده و ... توجه کرد. استودیو عکاسی و فیلمبرداری صنعتی رشد360، از کادری مجرب تشکیل شده است که خدمات ساخت فیلم صنعتی با کیفیت مناسب و قابل رقابت در سطح بین المللی را ارائه خواهد داد.

تعرفه عکاسی صنعتی

عکاسی خط تولید

شروع قیمتهای عکاسی خط تولید بابت هر فریم

250.000 تومان

عکاسی غذایی

شروع قیمتهای عکاسی غذایی بابت هر فریم

200.000 تومان

عکاسی معماری

شروع قیمتهای عکاسی معماری بابت هر فریم

250.000 تومان

عکاسی هوایی

شروع قیمتهای عکاسی هوایی بابت هر فریم

250.000 تومان

عکاسی محصول

شروع قیمتهای عکاسی محصول بابت هر فریم

250.000 تومان

عکاسی رستوران

شروع قیمتهای عکاسی رستوران بابت هر فریم

250.000 تومان

شروع یک گفتگوی موفق

همین الان درخواست مشاوره را ثبت نمایید؛ با شما تماس خواهیم گرفت و شما را بسوی کسب و کار سودآور هدایت خواهیم نمود.

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link