آیا واقعا وب سایت ما به یک پشتیبان نیاز دارد؟
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

پشتیبانی وب سایت رشد360

وجود پشتیبانی وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا زمانی که سایت شما از لحاظ گوناگون دچار مشکل شد، می‌ توان مشکلات سایت را بررسی کرد و خطاها و مشکلات آن را از بین برد. همچنین می توانید سایتتان را آپدیت کنید و مرتبط نگه دارید.

 اهمیت پشتیبانی وب سایت به آن اندازه است که اگر شما مواردی که در قسمت فوق بیان کردیم را به صورت مداوم انجام دهید، می توانید سایت خود را در موتورهای جستجوگر گوگل به عنوان سایت رتبه دار ارتقا دهید. با این روش می‌ توانید سایت کارآمد و به روز داشته باشید و با استفاده از رتبه بندی، سایت خود را بهبود ببخشید.

شرکت‌ های متفاوتی به حفظ سایت خود توجه ویژه ای دارند. در واقع اهداف این شرکت‌ ها ایجاد تعامل و حفظ مشتری و نگهداری از وبسایت خود است. علاوه بر این نگهداری از وب سایت نسبت به تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع این قسمت بخش های مهمی دارد که باید مورد توجه صاحبان سایت قرار بگیرد.

آژانس رشد360، با تیم متخصص و حرفه ای خود، به شما این اطمینان خاطر را می دهد که علیرغم وجود رقبای قدرتمند در بازار، وب سایت شما به خوبی و با قدرت خدمات خود را به مشتریان ارائه خواهد داد.


.

چرا سایت ما به یک پشتیبان نیاز دارد؟

امروزه تکنولوژی، صنعت، علم و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید به سرعت در حال پیشرفت است. دنیای عظیم و پیچیده اینترنت هم در حال گسترش است. در حال حاضر سایت های زیادی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس WordPress ساخته شده اند، اگر شما هم از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کرده اید، به شما تبریک میگوییم! زیرا وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست. اما با وجود این، همین بهترین سیستم مدیریت محتوا نیز به یک پشتیبان خوب نیاز دارد. جالب است بدانید که با اضافه کردن یک سری ویژگی به وردپرس می توانید آن را به یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند یا یک وب سایت شرکتی زیبا و مناسب و حتی یک وب سایت خبری مجهز و … تبدیل کنید.

با وجود مزیت‌های رقابتی وردپرس و ویژگی‌های بسیار خوب آن نسبت به سایر CMS های موجود باید این موضوع را در نظر داشت که برای نگهداری آن نیازمند فردی با دانش تخصصی و با تجربه‌ی کافی هستید.

 

اهمیت پشتیبانی سایت

اهمیت پشتیبانی وب سایت بسیار مهم است. همانطور که می دانید زمانی که یک محصول را ارائه می دهید محصول شما گارانتی و یا خدمات پس از فروش نداشته باشد ارزش نخواهد داشت. در واقع پشتیبانی سایت هم مانند همین است. یعنی زمانی که یک سایت را می کنید حتماً باید پشتیبان سایت وجود داشته باشد تا در این زمینه بتواند کمک زیادی به افراد مختلف کند.

 در واقع نگهداری از وب سایت کار آسانی نیست و از عهده هر شخصی بر نمی آید. زیرا نیاز به دانش و تخصص و تجربه دارد. به همین علت افراد غیر حرفه‌ای که در مورد وب سایت و شیوه نگهداری از آن اطلاعات کافی ندارند، در این زمینه موفق نمی شوند. علاوه بر این باید بیان کنیم که افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند و پشتیبانی سایت هستند با استفاده از ابزارهای مختلف مشکلات وب سایت را در کوتاه ترین زمان حل می کنند. در واقع در هر زمانی که سایتتان با مشکل روبرو شد، باید پشتیبانی باشد تا بتواند در این زمینه به شما کمک شما کند.

رشد360 با نیروهای مجرب و متخصصی که در اختیار دارد می تواند به راحتی به شما در حل مشکلات وردپرسی سایتتان و ارائه خدمات پشتیبانی آن کمک کند.

 

پشتیبان سایت کیست

پشتیبان سایت وظایف بسیار مهمی را به عهده دارد. مثلاً یکی از وظایف آن پشتیبانی فنی از سایت است. همانطور که می‌ دانید پشتیبانی سایت تاثیر بسیار زیادی بر روی امنیت سایت شما دارد.  علاوه بر این باید بیان کنیم که مهمترین کاری که پشتیبانی از سایت می کند مربوط به نگهداری و توسعه سایت است. در واقع برنامه ریزی توسعه سایت و نگهداری آن در برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت انجام می‌‌ شود. به همین جهت است که می گویند پشتیبانی وب سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. در واقع زمانی که یک فروشگاه اینترنتی دایر می کنید، باید به فکر توسعه و پیشرفت آن باشید. در غیر این صورت هزینه ای که بابت ایجاد سایت کرده‌اید هدر می رود. وجود پشتیبانی برای همه ی سایت های فروشگاهی و شرکتی و حتی سایت های شخصی بسیار مهم و ضروری است. به همین جهت حتما باید این مورد را مدنظر قرار دهید. 

خدمات پشتیبانی سایت

خدمات پشتیبانی سایت

بسیاری از شرکت ها، بعد از راه اندازی وب سایت، خدمات پشتیبانی را برای آن در نظر نمی گیرند و بعد از مدتی سایت با مشکل مواجه شده و ممکن است برای چند ساعت از دسترس کاربران خارج باشد. مطمئناً هیچ شرکت و کسب و کاری از این وضعیت راضی نخواهد بود. به همین دلیل یکی از اصول اساسی برای دارندگان وب سایت، پشتیبانی آن است.

  • مدیریت سایت
  • برقراری امنیت سایت
  • بالا بردن سرعت سایت
  • مشاوره در انتخاب هاست
  • بکاپ گیری و تهیه نسخه پشتیبان
  • رفع مشکلات و خطاهای وردپرس
  • انتخاب و نصب بهترین افزونه ها و پوسته های وردپرس
  • اضافه کردن امکانات جدید به وردپرس بر پایه دانش برنامه نویسی
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

انواع پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت انواع متفاوتی دارد. در واقع یکی از آن پشتیبانی سایت شرکتی است. پشتیبانی شامل مشکلات فنی و درج محتوا و بروزرسانی سایت است. همانطور که می دانید سایت فروشگاهی و یا شرکتی از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت زیادی دارند؛ به همین علت پشتیبانی آنها نسبت به همدیگر کاملاً متفاوت است.

نوع دوم آن پشتیبانی سایت فروشگاهی است. در این بخش به پشتیبانی مانند مدیریت کالا و به روزرسانی محصولات و به روز رسانی قیمت کالا ها و پشتیبانی فنی و غیره می پردازند. نوع سوم آن پشتیبانی سایت شخصی است. در واقع در این مدل از پشتیبانی باید سایت حتما  برنامه ریزی دقیقی برای آپدیت و تولید محتوا داشته باشد. پشتیبانی سایت شخصی هزینه کمتری نسبت به دیگر سایت ها به خصوص سایت های فروشگاهی و شرکتی دارد. اما نوع بعدی آن پشتیبانی سایت مجله ای است. در واقع در پشتیبانی باید یک تیم قوی برای تولید محتوا حضور داشته باشد. زیرا اولین چیزی که در پشتیبانی این سایت ها اهمیت بسیار زیادی دارد، تولید محتوای مستمر است. البته این سایت ها تفاوت زیادی باهم دارند‌ 

وظایف پشتیبان سایت

پشتیبانان سایت هر کدام بر اساس نوع سایت وظایف متفاوتی را به عهده دارند. مثلاً پشتیبانان باید مشکلاتی که برای سایت به وجود می‌ آیند را تجزیه و تحلیل کنند و راه و روش مناسب برای برطرف کردن آنها در نظر بگیرند. همچنین باید برای اصلاح سایت از نظر فنی تغییراتی ایجاد کنند و در زمان مناسب سایت را به روز رسانی کنند و به مشکلات کاربران پاسخ دهند و به آنها کمک کنند تا مشکلاتشان را حل کنند و برای امنیت سایت تلاش زیادی کنند. نکته دیگر این است پشتیبانی سایت و محتوا باید سایت را بهینه سازی کنند. در حقیقت پشتیبان فنی سایت نسبت به پشتیبانی طراحی و گرافیکی و یا پشتیبانی سئو سایت عملکرد متفاوتی دارد. مثلاً پشتیبانی فنی باید به روزرسانی فنی و امنیتی سایت توجه داشته باشد. اما پشتیبانی محتوای سایت باید مطالب سایت را به روز رسانی کند و تولید محتوای مستمر داشته باشد.

وظایف پشتیبان سایت

مشکلات و معضلات سایت‌ها

یکی از رایج‌ترین اشتباهات و معضلات موجود در شروع یک کسب و کار اینترنتی اینجاست که اغلب فکر می کنند که بعد از راه اندازی و طراحی آن و تحویل از طراح سایت یا کدنویس، دیگر همه چیز تمام شده است. اما نکته‌ی مهم وقابل تامل اینجاست که داستان اصلی وب سایت و کسب و کارتان دقیقاً از همان نقطه شروع می شود. تنها داشتن سایت برای دستیابی به اهداف کسب و کارتان کافی نیست. شما به پشتیبان نیاز دارید تا وب سایت شما همیشه به روز و در دسترس باشد.

برخی از مشکلات رایج سایت ها

یکی از مشکلات رایج که به ما مراجعه می شود، این است که طراح سایت نتوانسته ارتباط خوبی با مشتری بگیرد و از آنجایی که در درک متقابل یکدیگر ناتوان بوده‌اند وب سایتی طراحی شده است که به تغییرات بسیار زیادی نیاز دارد که معمولاً شامل موارد زیر می شوند:

  • رنگ‌بندی وب سایت
  • کاربری وب سایت
  • حتی چینش و ساختار آن
  • حتی مهندسی و سازه‌ی آن

گاهی به علت ناتوانی و عدم آشنایی در به روزرسانی وردپرس، به روزرسانی قالب و یا حتی افزونه‌های موجود، برخی از امکانات سایت از دسترس خارج شده و یا دیگر کارایی سابق را نداشته باشد. البته ممکن است به دلایل دیگری هم این اتفاق بیفتد.

عیب یابی و رفع خطاهای وردپرسی سایت نیاز به تخصص دارد و در صورتی که فرد تخصص کافی نداشته باشد مشکلات و معضلات یک وب سایت به مراتب بیشتر هم خواهد شد.

یکی از بدترین تجربه‌هایی که ممکن است با آن روبرو شوید هک شدن سایت است. زیرا جبران خسارت‌ها و صدماتی که به علت بی احتیاطی بعد از این تفاق بوجود می‌آیند بسیار سخت و پرهزینه هستند و گاهی ممکن است مجبور شوید سایت خود را دوباره طراحی کنید

داشتن یک پشتیبان متخصص وردپرس میتواند وب سایت شما را از خطراتی این چنین محافظت کرده و سایت شما را از دست هکرین دور نگه دارد. پشتیبانی سایت از این خسارات و صدمات پیشگیری میکند.

یکی از معضلاتی که در ویروسی شدن سایت با آن روبرو می شوید بارگذاری فایلهای مخرب بر روی سایت شماست که ممکن است آسیب های جدی به سایت بزند. البته بسته به نوع فایل و کدهای موجود درصد این آسیب متفاوت است. گاهی یک پشتیبان متخصص با نصب یک افزونه ساده و یا انجام تنظیماتی خاص از این اتفاقات پیشگیری می کند.
.

سخن پایانی

وجود پشتیبانی وب سایت اهمیت بسیار زیادی برای آن دسته از سایت های فروشگاهی و شخصی و سایت های شرکتی و سایت های تولید مجله ای و غیره دارد. در واقع از زمانی که هر مشکلی که برای سایت شما پیش آمد پشتیبانان را می تواند پاسخگو باشند. پشتیبان سایت وظیفه بسیار زیاد و مهمی را به عهده دارند. مثلاً یکی از وظایف آنها طراحی وب سایت است. وب‌ سایت تاثیر زیادی بر روی فروش اینترنتی می‌ گذارد. به همین علت آن دسته از کسانی که سایت های فروشگاهی دارند، می توانند با استفاده از پشتیبانی سایت فروش بسیار خوبی داشته باشند. شما می توانید برای پشتیبانی از وب سایت های خودتان به سایت https://roshd360.com/ مراجعه کنید و خدمات انها با قیمتی بسیار مناسب استفاده کنید.

تعرفه پلن های پشتیبانی ما

رسیدگی به سایت خودتان را به ما بسپارید

پایه

1/5 میلیون تومان /ماهیانه
  • بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها
  • رفع خطاهای رایج وردپرس
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی امنیت سایت
  • رفع خطاهای گوگل وبمستر
  • آموزش رایگان وردپرس
  • چک لیست اختصاصی
ثبت درخواست

متوسط

3 میلیون تومان /ماهیانه
  • بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها
  • رفع خطاهای رایج وردپرس
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی امنیت سایت
  • رفع خطاهای گوگل وبمستر
  • آموزش رایگان وردپرس
  • چک لیست اختصاصی
ثبت درخواست

حرفه ای

5 میلیون تومان /ماهیانه
  • بروزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها
  • رفع خطاهای رایج وردپرس
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی امنیت سایت
  • رفع خطاهای گوگل وبمستر
  • آموزش رایگان وردپرس
  • چک لیست اختصاصی
ثبت درخواست

نمونه کارهای پشتیبانی وب سایت

شروع یک گفتگوی موفق

همین الان درخواست مشاوره را ثبت نمایید؛ با شما تماس خواهیم گرفت و شما را بسوی کسب و کار سودآور هدایت خواهیم نمود.

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link