چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟

چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟

در این مقاله قصد داریم به موضوع چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است بپردازیم. تولید محتوا با عشق مانند آشپزی با عشق است: نتایج همه تفاوت ها را ایجاد می کند

تفاوت بین یک غذای خوب و یک غذای عالی ممکن است عشق باشد – این چگونه به نتایج بازاریابی تبدیل می شود.

جواب سوال چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است چیست ؟همه ما یک غذای شگفت انگیز را در یک رستوران عالی جدید تجربه کرده ایم. سپس وقتی برمی گردیم ، غذا خوب است ، اما عالی نیست. چی شد؟ معمولاً ، ساده است. سرآشپزی که غذا را پخت ، همان اشتیاقی را که هنگام باز کردن داشت ، نداشت.

چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟

آیا تولید محتوا مانند آشپزی است؟

جواب سوال چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است این است که تولید محتوا شباهت های زیادی با بازاریابی ، به ویژه بازاریابی ورودی وجود دارد. در بیشتر موارد ، کمی شبیه روز Groundhog Day است. هر روز مردم بارها و بارها کارهای یکسانی را انجام می دهند. این کار می کند ، اما به مقدار زیادی تکرار و حوصله نیاز دارد.

ما این را بیشتر با تیم های بازاریابی داخلی می بینیم زیرا آنها روز به روز در یک شرکت کار می کنند-یک داستان ، یک نوع محتوا و افراد مشابه را هدف قرار می دهند. هیجان ماندن سخت است.

در میدان 2 ، کار با شرکت های مختلف در صنایع مختلف در مراحل مختلف رشد به ما کمک می کند تا تیزبین و درگیر باشیم. این به ما کمک می کند تا عشق خود را نسبت به کاری که انجام می دهیم با مشتریانمان در میان بگذاریم و این در نتایجی که برای آنها به دست می آوریم نشان می دهد.

روش های اشتیاق یافتن به تولید محتوا

روش های اشتیاق یافتن به تولید محتوا

در اینجا نحوه حفظ اشتیاق برای بازاریابی وجود دارد تا بتوانید کاری را که روز به روز انجام می دهید دوست داشته باشید.

دستور غذا را تغییر دهید

حتی بهترین سرآشپزها دستور العمل های خود را تغییر می دهند. یک غذای خوب می تواند عالی باشد و یک غذای عالی می تواند استثنایی باشد ، اما به شرطی که وقت بگذارید و ادویه جات ترشی جات یا روش های پخت جدید را امتحان کنید.

همین امر در مورد بازاریابی شما صادق است. من می توانم تضمین کنم که اگر به کاری که انجام می دادید ادامه دهید ، باید نتایج مشابه یا بدتر را انتظار داشته باشید. قطعاً یک عامل تخریب ناشی از عدم افزودن ، بهینه سازی یا تنظیم کاری است که برای تولید سرنخ انجام می دهید.

چشم اندازهای شما در برابر پیامهای مشابه ، پیشنهادات یکسان و پرورش یکسان کور خواهند شد. در عوض ، شما باید به طور مداوم برای تنظیم حتی ظریف برنامه های کمپین خود تلاش کنید تا اطمینان حاصل کنید که برنامه در طول زمان بهتر کار می کند.

نکته جالب در مورد بازاریابی این است که باید به داده هایی دسترسی داشته باشید که به شما اطلاع می دهد تغییرات شما موثر است یا خیر. سرآشپزها همیشه به مشتریان خود دسترسی مستقیم ندارند. اما باید دقیقاً بدانید که ایمیل ، اجتماعی ، صفحات جستجو و وب سایت شما در زمان واقعی چگونه کار می کند.

تعیین اهدافی که با گذشت زمان افزایش می یابند شما را برای ایجاد این تنظیمات ظریف به چالش می کشد و عملکرد برنامه شما بهبود می یابد.

آزمایش مکرر

چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟بزرگترین سرآشپزها ساعت ها را در آشپزخانه می گذرانند بعد از اتمام سرویس با آزمایش تکنیک های جدید ، مواد اولیه جدید و دستور العمل های جدید. شما باید همین کار را با تاکتیک های بازاریابی و فروش خود انجام دهید.

هرچه کارهای جدید بیشتری را امتحان کنید ، برنامه شما بهتر عمل می کند. هم آزمایش های کوچک و هم آزمایش های بزرگ را امتحان کنید. در میدان 2 ، ما دوست داریم بسیاری از آزمایشات کوچک جهت بهبود و تعداد انگشت شماری از آزمایشات بزرگ را نیز انجام دهیم.

علاوه بر پیشرفتهای کوچکتر و ایمن تر ، حرکتهای بزرگ و جسورانه ای انجام دهید. این ترکیب رشد شما را تسریع می کند.

یکی از نمونه های یک آزمایش بزرگ راه اندازی Smash The Funnel – The Podcast چند سال پیش بود. ما دو فصل کامل انجام دادیم و نتایج در بهترین حالت متوسط ​​بود. با این حال ، ما برای انجام یک پادکست ، نحوه تبلیغ پادکست و ارزش دارایی دارایی های پادکست یاد گرفتیم. ما حتی از طریق مهمانانی که در پادکست داشتیم دوستان جدیدی پیدا کردیم.

هر ایده جدیدی قرار نیست در خانه اجرا شود.

هر ایده جدیدی قرار نیست در خانه اجرا شود.

در ماه ژانویه ، ما آزمایش هفته محتوا خود را با نام پروژه پروانه آغاز کردیم و تنها در چند هفته بیش از 800 سرنخ جدید ایجاد کردیم. این موفقیت بی نظیری بود. اکنون ما در حال تلاش برای پرورش آن سرنخ ها هستیم و ببینیم آیا فرصت های فروش قانونی در آن مجموعه وجود دارد یا خیر.

برخی از آزمایشات کوچکی که روی آن کار می کنیم شامل آزمایش سبک ایمیل هایی است که ارسال می کنیم. اخیراً ما یک ایمیل کامل گرافیکی را در برابر یک ایمیل فقط متنی آزمایش کردیم. از نظر ظاهری ، آزمون A/B هیچ بینشی ایجاد نکرد ، زیرا هر دو به یک اندازه خوب عمل کردند. اما این به تنهایی یک بینش است.

شانس بیاورید

یکی از جنبه های پخت و پز با عشق و ایجاد درآمد پایدار با عشق این است که از شکست نترسید.

آزمایش های شکست خورده بیشتر از آزمایش های موفق به شما می آموزد. آنها به شما می آموزند که دیگر چه کارهایی نکنید. این فوق العاده ارزشمند است.

اطمینان حاصل کنید که مدیرعامل و فرهنگ شرکت به شما اجازه می دهد طعم های جسورانه و آزمایش های تهاجمی را امتحان کنید. شما باید از امتحان چیزهای جدید احساس امنیت کنید. حتی اگر آنها کار نکنند ، همه باید تمایل شما را به فشار آوردن پاکت بپذیرند. نباید هیچ سرزنش و شرمساری مطرح شود.

تبلیغات ژانویه ما در هفته محتوا یکی از آن آزمایش های بزرگ بود. برای ایجاد محتوا برای رانندگی در یک رویداد یک هفته ای ، زمان زیادی از افراد صرف شد. ما نیاز به همکاری با چند شریک داشتیم. ما به ارائه های جدید ، دارایی های جدید وب سایت ، ایمیل های متعدد ، طراحی گرافیکی و موارد دیگر نیاز داشتیم. بالابر بزرگی بود.

این سرنخ تولید می کرد ، اما هنوز فروخته نشده است. در ظاهر ، ممکن است یک شکست بزرگ به نظر برسد ، اما وقتی عمیق تر نگاه کنید ، یادداشت های مثبت بیشتری پیدا می کنید.

چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟ما به اندازه کافی محتوای جدید ایجاد کردیم تا از استراتژی بازاریابی محتوا برای ماه ها پشتیبانی کنیم. آن بخش از محتوای آموزشی کل سال ما را آغاز کرد و پیشنهادات جدیدی را برای استفاده در وب سایت ما ، در وبلاگ ما و به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی ایمیلی به ما ارائه داد. این یک پیروزی بزرگ بود و ماه ها تلاش برای ایجاد محتوا را سرعت بخشید.

چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟

ما بیش از 500 مخاطب خالص جدید برای پایگاه داده خود ایجاد کردیم. آنها پرورش می یابند و می توانند به فرصت های فروش مشروع تبدیل شوند. ما در حال پیگیری دقیق این افراد هستیم و شاهد بازگشت آنها به وب سایت خود بوده ایم. ما به نظارت بر فعالیت آنها با ما ادامه می دهیم.

ما یک صفحه ستون جدید برای وب سایت خود با محتوای بدون درگاه ایجاد کردیم تا سیگنال های بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دیگر را به گوگل هدایت کرده و به ما کمک کند بازدیدکنندگان جدید ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنیم. در نتیجه کمپین پروژه پروانه ، رتبه ها و رشد بازدیدکنندگان ارگانیک بالا و راست هستند.

چرا تولید محتوا به آشپزی تشبیه شده است؟به ندرت سرآشپزها تلاشهای خود را فقط با شرایط سیاه و سفید اندازه گیری می کنند. وقتی آنها قدم می گذارند و چیز جدیدی را امتحان می کنند ، معمولاً ایده های دیگری را تحریک می کند و به آنها کمک می کند تا خلاقانه گسترش یابند. بازاریابان به فرصت های مشابه نیاز دارند.

انجام مکرر یک کار به طور حتم نتایج یکسانی را به همراه خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link