آیدی اینستاگرام کجاست؟

آیدی اینستاگرام کجاست؟

آیدی اینستاگرام کجاست؟ برخی از کاربران برای اولین بار که برنامه اینستاگرام را نصب کنند با آن روبرو می‌شوند. در این مقاله قصد داریم آیدی اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از برنامه های بسیار محبوب می‌باشد که قابلیت های فراوانی را برای کاربران به همراه دارد. یکی از بخش های مهم اینستاگرام آیدی آن است زمانی که کاربران برنامه اینستاگرام را نصب کنند و ثبت نام کنند. باید نام کاربری مخصوص خود را ایجاد کنند.

بدون نام کاربری شما نمی‌توانید از برنامه اینستاگرام استفاده کنید. در صورتی که شما آیدی اینستاگرام خود را به دوستان خود می‌دهید. به راحتی شما را پیدا می‌کنند و یا از طریق جستجو می‌توانند اکانت اینستاگرام شما را پیدا کنند.

آیدی اینستاگرام شما زمانی که شما وارد برنامه اینستاگرام شوید. قسمتی که شما می‌توانید پست ها و اطلاعات صفحه شخصی خود را ببینید؛ اگر بالای صفحه را مشاهده کنید اسم شما یا عبارتی نوشته شده است که نام کاربری شما می‌باشد.

آیدی شما به صورت منحصر به فرد بوده و به هیچ عنوان از نام کاربری تکراری اینستاگرام نمی‌توان استفاده کرد. چرا که اینستاگرام ان را قبول نخواهد کرد.

تغییر آیدی اینستاگرام

همانطور که ذکر شد اینستاگرام یکی از برنامه های پرطرفدار و محبوب می‌باشد که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. این برنامه دارای قابلیت های متنوع و مختلفی می‌باشد که همچنان در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد و روز به روز بر کارایی آن افزوده می‌شود.

اینستاگرام یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای کسب درآمد و تبلیغات می‌باشد. اکثر افرادی که کسب و کاری دارند سعی می‌کنند تا در اینستاگرام پیج بیزینسی یا تجاری راه اندازی کنند. تا از ان برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنند چرا که امروزه همه کاربران حداقل در روز چند ساعتی را در اینستاگرام وقت می‌گذرانند.

برخی از افراد به هنگام ثبت نام تنها یک نام کاربری ساده و الکی می‌نویسند که برخی مواقع نیاز است تا تغییر دهند. شما می‌توانید با طی کردن مسیر زیر به راحتی نام کاربری و رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید.

برای تغییر آیدی برنامه اینستاگرام وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. برای شما کادری باز می‌شود که شما گزینه  Username را کلیک کنید. کادری برای شما باز می‌شود که شما می‌توانید آیدی خود را بنویسید.

چند ثانیه صبر کنید تا ربات اینستاگرام آی دی شما را بررسی کند. در صورتی که آیدی تائید شود بالای صفحه شما تیکه آبی را خواهید دید. در غیر این صورت شما باید آیدی خود تغییر دهید چرا که توسط افراد دیگر آن را مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از اینکه آیدی توسط ربات اینستاگرام تایید شد شما باید علامت تیک ابی بالای صفحه را بفشارید تا آیدی اینستاگرام شما تغییر کند.

نحوه انتخاب نام کاربری اینستاگرام

نحوه انتخاب نام کاربری اینستاگرام

نام کاربری اهمیت ویژه در اینستاگرام دارد که شما باید سعی کنید نام کاربری مناسبی را برای اکانت اینستاگرام خود بنویسید. در ادامه قصد داریم نکات را برای شما بازدید کنندگان گرامی ذکر کنیم. تا بتوانید نام کاربری یا آیدی مناسبی را برای پیج اینستاگرام خود در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب نام کاربری اینستاگرام

نکته اولی که برای نام کاربری یا آیدی مد نظر است؛ شما باید سعی کنید حدالاامکان نام کاربری پیج خود را ویرایش نکنید. چرا که درصورت ویرایش نام کاربری مخاطبان و کاربران شما دچار شک و تردید شده و امکان دارد پیج شما را آنفالو کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم از همان ابتدا نام کاربری مناسبی برای پیج خود انتخاب کنید.

برخی از کاربران سعی می‌کنند از آندرلاین و دات برای نام کاربری استفاده کنند. در نظر داشته باشید که هر چه شما از اندرلاین و دات کمتر استفاده کنید نام کاربری بهتری خواهید داشت.

بهترین روش انتخاب نام کاربری و آیدی برای اینستاگرام انتخاب نامی است که با حوزه کاری و فعالیت شما مرتبط باشد.

نکته دیگری که شما باید برای انتخاب نام کاربری و آیدی اینستاگرام خود در نظر داشته باشید این است که شما تنها از عبارات انگلیسی می‌توانید انتخاب کنید. در صورتی که با کلمات فارسی بنویسید توسط اینستاگرام قبول نمی‌شود.

سعی کنید از نام کاربری کوتاه استفاده کنید تا کاربران بتوانند به راحتی آن را به یاد داشته باشند. به هیچ عنوان از نام های پیچیده استفاده نکنید.

همانطور که ذکر شد اگر نام کاربری ویرایش نشود بسیار بهتر و مناسب تر می‌باشد. پس سعی کنید نام کاربری مناسبی را در همان ابتدا انتخاب کنید که بتوانید به خوبی ان را به کار ببرید.

توجه داشته باشید که نام کاربری در رشد پیج اینستاگرامی شما بسیار تاثیر گذار می‌باشد. شما باید سعی کنید تمام این موارد را مد نظر قرار دهید افرادی که برند خاصی دارند و تمایل از پیج اینستاگرام خود برای معرفی برند کسب و کار خود استفاده کنند؛ حتماً برای نام کاربری از برند خود استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که شما با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین اکانت اینستاگرامی خود را داشته باشید. حدالامکان سعی کنید ایدی منحصر به فرد و ویژه ای را انتخاب کنید که برای همیشه ماندگار باشد و همچنین مخاطبان شما همیشه در ذهن داشته باشند.

در این صورت بدون شک به راحتی می‌توانند به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند. در نظر داشته باشید شما با انتخاب آیدی یا نام کاربری مناسب می‌توانید به سرعت پیج خود را بالا ببرید.

در صورتی که نام کاربری شما سخت و دشوار باشد بدون شک در ذهن کسی باقی نمی‌ماند. به همین خاطر حتماً در انتخاب نام کاربری خود نهایت دقت را داشته باشید؛ تا بتوانید با سرعت بالایی محصولات و خدمات خود را به مشتریان و کاربران معرفی کنید.

تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرامی فعالیت دارد. شما می‌توانید برای اینکه پیجی موفق و کارآمد داشته باشید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان برتر ما تماس بگیرید.

پیجی حرفه‌ای و کارآمد را برای رشد کسب و کار خود را موفقیت داشته باشید. تمامی خدمات به صورت کاملاً حرفه ای ارائه می‌گردد که شما می‌توانید از خدمات رشد 360  شوید.

آیا می‌توان از سمبول و حروف غیر الفبایی برای نام کاربری اینستاگرام استفاده کرد؟

خیر! شما باید از حروف الفبای و آندرلاین و دات استفاده کنید.

آیا می‌توان نام کاربری را به آیدی قبلی اکانت اینستاگرام را برگرداند؟

بله! شما می‌توانید نام کاربری قبلی را دوباره انتخاب کنید. البته در صورتی کسی دیگر از آن استفاده نکرده باشد و ثبت نشده باشد. نکته دیگری که شما تا ۱۴ روز امکان تغییر نام کاربری ندارید.

چگونه نام کاربری خود را در اینستاگرام عوض کنیم؟

وارد اکانت خود شوید از گزینه Edit Profile در کادر Username می‌توانید با آیدی جدید خود را وارد کنید و در صورت تایید اینستاگرام از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link