استوری اینستاگرام کدام است؟

استوری اینستاگرام کدام است؟

امروزه اینستاگرام از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه­های مجازی است که افراد زیادی اعم از کودکان و بزرگسالان را به خود جذب کرده است. کمتر کسی است که با این برنامه در ایران آشنایی نداشته باشد. یکی از کاربردهای اینستاگرام این است که افراد می­توانند عکس و فیلم­های خود را در قسمتی به نام استوری به اشتراک با فالورهای خود بگذارند. طبق اطلاعات جمع آوری شده میزان بازدید از استوری­ها بسیار بیشتر از دیدن پست­ها می­باشد.

اینستاگرام به واسطه ­ی قابلیت­هایی که دارد زمینه درآمدزایی برای بسیاری را فراهم کرده است. بعضی از افراد که به آن­ها بلاگر می­گویند. روزانه از فعالیت­ها یا یا مطالب جالب و فیلم­های دیدنی استوری و پست منتشر می­کنند و صفحات خود را برای جذب فالور بیشتر باز می­گزارند.

معنای استوری در اینستاگرام

استوری یک کلمه ­ی انگلیسی می­باشد که به معنای داستان و روایت است. شما در طول روز می­توانید از تمامی یا بعضی از اتفاقات و خاطراتی که برایتان به وجود آمده است داستان کوتاهی تهیه کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. اینستاگرام این قابلیت را برای دوستداران خود محیا کرده است که اگر داستان­های آن­ها کمی خصوصی است فقط دوستان و نزدیکان آن بتوانند آن را ببینند.

از زمانی که شما استوری یا همان داستان خود را به اشتراک می­گذارید، به مدت 24 ساعت افراد زمان دارند تا از داستان یا همان استوری شما بازدید کنند و عکس العمل نشان دهند. این بدان معنا است که اگر از این مدت زمان بگذرد, نوار قرمز و یا سبزی که دور عکس پروفایلتان به وجود آمده است از بین می­رود و آن استوری محو خواهد شد.

معنای استوری در اینستاگرام

استوری اینستاگرام کدام است؟

در پاسخ به سوال استوری اینستاگرام کدام است؟ در ادامه مراحلی را برای شما بیان کردیم که به خوبی جواب این پرسش را پاسخ می­دهد پس با ما همراه باشید. زمانی که در صفحه اینستاگرام خود هستید, اگر بر روی عکس پروفایلتان ضربه بزنید, با سه گزینه در قسمت پایین صفحه مواجه می­شوید که امکان گذاشتن پست, استوری و لایو برایتان امکان پذیر می­شود.

 حال باید به گالری خود بروید و از پوشه­ای که عکس یا فیلم مورد نظرتان قرار دارد گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. در مرحله­ی بعدی اینستاگرام این قابلیت را دارد که روی عکس­ها و فیلم­هایتان تغیراتی را اعمال کنید. برای مثال سبک عکس را کلاسیک کنید یا نور آن را افزایش دهید.

بعد از هر مرحله تغییر گزینه نکست یا همان بعدی را بزنید. در نهایت بعد از انجام این مراحل و گزینه­ ی شیر و تیک آخر را اکی کنید. بعد از گذاشتن استوری نوار قرمز یا سبزی بر روی دور عکس پروفایلتان ایجاد می­شود که این نوار برای تمامی کسانی که مجاز به دیدن این عکس یا فیلم هستند نیز مشاهده می­شود و نشان دهنده­ ی استوری­ است که شما به اشتراک گذاشته اید. روش دیگری نیز برای گذاشتن استوری و دسترسی راحتتر وجود دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

 وقتی شما عکس و فیلمتان  را برای تمامی فالورهای  خود بخواهید به اشتراک بگذارید گزینه­ اشتراک گذاری برای همه را باید انتخاب کنید و اگر قصد دارید برای تعدادی خاص قابل نمایش باشد باید گزینه اشتراک گذاری برای دوستان صمیمی یا همان کلوز فرند را انتخاب کنید. اگر استوری شما قابل مشاهده برای تمامی فالورهایتان باشد با رنگ قرمز دیده می­شود و زمانی که تنها برای کلوزفرندهایتان قابل مشاهده باشد به رنگ سبز دیده می­شود.

یکی دیگر از کاربردهای برنامه اینستاگرام که مرتبط با پرسش استوری اینستاگرام کدام است؟ می­باشد. امکان گرفتن عکس و فیلم با افکت­ ها و فیلترهای مخصوص اینستاگرام می­باشد. می­توانید از روایتی که می­خواهید استوری کنید در آن لحظه با افکت­های جالب فیلمبرداری کنید و همان لحظه به اشتراک بگذارید.

همان طور که ذکر کردیم؛ میزان بازدیدهایی که از روایت­های کاربران این شبکه می­شود از پست­ها و لایوهای گذاشته شده یشتر می­باشد. زیرا دیگران از اینکه از خاطرات روزمره دیگران, روتین زندگی و شیوه زندگی دوستان و اطرافیان خود با خبر شوند لذت می­برند.

 

استوری اینستاگرام در کدام قسمت از این برنامه قابل مشاهده می­باشد؟

زمانی که شما برنامه اینستاگرام را باز می­کنید, به صورت کلی  با 5 بخش در قسمت پایین صفحه روبه رو می­شوید. یکی از این بخش­ها همان عکس پروفایل انتخابیتان است که با باز کردن آن وارد صفحه خود می­شوید. بخش دیگر یک قلب سفید توخالی است که برای زمان­هایی که شما را لایک یا فالو می­کنند به رنگ قرمز در می­اید. بخش دیگر که همیشه وسط قرار دارد مخصوص زمان­هایی است که قصد عکس گرفتن, گرفتن لایو و یا گذاشتن استوری و پست داریم می­باشد.

 بنابراین علاوه بر روشی که در ابتدا برای شما ذکر کردیم, با این روش نیز می­توانید ویدیوهای خود و عکس­ها را استوری کنید. در بخشی دیگر یک ذربین را مشاهده می­کنید در این بخش قادر هستید پیج­های مورد علاقه تان را پیدا کنید. در نهایت هم کنار ذربین یک خانه را می­بینید که وقتی اینستاگرام خود را باز می­کنید به رنگ مشکی توپر است که شکل خانه می­باشد در قسمت بالای این صفحه همیشه کنار عکس پروفایتان استوری­های گذاشته شده توسط دیگران را ببینید.

اگر دوست ندارید که استوری بعضی از افراد را مشاهده کنید, می­توانید آن را برای خودتان ببندید. با میوت کردن پست­ها در قسمت سه نقطه ای که در هر استوری وجود دارد این امکان برای شما به وجود می­آید که استوری­ هایی که نمی­ پسندید را مشاهده نکنید.

منظور از استوری هایلایت چیست؟

بعضی اوقات آن قدر خاطرات و تصاویر زیبا و دلچسب هستند که نمی­خواهیم آن­ها را فراموش کنیم و میخواهیم به صورت داستانی آن را در صفحه­ ی خود نگه داریم. در این زمان باز هم اینستاگرام ما را غافل گیر کرده است و راه حلی به ما پیشنهاد می­دهد. استوری هایلایت این کارایی را برای ما ایفا می­کند که تا هر زمان که میخواهیم داستان­های ما به شکل دایره­ های کوچک در پیجمان وجود داشته باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد، خدمات حرفه­ای به شما عرضه می­کند. رشد 360 از سراسر جهان مشتریان اختصاصی خودش را دارد. بهترین ایده­ها را تا رسیدن به هدفتان عرضه می­کند. با مشاهده و مراجعه به این وب سایت قادر خوانید بود از تجربه‌های افراد مشغول در این گروه استفاده کنید.

منظور از استوری هایلایت چیست؟

آیا بعد از گذاشتن استوری امکان پاک کردن آن وجود دارد؟

بله کافی است که استوری گذاشته شده را باز کنید و در بخش نقطه مانندی گزینه دیلیت یا همان حذف استوری را بزنید.

آیا افراد استوری گذاشته شده را میتوانند بعد از مدت زمان 24 ساعت در پیج خود نگه دارند؟

به شکل استوری روزمره خیر مگر اینکه دوباره آن را به اشتراک بگذارند.

آیا افراد استوری شما را میتوانند در گالری خود سیو کنند؟

خیر این امکان وجود ندارد اما میتوانند در حین دیدن استوری شما از آن اسکرین شات بگیرند و نسخه-ای از آن را برای خود نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link