استیکر اینستاگرام کجاست؟

استیکر اینستاگرام کجاست؟

استیکر اینستاگرام کجاست؟ یکی از سوال های است که کاربران برای استوری و چت کردن با ان روبرو می‌شوند. قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام

همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب دنیا می‌باشد که تک تک ما از آن استفاده می‌کنیم. به گونه‌ای که اینستاگرام به یک شبکه جهانی تبدیل شده و روز به روز برای اینکه مخاطبان بیشتری را جذب کند؛ قابلیت‌های آن را پیشرفته تر کرده و همچنین ویژگی های منحصر به فردی را به آن اضافه می‌کند.

یکی از مهم ترین قابلیت های اینستاگرام برای ارتباط با کاربران و مخاطبان، استوری اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید برای اینکه استوری اینستاگرام خود را جذاب تر کنید از استیکر ها استفاده کنید.

یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام تنها برای بخش استوری و دایرکت آن در نظر گرفته است؛ استفاده از استیکر های متنوع و جذاب می‌باشند.

برخی از افراد تنها برای سرگرمی و تفریح از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند و برخی برای رشد و موفقیت کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند. در برخی مواقع افراد برای اینکه بتوانند صفحه خود را بهتر مدیریت کنند از روبات ها استفاده می‌کنند. شما برای اینکه بتوانید برای کاربران خود جذابیت داشته باشید می‌توانید از استیکر در استوری های خود بهره مند شوید.

آموزش اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام

بهتر است بدانید که عکس هایی که در استوری اینستاگرام می‌گذارید؛ کیفیت آن اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر آن استفاده از استیکر و ایموجی ها نیز بسیار اهمیت دارد. برای اینکه شما بتوانید از قابلیت استیکر اینستاگرام استفاده کنید، کافیست وارد استوری اینستاگرام خود شوید و عکس خود را انتخاب کنید.

پس از اینکه عکس انتخاب کردید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. از طریق استوری عکس ها را به اشتراک می‌گذارید که در اینجا شما می‌توانید از عکس هایی که در گالری گوشی شما وجود دارد استفاده کنید و یا همان لحظه عکس بگیرید.

پس از اینکه عکس انتخاب کردید حالا وارد مرحله اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام می‌شوید. می‌توانید در بالای صفحه آیکن مربوط به استیکر را انتخاب کنید. پس از اینکه شما این آیکن را انتخاب کردید کلی استیکر های متنوع و جذاب برای شما نشان داده می‌شود. تمامی استیکر هایی که در اینستاگرام وجود دارد برای کاربران آن مشابه بوده و تفاوتی ندارد.

شما می‌توانید به سلیقه خود استیکر مناسبی را انتخاب کنید با توجه به هدف خود باید بتوان استیکر مناسب با نوع هدف خود انتخاب کنید. شما در اینجا می‌توانید استیکر را اضافه کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید اندازه استیکر را بزرگ یا کوچک کنید.

آموزش اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام

نکاتی برای اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام

توجه داشته باشید زمانی که شما از استیکر در استوری خود استفاده می‌کنید، باعث جذب دنبال کنندگان بیشتری می‌شود. البته در نظر داشته باشید که استیکر های استوری اینستاگرام برای هر کاربری متفاوت می‌باشد.

بر اساس الگوریتم های اینستاگرام ممکن است برخی از کاربران به تعدادی از استیکر ها دسترسی نداشته باشد و یا استیکری که شما استفاده می‌کنید در منطقه جغرافیایی آن ها قابل نمایش نباشد. هر چند این نکته چندان مهم نیست و به گذشته مرور زمان قابلیت ها در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

تاثیر اضافه کردن استیکر در استوری

همانطور که می‌دانید بیشتر پیج های اینستاگرام تجاری بوده و اکثر کاسبان برای کسب و کار خود اقدام به راه‌اندازی پیج اینستاگرام کرده‌اند که برای اینکه بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و مشتریان بیشتری را کسب کنند. باید با مشتریان تعامل داشته باشند.

از راه‌های مختلفی می‌توان برای افزایش تعامل اقدام کرد. در ابتدا کامنت و لایک راهی برای افزایش تعامل بود که در حال حاضر این نوع قدیمی شده است و روش‌های جدیدی برای افزایش تعامل استفاده می‌کنند.

یکی از راه های جدید برای افزایش تعامل، اضافه کردن استیکر در استوری ها می‌باشد. این روش بسیار تاثیر گذار بوده در افزایش تعامل با کاربران و همچنین دریافت واکنش از سوی کاربران می‌باشد.

در نظر داشته باشید که برخی از استیکر های موجود در استوری اینستاگرام تنها جنبه ظاهری داشته و برخی دیگر ترغیب تعامل را برای کاربران به همراه دارد. شما باید بتوانید استیکر مناسبی از آن استفاده کنید.

استیکر اینستاگرام در دایرکت

همانطور که می‌دانید تمامی پیام رسان ها از قابلیت استیکر برخوردار هستند که پس از مدتی اینستاگرام نیز قابلیت استیکر و موجی را به برنامه خود وارد کرد و از آن بهره مند شد. در ابتدا تنها در استوری این امکان وجود داشت اما پس از مدتی در دایرکت نیز استیکر ها اضافه شدند. در هنگام چت با کاربران شما می‌توانید از استیکرهای مناسبی بهره مند شوید.

اگر شما بخواهید از استیکر های اینستاگرام برای جذابیت بیشتر استوری و جواب های خود به کاربران در دایرکت استفاده کنید. باید ابتدا سعی کنید ورژن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید و از نسخه جدید آن استفاده کنید.

 

برخی از استیکرهای اینستاگرام

استیکر سوال از کاربر

یکی از پرکاربردترین استیکر های که در استوری اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ استیکر سوال از کاربر می‌باشد. اکثر افراد برای این که بازخوردهای مناسبی داشته باشند از فالوورهای خود سوال هایی را بپرسند که می‌توانید بر روی اینستاگرام کلیک کرده و آن را به سوی خود اضافه کنید.

استیکر موزیک

یکی از جالب ترین استیکر هایی که در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ استیکر موزیک می‌باشد.  کافیست برای استفاده از استیکر موزیک وارد بخش استیکرهای اینستاگرام شوید و استیکری به نام موزیک را مشاهده می‌کنید.

با کلیک کردن بر روی آن وارد لیست موسیقی‌هایی می‌شود که در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید در صفحه ای که باز می‌شود نام آهنگ دلخواه خود یا خواننده دلخواه خود را سرچ کنید و آن را فعال کنید.

استیکر اسلایدر

برخی از کاربران تمایل دارند پس از این که استوری انتشار کردن میزان رضایتمندی کاربران خود را بپرسد. در این صورت می‌توانید از استیکر اسلایدر استفاده کند.

برخی از استیکرهای اینستاگرام

در این مقاله استیکر اینستاگرام را برای شما بازدیدکنندگان گرامی مورد بررسی قرار دادیم تا شما بتوانید با استفاده از قابلیت استیکر اینستاگرام جذابیت بیشتری را در استوری های خود داشته باشید. و برای جذب فالوور ها اقدام کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و راهنمایی کافیست با تیم تخصصی رشد ۳۶۰ تماس بگیرید.

در کدام قسمت های اینستاگرام می‌توان از استیکر ها استفاده کرد؟

در قسمت استوری و دایرکت اینستاگرام استیکر ها وجود دارند.

در چه مواردی می‌توان از استیکر در استوری اینستاگرام استفاده کرد؟

شما می‌توانید در تمامی موارد از استیکر استفاده کنید. برخی از استیکر ها جنبه تزئینی دارند و هیچ گونه کاربردی ندارند و برخی از استیکرها برای ترغیب کاربران به کار می‌رود.

آیا می‌توان استیکرهای اینستاگرام را به یک شبکه دیگر انتقال داد؟

خیر! استیکر های اینستاگرام تنها برای شبکه اینستاگرام می‌باشد و شما نمی‌توانید برای هیچ شبکه مجازی دیگری ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link