افزایش بازدید وب سایت

افزایش بازدید وب سایت

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در فضای مجازی کسب و کار دارید و یا می خواهید وب سایت تان رشد کند و بازدید بیشتری داشته باشد، باید به یک سری از نکات توجه داشته باشد. در این مقاله چند روش در مورد افزایش بازدید وب سایت به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با استفاده از این مطالب وب سایت خود را رشد دهید.

  • بهتر است برای خود بک لینک ایجاد کنید.

در واقع این کار باعث افزایش بازدید وب سایت شما می شود. در این صورت زمانی که برای وب سایت خود بک لینک ایجاد می  کنید، گوگل وب سایت شما را به عنوان یک وبسایت ارزشمند می شناسد.

به اضافه باید بیان کنیم که اگر شما برای وب سایت خود بک لینک بگیرید و ترافیک زیادی به سمت وب سایت شما می آیند. در این صورت کاربران زیادی وارد وب سایت شما می شوند و امکان خرید آن ها بالا است.

  • شما می توانید سایت خود را به موتورهای جستجوگر گوگل معرفی کنید.

در این صورت موتورهای جستجوگر گوگل سایت شما را ایندکس می  کنند و این موضوع باعث افزایش بازدید وب سایت به شما می شود.

 

شما می توانید سایت خود را به موتورهای جستجوگر گوگل معرفی کنید

  • شما می توانید محتوای وب سایت خود را تغییر دهید.

یعنی محتوای قدیمی را حذف کنید و به جای آن محتوای جدید و جذاب قرار دهید.  برای این کار می  توانید از کاربران خود بخواهید تا نظرات خود را در وب سایتتان بنویسند و این صورت می توانید محتوای وب سایت خود را به ساده ترین روش تازه سازی و یا به روز رسانی کنید.

  • همواره باید محتوای وب سایت خود را به روز رسانی کنید.

زیرا این موضوع برای گوگل بسیار مهم است. در واقع با بروزرسانی کردن محتوای پیج خود می توانید کاربران قدیمی را به وب سایت خود بازگردانید.  زیرا گوگل برای رتبه بندی کردن وبسایت ها به محتوای به روز شده وب سایت ها توجه ویژه  ای دارد.

  • پادکست های جذاب و گوشنواز تولید کنید.

علاوه بر این باید اضافه کنیم که اگر به دنبال افزایش بازدید وب سایت خود هستید و می خواهید وب سایت تان بازدید بالایی داشته باشد، بهتر است پادکست شنیدنی تولید کنید. همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی علاقه زیادی به شنیدن پادکست دارند.

به همین علت از این موضوع غافل نشوید و همواره سعی کنید تا پادکست های زیبا و جذاب و شنیدنی ایجاد کنید تا توجه ی کاربران قدیمی و گذشته و کاربران جدید را به وب سایت خود جلب کنید. در این صورت ترافیک وب سایت شما بالا می رود و کاربران زیادی از وب سایت شما بازدید می کنند.

مثلا اگر پادکست شما دارای محتوای جذاب باشد، می  تواند باعث شود تا شما در بین علاقه  مندان به پادکست محبوب و مشهور شوید. در این صورت این افراد پادکست را به نام شما می شناسند.

پادکست های جذاب و گوشنواز تولید کنید.

  • محتوای ویدیویی جذاب و دیدنی تولید کنید.

همانطور که می دانید در تولید محتوا برای وب سایت خود حتماً باید به علاقه کاربران توجه کنید. از میان محتواهایی که برای وب سایت ها ایجاد می کنید، محتوای ویدیویی ارزش بالاتری دارد. زیرا اگر شما بتوانید محتوای ویدیویی جذاب تولید کنید، کاربران زیادی به وب سایت شما مراجعه می کنند.

در این صورت باعث افزایش بازدید وب سایت شما می شود. برای تولید محتوای ویدیویی سعی کنید حتماً این کار را حداقل هفته ای یک بار انجام دهید. البته شما می توانید ویدئوهای خود را در پلتفرم های رایگان منتشر کنید . در این صورت افراد زیادی ویدیوهای شما مشاهده خواهند کرد.

  • دکمه اشتراک گذاری را در وب سایت خود فعال کنید.

علاوه بر این باید بیان کنیم شما می توانید برای سایت خود دکمه اشتراک گذاری بگذارید. در این صورت افراد زمانی که محتوای شما را به اشتراک می گذارند، در واقع برای شما تبلیغ می  کنند.

در حقیقت شما می توانید با ساده ترین کار به صورت رایگان وبسایت خود را به دیگران معرفی کنید و در این صورت باعث افزایش بازدید وب سایت خود شوید. در این صورت هنگامی که محتوای شما توسط کاربران اشتراک گذاری شد، کاربران دیگر بر روی لینک می زنند و مستقیم وارد وب سایت تان می  شوند.

  • شما می توانید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

 در واقع استفاده از ایمیل مارکتینگ باعث می شود تا به زودی وب سایت شما بازدید زیادی بخورد، زیرا استفاده از ایمیل مارکتینگ یک روش جادویی است. شما می توانید لینک وب سایت تان را در پیام های ارسالی قرار دهید. در این صورت ترافیک زیادی برای پیج خود کسب می کنید.

حوزه فعالیت و خدمات مجموعه رشد 360

حوزه فعالیت مجموعه رشد ۳۶۰ در زمینه طراحی لوگو و طراحی بنر است. علاوه بر این، این مجموعه خدماتی در زمینه مشاوره ارائه می دهد و حتی در زمینه تهیه انیمیشن هم فعالیت دارد. این مجموعه زمینه تبلیغات و بازاریابی فعالیت ویژه دارند و علاوه بر این در زمینه ثبت برند و طراحی ست اداری هم خدماتی ارائه می دهند .

به اضافه باید بیان کنیم که خدمات مجموعه رشد ۳۶۰ بسیار زیاد است. زیرا این مجموعه در زمینه طراحی وب سایت هم فعالیت ویژه ای دارد.

به همین علت شما می توانید به سایت های خود را به این مجموعه بسپارید تا بتوانند با بهترین روش و در کمترین زمان برای شما به سایت طراحی کند، علاوه بر این باید بیان کنیم که پشتیبان وب سایت هم هستند و به همین علت اگر در زمینه هم مشکل داشتید می  توانید به پشتیبانان مراجعه کنید. البته این مجموعه اقدام به پشتیبانی اینستاگرام هم می کند.

سخن پایانی

برای افزایش بازدید وب سایت باید یک سری مراحل را انجام دهید. در روش اول بهتر است از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. در این صورت می  توانید باعث افزایش بازدید وب سایت خود شوید.

در روش دوم می توانید برای وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید. در این صورت گوگل وب سایت شما را به عنوان یک وبسایت ارزشمند به رسمیت می شناسد. از خدمات روش ۳۶۰ می توانیم  به تبلیغات بازاریابی و مشاوره و تهیه انیمیشن و طراحی ست اداری اشاره کنیم.

برای افزایش بازدید وب سایت چه کاری کنیم؟

بهتر است محتوای خود را تازه کنید و از پادکست استفاده کنید.

یعنی حوزه فعالیت خدمات مجموعه رشد ۳۶۰ چیست؟

این مجموعه اقدام به طراحی سایت و پشتیبانی در زمینه اینستاگرام و وبسایت می کند.

ایجاد بک لینک به چه علت اهمیت دارد؟

باعث می شود تا وب سایت شما در گوگل به رسمیت شناخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link