افزایش و حفظ بازدهی برای کار از منزل

افزایش و حفظ بازدهی برای کار از منزل

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا کار در منزل افزایش داشته است و بسیاری از اشخاص در خانه مشغول دور کاری هستند. کار در منزل مزایای زیادی برای اشخاص دارد که می توان به کاهش هزینه های رفت و آمد و استفاده بهینه از زمان اشاره کرد.

  • در ذهنتان محرک های برای کار ایجاد نمایید

در واقع پاره وقت کار کردن انگیزه شما برای زندگی کردن افزایش می یابد . برای افزایش بازدهی کار از منزل یک مکانی برای کار انتخاب کنید تا انگیزه شما برای کار کردن افزایش یابد.

وقتی به خودتان تلقین کنید که در محیط کاری حرفه ای کار می کنید بازدهی شما افزایش می باید و سعی کنید به خودتان تلقین کنید که در یک مکانی کار می کنید که باید تمام قوانین را رعایت کنید؛ ذهنتان را برای کار کردن در محیط خانه آماده کنید و در زمان کار کردن برای یک روز کاری با هیجان آماده شوید تا بازدهی کار شما افزایش یابد.

برای افزایش بازدهی کار از منزل حتما در هنگام صبح زودتر بیدار شوید و برای خودتان قهوه درست کنید یا تخت خواب خود را مرتب کنید تا احساس خواب آلودگی شما از بین برود و برای یک روز کاری آماده شوید.  می توانید در محیط خانه یا محوطه حیات کار خود را انجام دهید، زیرا کار کردن در دل طبیعت باغ بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است.

هر منطقه از خانه که آن جا راحت تر هستید شروع به کار کنید. تا جایی که امکان دارد از تجهیزات مختلفی مانند میز کار یا یک میز تحریر برای افزایش بازدهی کار از منزل استفاده کنید.

وقتی بر روی میز مشغول به کار شوید این موضوع به شما القا می شود که انگار بر روی میز اداره یا شرکت مشغول کار هستید و حتما مکانی را انتخاب کنید که در آن آسایش داشته باشید تا بتوانید بدون استرس و مزاحمتی به کار خود ادامه دهید.

در ساعت کاری به هیچ عنوان کار های غیر کاری را انجام ندهید، زیرا با انجام دادن وظایف غیر کاری حواس شما از کار کردن پرت می شود و انگیزه خود را از دست می دهید. در حین کار کردن فقط به مسائل کاری فکر کنید و به هیچ عنوان به مسائل خارج از کار فکر نکنید.

  • به وسیله یک لیست ساده انگیزه خود را حفظ کنید

برای افزایش بازدهی کار از منزل حتما یک لیست ساده از وظایف کاری خود ایجاد کنید تا لیست کاری بتواند موجب افزایش بازدهی کار از منزل شود.

تمام اهداف بلند مدت خود یا اهداف کوتاه مدت خود را درون لیست یادداشت کنید و با به انجام رساندن اهداف خود جلوی آن ها با خودکار سبز یک تیم بزنید تا انگیزه شما افزایش یابد و انرژی مثبت به سمت شما روانه شود تا بتوانید با انرژی زیادی شروع به فعالیت کنید.

به این فکر کنید که کار کردن می تواند روز به روز شما را به اهدافتان نزدیک تر کند. لیستی از اهداف را بر روی یک دفتر با در لپ تاپ و گوشی خود یادداشت کنید و تا هر وقت که خواستید به آن دسترسی داشته باشید، زیرا مشاهده اهداف به سرانجام رسیده به شما انگیزه می دهد.

به وسیله یک لیست ساده انگیزه خود را حفظ کنید

  • برای زندگیتان یک برنامه زمانی ایجاد نمایید

برای افزایش بازدهی کار از منزل باید برای کار خود یک برنامه زمانی ایجاد کنید و با برنامه ریزی پیش بروید. البته برای فعالیت های غیر کاری هم باید لیست آماده کنید تا هر کدام را در زمان مناسبی انجام دهید.

زمانی که قصد آماده کردن برنامه زمانی دارید باید تمام فعالیت های روزمره و تعهدات دیگران هم در برنامه قرار دهید تا بتوانید همه را در زمان مناسب مو به مو انجام دهید و خسته نشوید. زمان بندی کار و مسائل شخصی می تواند کمک بسیار زیادی برای انگیزه گرفتن شما کند.

وقتی برنامه کاری و زندگی خود را آماده کردید حتما برنامه را با دوستان و آشنایان و خانواده و همکاران در اشتراک بگذارید تا همه بتوانند متناسب با وقت آزاد شما برای دورهمی یا بیرون رفتن و غیره برنامه ریزی کنند، زیرا باید آن ها را توجیه کنید تمام وقت شما آزاد نیست و شما در طول روز فقط ساعاتی را مشغول به کار هستید و ساعات دیگر را به زندگی کردن مشغول هستید.

برای زندگیتان یک برنامه زمانی ایجاد نمایید

  • برای همکارانتان هم روندی ایجاد نمایید

کار کردن گروهی با تیمی می تواند انگیزه شما را برای کار کردن دو چندان کند. صحبت کردن با همکاران و ایجاد ارتباط با آن ها می تواند موجب افزایش بازدهی کار از منزل شود.

 

برای همکارانتان هم روندی ایجاد نمایید

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 یک مجموعه بزرگ هستند که چند دهه فعالیت می کنند و همواره در کار های خود موفق بوده اند. آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 از تعدادی مهندسین و متخصصین و طراحان سایت تشکیل شده اند .

در زمینه تجارت الکترونیک و رشد و پیشرفت در زمینه کسب و کار اینترنتی کمک می کنند، که خدمات مختلفی در اختیار اشخاص قرار می دهند که می توان به خدمات مربوط به سایت و شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

از جمله خدمات مربوط به ثبت دامنه، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی سایت، مدیریت اینستاگرام، پشتیبانی اینستاگرام، خدمات سئو، پشتیبانی وب سایت ها.

خدمات مربوط به کسب و کار ها از جمله ثبت شرکت، طراحی بنر، طراحی ست اداری، طراحی لوگو، طراحی انیمیشن و غیره اشاره کرد که خدماتشان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

کاربران زیادی از آن ها رضایت دارند زیرا در جهت پیشرفت سایت ها و پیج های فروش و تجارت الکترونیک کمک می کنند تا اشخاص با استفاده از خدمات آن ها آینده ای روشن داشته باشند.

سخن پایانی 

مجموعه رشد 360 با دانش زیادی که دارند و زمینه توسعه و رشد کسب و کار ها فعالیت می کنند و توانسته اند پروژه های موفقی در کارنامه خود ثبت کنند. با استفاده از خدمات مجموعه رشد 360 می توانید در زمینه تجارت الکترونیک و رشد و افزایش ترافیک سایت و غیره پیشرفت های ها تجربه کنید.

امروزه کار در منزل افزایش پیدا کرده است و بسیاری از اشخاص برای افزایش بازدهی کار از منزل دست به انجام راه حل های مختلف زده اند تا انگیزه آن ها افزایش یابد.

آیا برای افزایش بازدهی کار از منزل راه حل های وجود دارد؟

بله، راه حل های زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را انجام دهید تا انگیزه شما افزایش یابد.

آیا مجموعه رشد 360 در حیطه تبلیغات و بازاریابی هم فعال هستند؟

بله یکی از خدمات مهم مجموعه رشد 360 امتحان تبلیغات و بازاریابی است.

آیا مجموعه رشد 360 می تواند سایت های فروشگاهی را طراحی کند ؟

مجموعه رشد 360 خدمات عالی و کاملی در جهت طراحی وب سایت ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link