الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

گوگل از زمانی که راه اندازی شده و میلیارد ها وب سایت و صفحه را در خود جای داده است، در حال به روز رسانی و وضع قوانین و مقررات جدید است. امروزه با پدیده ای با نام الگوریتم های گوگل مواجه هستیم. الگوریتم ها مجموعه ای یک پارچه از فرامین جدید گوگل می باشند که چندین رباط و ابزار را در بر دارد.

به عبارت بهتر الگوریتم های گوگل یک شهر کامل است که دارای شهرداری، قانون و سرباز است. تمامی رباط ها و سرباز ها قوانین جدید را به اجرا در می آورند و مجرمین را نیز مورد عنایت خود قرار خواهند داد.

الگوریتم در واقع پوششی است برای آپدیت جدید، گوگل و راز و رمز فعالیت های خود را کاملا پوشیده نگه می دارد، تنها با نام الگوریتم این شهر جدید را نمایان می کند. الگوریتم های گوگل کاملا حساب شده و دقیق می باشند، به نحوی که کوچکترین فعالیت ها توسط این الگویتم شناسایی شده و فورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گوگل یک هوش مصنوعی بزرگ با قابلیت های ویژه است که با الگوریتم های خود رکود و یکنواختی را کنار زده است و هر ساله شرایط جدیدی را معرفی می کند.

تمامی وب سایت ها، کابران و وبلاگ ها، هر چیزی که به واسطه ی گوگل در حال فعالیت است، مدام در حال تغییر می باشد. زندگی با این هوش مصنوعی هیجان انگیز شده و تمامی کاربر ها به  تکاپو وا می دارد تا این شهر جدید را کاوش کنند.

الگوریتم های گوگل

انواع الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل همان طور که ذکر شد، هر سال جدید شده و یک نسخه ی جدیدی از آن ها رونمایی می شود. بعضی از الگوریتم ها کاملا منسوخ شده اند، به نحوی که تابعیت از آن ها خلاف قوانین به شمار آمده و استفاده از آن ها باعث برخورد شدید رباط های گوگل می شود. در زیر چندین  الگوریتم های گوگل ذکر شده اند.

  1. الگوریتم باغ وحش که متشکل از ؛ الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم موش کور و الگوریتم کبوتر است.
  2. الگوریتم ونیز
  3. الگوریتم دزد دریایی
  4. الگوریتم تازگی محتوا
  5. الگوریتم موبایل گدون
  6. الگوریتم مدیک یا طبی
  7. الگوریتم رقص گوگل
  8. الگوریتم برت
  9. سند باکس گوگل
  10. Payday Loan
  11. الگوریتم MUM
  12. الگوریتم موبایل فرست ایندکس
  13. الگوریتم کافئین

تمام آیتم های بالا همگی الگوریتم های گوگل هستند، که الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن جزو جدید ترین الگوریتم های گوگل به شمار می آیند.

هر کدام از آیتم های بالا ویژگی خاصی داشته و با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. تمرکز هر الگوریتم های گوگل بر یک نوع فعالیت وب سایت ها متمرکز می باشد. و ظاهری جدید از گوگل را به وجود آورده است.

الگوریتم های گوگل

مزایای الگوریتم های گوگل

شاید در ابتدا این الگوریتم های گوگل  یک سری قوانین خشک به نظر بیایند که گوگل به واسطه ی آن ها قصد دارد نشان دهد که چقدر مقتدر است و جان زیر دستش را به خوبی اداره می کند.

اما قطعا بدین گونه نمی باشد. الگوریتم های گوگل محرکی مثبت هستند که باعث پیشرفت تمامی وب سایت ها خواهند شد. تمامی مردم دنیا یک کاربر گوگل به حساب می آیند که از گوگل جدید کاملا راضی هستیم.

به عنوان مثال در گذشته وب سایت ها مجاز بودند که محتوایی که می خواهند را درون وب سایت خود قرار دهند و هیچ گونه محدودیتی نیز وجود نداشت. ببسیاری از طراحان وب سایت نیز بدون هیچ سختی مطالب آماده را از بقیه ی وب سایت ها کپی می کردند و در وبلاگ خود می گذاشتند.

کربر که برای کسب اطلاعات و آگاهی از یک موضوع خاص اقدام به جست و جو می کرد، با چندین وب سایت کاملا مشابه برخورد می کرد، که هیچ کدام حرف تازه ای برای گفتن نداشتند و تمامب مطالب موجود در آن ها یکسان بودند. قطعا وقت کاربر ها تا حد زیادی هدر می رفت و در آخر به محتوای جدیدی نیز دست نمی یافت.

امروز الگوریتم های گوگل  هر گونه محتوا و مطالب تکراری و غیر یونیک را بلافاصله شناسایی می کنند و مورد پنالتی قرار می دهند. وب سایت های راکد قدیمی شروع به آپدیت کرده و محتوا های جدید و غیر تکراری را درون وب سایت خود قرار می دهند.

در بازار کار نیز باعث ایجاد چندین شغل شده است، می بینیم که سئو کار های زیادی در حال فعالیت هستند و محتوا نویسی نیز به یک شغل تبدیل شده است و افراد زیادی در حال چنین فعالیت هایی می باشند.

الگوریتم های گوگل علاوه بر ارتقای فضای گوگل و پیشرفت وب سایت ها و هم چنین رضایمندی کاربران، در اقتصاد و دنیای واقعی نیز تاثیرات مثبت زیادی ایجاد کرده است.

کلام آخر

در دنیای که فناوری های دیجیتال مرز های پیموده و جهانی به این بزرگی را در قوطی کبریتی جای می دهد، هر چیزی امکان پذیر است. یک هوش مصنوعی که سال ها پیش متولد شده بود، امروز مراحل رشد خود را یکی پس از دیگری می پیماید و به یک هوش بی مانند در فضای مجازی تبدیل شده است.

در حال حاضر هیچ  رقیبی برای گوگل وجود ندارد، یاهو نیز مانند گوگل شبکه ی جهانی را ارئه می دهد، اما به گرد پای گوگل هم نمی رسد.

 این هوش مصنوعی امروزه برای بشر تحفه ی جدید ارائه می دهد که تمامی ابعاد زندگی در کره ی خاکی را تحت تاثیر قرار داده است. در این مقاله به صورت مختصر الگوریتم های گوگل تعریف شد.

اگر دارای وب سایت هستید و نیازمند بهبود بخشیدن به وب سایت های خود می باشد، مجموعه ی رشد 360 می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما کند.

آیا امکان دور زدن الگوریتم های گوگل وجود دارد؟

خیر ، شما با کارگاه گجت حرفه ای مواجه هستید، کوچکترین نقض قوانین توسط گوگل شناسایی خواهد شد.

جدید ترین الگوریتم های گوگل کدام اند؟

مجموعه ی الگوریتم های باغ وحش جدید می باشند.

آیا امکان بروز خطا در این الگوریتم ها وجود دارد؟

الگوریتم ها برای توسعه ایجاد شده و خطا های پیشین گوگل به واسطه ی آن ها کاملا برطرف می شود، در نهایت پیچیدگی و عین حال دقت به وجود آمده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link