اینستاگرامر یعنی چه؟

اینستاگرامر یعنی چه؟

اینستاگرامر یعنی چه؟ سوالی است که برخی مواقع برای کاربران اینستاگرام پیش می‌آید. قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اینستاگرامر شدن پیج اینستاگرام

در واقع زمانی که شما قصد دارید وارد اینستاگرام شوید و فعالیت روزانه خود را شروع کنید اما بلافاصله پس از اینکه برنامه اینستاگرام را باز می‌کنید؛ پیغام دسیبل را برای شما نشان می‌دهد. این یکی از اتفاقات وحشتناک و بسیار بد برای پیج اینستاگرام شما می‌باشد که امکان دارد برای هر پیج اینستاگرامی به وجود آید.

زمانی که شما پیغام دسیبل یا اینستاگرامر را دریافت کنید در فرصت بسیار محدودی می‌توانید برای بازگرداندن پیج خود اقدام کنید. در صورتی که نتوانید پیج خود را بازگردانید برای همیشه پیج اینستاگرام شما از دسترس خارج می‌شود و شما تمامی تلاشی که برای پیج خود به کار برده اید، هدر می‌رود.

با ما همراه باشید تا دلایلی که امکان دارد شما اینستاگرامر یا دسیبل شود را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید از دسیبل یا اینستاگرامر شدن پیج اینستاگرام جلوگیری کنید.

علت اینستاگرامر شدن پیج اینستاگرام

در نظر داشته باشید که اینستاگرام شما به سه دلیل اساسی یعنی رعایت نکردن قوانین،  استفاده از ربات های اینستاگرام یا فعالیت ربات گونه و همچنین استفاده از وی پی ان، امکان دارد اکانت اینستاگرام شما دسیبل یا اینستاگرامر شود، که شما باید از آن جلوگیری کنید.

علت اینستاگرامر شدن پیج اینستاگرام

رعایت نکردن قوانین اینستاگرام

اینستاگرام نیز مانند دیگر شبکه‌های مجازی قوانین و شرایط خاصی را مد نظر دارد که شما باید تمام این قوانین را رعایت کنید. توجه داشته باشید زمانی که شما قصد دارید در اینستاگرام ثبت نام کنید، تمام این قوانین و شرایط برای شما نشان داده می‌شود.

شما می‌توانید قبل از اینکه برای ثبت‌نام اکانت اینستاگرام اقدام کنید تمام این قوانین را مطالعه کنید. توجه داشته باشید که زمانی که شما این قوانین اینستاگرام را رعایت نکنید باعث می‌شود پیج شما اینستاگرامر یا دسیبل شود که یک اتفاق بسیار وحشتناک در اینستاگرام می‌باشد.

قوانین اینستاگرام

توجه داشته باشید قوانین اینستاگرام شامل رعایت کردن قوانین کپی رایت اینستاگرام، منتشر نکردن محتوای غیر اخلاقی و جنسی، انتشار ندادن فیلم های خشونت بار و نژادپرستانه و همچنین پست و استوری و … می‌باشد.

اما در نظر داشته باشید بیشتر پیج های ایرانی ها به دلیل رعایت نکردن قوانین کپی رایت از دسترس خارج می‌شوند یعنی دچار دسیبل یا اینستاگرامر شده اند.

قوانین کپی رایت اینستاگرام

یکی از قوانین اینستاگرام؛ قوانین مربوط به کپی رایت می‌باشد. در صورتی که شما محتوایی را در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید که حق انتشار آن را ندارید یا اجازه استفاده از آن را ندارید، اینستاگرام اکانت شما را اینستاگرامر می‌کند. یکی از دلایل اساسی بسته شدن اکانت های اینستاگرام، رعایت نکردن قوانین مربوط به کپی رایت می‌باشد.

برخی از کاربران قوانین کپی رایت را رعایت نکرده اما همچنان پیج آن ها فعال می‌باشد. قابل ذکر است که به دلیل هوش مصنوعی و رباتیک اینستاگرامی است.

چرا که اینستاگرام از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که در برخی مواقع با توجه به فعالیت برخی پیج ها متوجه نمی‌شود. در صورتی که کاربران آن پیج را ریپورت کنند هوش مصنوعی پیج موردنظر را دسیبل می‌کند که از فعالیت آن ها جلوگیری می‌شود.

شما می‌توانید به راحتی از ویدئو یا محتوای کپی استفاده کنید. اما در کپشن پست باید درج کنید. در این صورت شما دیگر به خاطر رعایت نکردن قوانین کپی رایت با پیغام دسیبل روبرو نخواهید شد.

استفاده از ربات ها و یا فعالیت ربات گونه

یکی دیگر از دلایل اساسی برای اینستاگرامر شدن اکانت اینستاگرام؛ می‌تواند فعالیت ربات گونه یا استفاده از ربات ها باشد.

برخی از کاربران اینستاگرام سعی می کنند برای افزایش فالوور یا لایک و کامنت و … از ربات های اینستاگرامی استفاده کنند، که باعث می‌شود تا اینستاگرام پیج شما را به خاطر استفاده از ربات دسیبل کند.

البته در نظر داشته باشید که اگر شما فعالیت ربات گونه داشته باشید یعنی لایک عکس های متعدد در یک فاصله زمانی بیش از حد مجاز تعیین شده توسط اینستاگرام و یا کامنت تکراری در یک پست و همچنین فالو و آنفالو کردن بیش از حد و غیره … باعث می‌شود تا اینستاگرام اکانت شما را دسیبل کند.

پس سعی کنید تمام این موارد را مد نظر قرار دهید تا از دسیبل شدن پیج اینستاگرام خود جلوگیری کنید.

 

وی پی ان یک دلیل مهم برای اینستاگرام نشدن اکانت

اگر شما از وی پی ان استفاده می‌کنید؛ سعی کنید زمانی که وارد اینستاگرام می‌شوید وی پی ان را خاموش کرده و یا اگر روشن باشد باید بر روی یک سرور تنظیم کنید، تا سرورهای دیگر استفاده نشود.

توجه داشته باشید زمانی که شما با وی پی ان های مختلفی از برنامه اینستاگرام استفاده کنید، اینستاگرام به فعالیت شما مشکوک می‌شود چراکه استفاده از سرورهای مختلف شما را جزو فعالیت‌های ربات گونه تشخیص داده و اکانت شما را غیرفعال می‌کند.

بنابراین برای جلوگیری از غیر فعال شدن اینستاگرام سعی کنید وی پی ان را خاموش کنید و پس از آن وارد برنامه اینستاگرام شوید و از آن استفاده کنید.

در واقع بعضی از کاربران تمامی قوانین و ضوابط اینستاگرام را رعایت کرده اما پیج اینستاگرام آن ها بسته می‌شود. در نظر داشته باشید که این مشکل به خاطره خود اینستاگرام می‌باشد که به اشتباه پیج شما را غیرفعال کرده است که در زمان کوتاهی بدون شک برطرف خواهد شد و پیج شما باز می‌شود.

در صورتی که شما این موارد را به خوبی رعایت کنید پیج شما بسته نخواهد شد اما در نظر داشته باشید که اگر شما این موارد را رعایت نکنید باعث می‌شود پیج اینستاگرام شما اینستاگرامر یا دسیبل شود، که این مشکل یکی از وحشتناک ترین و بزرگترین مشکلات اینستاگرام می‌باشد.

در صورت دسیبل شدن پیج اینستاگرام شما فرصت بسیار محدودی خواهید داشت تا بتوانید پیج خود را برگردانید. کمتر افرادی هستند که بتوانند درصورت دسیبل شدن اکانت شما را برگردانند. بنابراین در صورتی که شما این موارد را مد نظر داشته باشید به راحتی می‌توانید از دسیبل شدن پیج خود جلوگیری کنید.

در صورت بسته شدن پیج اینستاگرام شما می‌توانید از راهنمایی و مشاوره های تخصصی تیم رشد ۳۶۰ بهره مند شوید.

تمامی قوانین اینستاگرام را رعایت کرده ام اما پیج من دسیبل شده است!چرا؟

برخی مواقع اینستاگرام اشتباه می‌کند در طی زمان کوتاهی پیج شما باز می‌شود.

دسیبل شدن اینستاگرام یعنی چی؟

عدم رعایت قوانین اینستاگرام باعث بسته شدن یا دسیبل شدن اکانت اینستاگرام می‌شود.

چکار کنیم تا پیج شما دسیبل یا اینستاگرامر نشود؟

رعایت قوانین اینستاگرام عدم استفاده از ربات های اینستاگرامی و فعالیت ربات گونه عدم استفاده از وی پی ان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link