اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل

اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل

کمتر کسی است که امروزه نام اینستاگرام را نشنیده باشد. اینستاگرام یک شبکه مجازی محبوب می­باشد که طرفداران زیادی اعم از کودکان, نوجوانان و بزرگسالان را به خود جذب کرده است. کاربران اینستاگرام حدود یک میلیارد نفر هستند که بیش از یک دهم آن ها از ایالات متحده آمریکا می­باشند. یعنی حدود 120 میلیون نفر کاربر آمریکایی دارد.

اینستاگرام تحولی بزرگ در صنعت شبکه‌های مجازی به وجود آورد. به دنبال آن برنامه‌های دیگر پا عرصه دنیای دیجیتال و شبکه‌های این چنینی گذاشتند. در چند سال گذشته اینستاگرام در درآمد زایی بسیاری از حرفه‌ها نقش مهمی ایفا کرده است. در حال حاضر بسیاری از جراح‌ها، خیاط‌ها، نقاش‌ها، مغازه‌دارها و فروشنده‌ها از طریق ساخت پیج‌هایی برای جذب مشتری و درآمدزایی فعالیت‌هایی در این شبکه مجازی می‌کنند.

 ناگفته نماند که افرادی نیز از طریق مدیریت یک صفحه یا چندین پیج کسب درآمد می‌کنند و با استفاده از آیدی که صاحب پیج به آنها میدهد صفحه را مدیریت و با برنامه ریزی روزانه پست و استوری می‌گذارند تا مخاطبان بیشتری جذب کنند.

ساخت اکانت اینستاگرام

برای ساخت اکانت اینستاگرام خود از چند روش می­توانید استفاده کنید. یکی از این روش­ها جیمیلی است که گوگول و برنامه­ های مرتبط با آن را راه اندازی کرده اید. در این روش اینستاگرام از شما سوال می­پرسد که با کدام یک از ایمیل­ های خود می­خواهید وارد شوید شما با وارد کردن ایمیل دلخواه و همچنین وارد کردن گذرواژه و کدی که بر روی ایمیل شما می­ آید می­توانید این برنامه را راه اندازی کنید.

یکی دیگر از روش­های راه اندازی این برنامه استفاده از اطلاعات فیسبوکی شما می­باشد. اگر شما اکانتی برای فیسبوک خود دارید دیگر لازم نیست کار خود را سخت کنید و از همان اطلاعات شخصی و ایمیل و یا شماره ­ای که با آن در فیسبوک فعالیت می­کنید می­توانید اپلیکیشن اینستاگرام خود را راه اندازی کنید و پیج شخصی خود را بسازید.

در ادامه­ ی این مقاله قصد داریم  شما را با برنامه اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل آشنا کنیم.

ساخت اکانت اینستاگرام

مراحل ثبت نام اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل

ابتدا برنامه‌ی اینستاگرام را باید دانلود کنید پس از دانلود آن را باز کنید. زماتی که اینستاگرام را باز می‌کنید با صفحه‌ای روبه رو می‌شوید که دو کادر دارد. کادر اولی شماره موبایل، ایمیل یا اسم شما( username, phone number email  را می‌خواهد. کادر سفید پایین از شما پسورد می‌خواهد.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید بدون وارد کردن ایمیل از دو روش دیگر که شامل یوزرنیم و شماره‌ موبایل است در این شبکه ‌مجازی به عنوان یک کاربر مجازی فعالیت داشته باشید‌.

توجه داشته باشید در برخی از مواقع فرد اینستاگرام خود را حذف می‌کند یا گوشی او دچار مشکلی می‌شود و اینستاگرام پاک می‌شود دراین حالت همچنان اکانت اینستاگرام شما موجود می‌باشد و با وارد کردن اسم خود و وارد کردن پسورد می‌توانید دوباره اینستاگرام خود را داشته باشید.

مراحل ثبت نام اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل

در مرحله‌ی بعد باید sing up  را در پایین صفحه انتخاب کنید و به همین آسانی شما یک اکانت اینستاگرام دارید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

برای راه اندازی اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل و شماره باید از قبل رمز عبور داشته باشید در غیر این صورت دیگر قادر به بازیابی  اکانت قبلی خود نخواهید بود. بنابراین توجه داشته باشید که در صورت نداشتن شماره موبایل و ایمیل برای فعال کردن اینستاگرام حتما باید یک اکانت از قبل و رمز عبور داشته باشید.

در مرحله‌ی بعد از وارد شدن به برنامه قادر خواهید بود برای خود یک اکانت جدید بسازید. ‌به قسمت پروفایل خود بروید و روی آیکون سه نقطه در سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید‌. همان طور که می‌بینید گزینه‌هایی در این بخش وجود دارد‌. شما در این قسمت باید گزینه‌ی Add account را انتخاب کنید. کار بعدی‌ که باید انجام دهید این است که گزینه‌ی sing up در پایین صفحه را لمس کنید. سپس صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که باید به قسمت email بروید.

نکته مهمی که باید به آن دقت شود این است که ایمیلی که در این مرحله وارد می‌کنید دیگر نیازی به تایید از طرف اینستاگرام ندارد و به راحتی می‌توانید ایمیل دلخواه خود را وارد کنید. منظور از ایمیل دلخواه این است که دیگر جییمیلی که برای حساب گوگل خود ساخته‌اید را نیاز ندارید بلکه می‌توانید از هر اسم و اعدادی که می‌پسندید استفاده کنید. سپس @gmail.com را وارد کنید و گزینه‌ی next را بزنید تا برای شما ثبت شود.

در قسمت بعد باید یک نام و رمز عبور برای خود انتخاب کنید تا امنیت اکانت شما تامین شود. در این بخش شما نام اکانت خود را انتخاب می‌کنید که با آیدی اینستاگرام تفاوت دارد‌. اسمی که در این قسمت برمی‌گزینید همان نامی است که می‌توانید به دوستان و آشنایان خود بدهید تا آن‌ها شما را در اینستاگرام دنبال کنند. به نوعی شما با نامی که در این قسمت برای خود می‌گذارید شناخته و دیده می‌شوید.

 

 در نهایت گزینه‌ی next را بزنید. در مرحله‌ی بعد به صفحه‌ای وارد می‌شوید که باید skip را لمس کرده و آن را تایید کنید. سپس اینستاگرام این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که  یک عکس پروفایل از گالری خود انتخاب کنید و یا با استفاده از دوربین جلو همان لحظه از خود عکس بگیرید و برای پروفایل خود استفاده کنید و مجددا باید گزینه‌ی skip را فشار دهید. حال شما یک اکانت جدید دارید و می‌توانید به عنوان یک کاربر مجازی در این شبکه فعالیت داشته باشید و حتی کسب درآمد کنید.

اگر دقت کرده‌باشید زمان ورود شما از هیچ ایمیلی استفاده نکردید و با رمز عبور اکانت قبلی خود به اینستاگرام وارد شدید و سپس طی مراحلی برای خود یک اکانت جدید ساختید.

تنها مشکل کوچکی که ممکن است در مرحله وارد کردن جیمیل انتخابی برای شما ایجاد شود این است که نام و جیمیل انتخابی شما از قبل وجود داشته باشد و شما دیگر نتوانید آن را به نام خود ثبت کنید. البته همان طور که گفته شد ایراد بزرگی نیست و با اضافه یا کم کردن یک عدد یا حرف می‌توانید آن را تغییر دهید.

رشد 360 در طراحی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، سئو، پشتیبانی سایت، بازاریابی موفق تولید محتوا، مدیریت پیج‌های اینستاگرام و… فعالیت دارد.

آیا با استفاده از ایمیل دیگران می‌توان برای خود یک اکانت ساخت؟

اگر فرد صاحب ایمیل نیز با همان ایمیل به عنوان یک کاربر در اینستاگرام فعال باشد، یک اکانت در دو گوشی استفاده می‌شود و نمی‌توان گفت یک اکانت جدید است.

اینستاگرام از طریق گوگول به چه معناست؟

یعنی با همان حسابی که گوگل یا برنامه‌های مشابه با آن مانند گوگول پلی را راه اندازی کردیم، به اینستاگرام وارد و یک اکانت بسازیم.

آیا بر روی یک گوشی می‌توان چندتا اکانت ساخت؟

شما در نهایت با یک شماره یا یوزرنیم اینستاگرام خود را فعال می‌کنید اما می‌توانید پیج‌های زیادی برای خود بسازید و با آن‌ها فعالیت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link