اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟

اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟

اینستاگرام یک شبکه‌ی مجازی پر طرفدار در سراسر جهان است که بسیاری از این طریق درآمد زایی دارند. در این مقاله موضوع اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟را برای شما عزیزان شفاف سازی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا شما را با انواع روش‌های درآمدزایی از طریق اینستاگرام و افرادی که اینستاگرام به آنها پول می‌دهد آشنا کنیم.

افراد مشهور

اینستاگرام به افراد مشهوری مانند کریستین رونالدو که میلیون‌ها میلون فالور دارد، خواننده‌های مشهور مانند آریانا گرانده و بازیگرانی همچون آنجلینا جولی و افرادی که شهرت زیادی دارند یا به نوعی فالوورهای زیادی دارند پول می‌دهد. اینستاگرام برای مشخص کردن افراد مشهور در کنار اسم پروفایل آن‌ها یک تیک آبی قرار داده است.

اینفلوئنسرها

رایج‌ترین شیوه‌ی کسب درآمد در اینستاگرام تبلیغات است ولی نه تبلیغات عادی و غیر جذاب بلکه تبلیغاتی که بتواند مخاطب را تحت تآثیر قرار دهد. افرادی به نام  اینفلوئنسر تبلیغات را برای فالوورهای خود نمایش می‌دهند. اما سوال این جاست که آیا هرکسی می‌تواند ایننفوئنسر شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم؛ خیر. زیرا امروزه جذب فالوور بسیار دشوارشده است و رقبای اینترنتی روز به روز درحال افزایش هستند.

پس اولین نکته‌ای که در رابطه با پرسش اینستاگرام به چه کسی پول میدهد؟باید در نظر گرفت، راهکارهای جذب فالوور می‌باشد. برای به دست آوردن فالوور باید به صورت شبانه روزی و مداوم در اینستاگرام فعالیت داشته باشید و پست گذاری مدام و استوری‌های متعدد و جذابی را به اشتراک بگذارید.

وظیفه‌ی کسی که تبلیغات انجام می‌دهد این است که اعتماد مردم را به دست بیاورد و مردم با دیدن تبلیغات این حس به آنها دست دهد که می‌توانند به محصول اطمینان و آن را خریداری کنند.

اینفلوئنسرها

تبلیغات به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. برای مثال رستورانی که تعداد مشتریان آن کم شده است، از شخص دیده شده‌ای در اینستاگرام که کار آن تبلیغ غذاها و رستوران‌هاست کمک می‌گیرد تا تعداد مشتریان آن زیاد شود. در قبال غذاهای رایگان و پولی که رستوران به او می‌دهد، فرد از تمام توان و هنرهای خود استفاده می‌کند تا به فالوورها نشان‌ دهد که کار این رستوران در درست کردن  غذا، نظافت، همچنین موقعیت مکانی بی نظیر است و به فالوورهای خود آدرس رستوران را می‌دهد.

بلاگر کیست؟

در ادامه می‌خواهیم شما را بلاگرها آشنا کنیم. بلاگرها فعالان رسانه‌ای هستند که میان برندها ومارک یک نوع خاص برای مثال عطر با فالوورها ارتباط برقرار می‌کند. امروزه همه‌ی ما افرادی را میبینیم که در پیج‌های زیادی در حال تبلیغات محصولات خاصی هستند. اما این کار را با مهارت و هنر خاصی انجام می‌دهند تا برای بیننده‌ها نیز جذاب به نظر برسد. اولیین کار بلاگر جذب فالوور است که این کار را با اجرای نمایش‌های خنده‌ دار، حرف‌های زیبا یا هر موردی که برای بینندگان جالب و دیدنی باشد انجام می‌دهند.

بلاگرها باید روزانه فعالیت زیادی انجام دهند و به صورت مداوم پست‌ها و ویدیوهای دیدنی و جذاب بگذارند و روتین روزانه در گذاشتن پست و استوری داشته باشند. بلاگری شغل چندان راحتی نیست و  زیرا آن‌ها باید بتوانند با بیننده‌‌ها وطرفداران  خود ارتباط صمیمی و نزدیکی برقرار کنند تا تماشاچیان به آن‌ها اعتماد پیدا کنند.

توجه داشته باشید یک بلاگر به هیچ وجه نباید به گونه‌ای رفتارکند که حس تکبر و خودبزرگ بینی را به دیگران منتقل کند زیرا در این صورت فالوورها و بیننده‌ها با دیدن آن‌ها حس خوبی نمی‌گیرند و قطعا در ادامه‌ی کار با مشکل مواجه خواهند شد.

توجه کنید که اینفلوئنسرها کارشان تبلیغات است و با این روش از اینستاگرام درآمد زایی می‌کنند. در واقع اینفلوئنسرها پست‌های اسپانسر شده را تبلیغ می‌کنند. اما آن‌ها را نباید به هیچ وجه با افراد رابط که میان برندها و طرفداران خود ارتباط برقرار می‌کنند اشتباه بگیرید. رابط‌ها افرادی هستند که با فعالیت‌های ویژه در اینستاگرام دیده و شناخته می‌شوند و بعد از معروفیت آن‌ها یک سری از پیج‌ها برای دیده تر شدن محصولاتشان با بلاگرهای مشهور همکاری می‌کنند.

بلاگر کیست؟

مهارت در عکاسی

مهارت در عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای در اینستاگرام به شدت کاربردی است. شما با عکس گرفتن از یک محصول می‌توانید؛ جلوه‌های زیبایی از آن را به دیگران نشان دهید. درصورتی که عکس شما تعداد لایک زیادی بخورد مطمئنا بدان معناست که افراد زیادی آن را دیده و پسندیده‌اند و شما در دیده شدن محصول نقش زیادی را ایفا کرده‌اید و با این کار می‌توانید  پاداش خوبی از صاحبان فروش محصول  بگیرید.

عکاسی نه تنها در حوضه‌ی  تبلیغ محصولات متنوع بلکه در مواردی مانند گرفتن عکس از طبیعت، اشیای خانگی، دوستان و روابط نیز می‌تواند برای دیگران جذابیت داشته باشد و در جذب فالوور یک پیج مؤثر واقع شود.

اگر بخواهیم یک جواب قطعی به پرسش اینستاگرام به چه کسانی پول میدهد؟ بدهیم، می‌توانیم بگوییم که اینستاگرام به کسانی که به شکلی متفاوت در دوربین اینستاگرام ظاهر می‌شوند و فالوورهای زیادی دارند پول می‌دهد و آن‌ها می‌توانند درآمدزایی خوبی از طریق تبلیغ محصولات متنوع داشته باشند.

 

آموزش و مهارت

اگر شما در حرفه‌ی خاصی مانند آشپزی، درست کردن کاردستی‌های کاغذی و خلاقانه، صداگذاری و …. مهارت داشته باشید، می‌توانید از آن در جهت کسب فالوور روزانه استفاده کنید. برای مثال دوربین فیلم برداری گوشی خود را تنظیم کنید و از مراحل پختن یک غذایی که در آن سر رشته دارید فیلم‌برداری کنید و در هر مرحله به دیگران آموزش ‌دهید که با چه روش‌هایی غذای خوش طعم‌تری خواهید داشت. با این کار هم می‌توانید فالوور جذب کنید و درآمد داشته باشید هم کارسودمندانه و مفیدی انجام داده‌اید.

به صورت تقریبی می‌توان گفت؛ امروزه تمامی فروشگاه‌ها و پاساژهای فروش لباس پیجی برای تبلیغات محصولات خود دارند. در این صفحات تبلیغاتی از مانکن‌ها و مدل‌هایی برای نشان‌دادن طرح لباس کمک می‌گیرند تا بتوانند بهتر محصولات خود را نشلن دهند. با این کار علاوه بر معروف‌ترشدن پیج اینستاگرام مدل‌ها نیز درآمدهایی کسب می‌کنند.

نکته‌ای که لازم است بدانید این است که؛ شاید جذب کردن فالوور در ابتدای کار سخت باشد و شما را از ادامه‌ی کار باز دارد اما این را بدانید که اگر در مدت زمان مشخصی  تمام تلاش خود را با رعایت نکات انجام دهید، در گذر زمان و دیده‌ شدن شما  نتیجه‌ی کار و زحمات خود را می‌بینید و می‌توانید شما هم از اینستاگرام درآمد زایی داشته باشید.

طبق گفته‌ی چندین بلاگر معروف ایرانی شما نباید در همان ابتدای کار توقع درآمدهای میلیونی داشته باشید. هرچند که ممکن است ویدیو یا پست شما به قدری جذاب و دلنشین باشد که به صورت ناگهانی میزان‌لایک ها و فالوورهای شما زیاد شود اما باز هم نباید همچین عقیده‌ و تفکری را در ذهن خود گسترش دهید.

در صورت راهنمایی ها و مشاوره های لازم می‌توانید از تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بهره مند شوید. یکی از خدمات تخصصی تیم رشد 360 اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرام می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

آیا برای اینفلوئنسر شدن باید هزینه کرد؟

پاسخ این سؤال به این بستگی دارد که شما از چه راهی می‌خواهید فالوورها را جذب و محصول را تبلیغ کنید. بله برای نشان دادن برخی از جلوه‌ها باید هزینه کرد.

برای بلاگر شدن چه سنی مناسب است؟

امروزه اغلب بلاگرهای معروف افراد جوان و زیر سی سال هستند اما توجه داشته باشید که اگر در کار و حرفه‌ی خود به خوبی عمل کنید، سن شما اهمیت چندانی ندارد.

فیلم ‌برداری از چه مواردی بیشتر جذابیت دارد و در جذب فالوور مؤثر است؟

فیلم برداری از صحنه‌های منحصر به فرد رفتار حیوانات، اتفاق‌ها جالب میان مردم، فیلم برداری از غذاهای خوشمزه و صداهای آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link