بازاریابی اینترنتی به انگلیسی

بازاریابی اینترنتی به انگلیسی

منظور از بازاریابی اینترنتی به انگلیسی همان دیجیتال مارکتینگ است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید که شما را با معنا و روش­های دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.

 بازاریابی الکترونیکی: بازاریابی الکترونیک به معنای استفاده از کانال‌های الکترونیکی ایجاد برقراری ارتباط با مخاطبان جهت منتشرکردن پیام‌های بازاریابی می­باشد.

به همین صورت می­توان بیان داشت؛  بازاریابی اینترنتی عبارتست از فرایند ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان از طریق فعالیت‌های اینترنتی به منظور آسان نمودن تبادل نظرها و عقاید, کالاها و محصولات است به نحوی که اهداف هر دو طرف را رآورده کند.

Digital marketing

به روشی از بازاریابی محصولات می­گویند که از تکنولوژی اینترنتی روز جهت معرفی و تبلیغات خدمات و محصولات استفاده می­کند. شما قادر هستید که بازاریابی را از طریق صفحه­ی مانیتور لبتاپ یا گوشی­های موبایل خود دریافت کنید.

 قبل از توضیح هرموردی باید معنای دقیق بازاریابی دیجیتال (digital marketing) را درک کنید. به  فعالیت­هایی  که در زمینه  تبلیغات محصولات صورت می‌گیرد و به وسیله تکنولوژی الکترونیکی انجام می‌شود، دیجیتال مارکتینگ می‌گویند.

به صورت کلی می‌توان این گونه بیان داشت که همه‌ی فعالیت‌هایی که در زمینه تبلیغات و فروش محصولات است و همچنین برندها و نوع عکس العمل مشتریان در اینترنت انجام میشود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی یا همان روش­های حضوری و قدیمی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ از ارزش بالایی برخوردار هستند.

  شرکت­ها با استفاده از موارد متنوعی همچون  وب سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی و ایمیل نهایت تلاش خود را می کنند که رفتار مخاطبین را در نظر بگیرند. این مورد سبب می­شود تا تبلیغات خود را در وقت و زمان مشخص و بر روی مجموعه­ی بزرگی از کاربران انتشار دهند. در نهایت هم  بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

در سال­های اخیر تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده اند و همه­ی شرکت­های فعال در حال حاضر دنیا این مورد را متوجه شده­ اند که برای موفق شدن باید  فعالیت­های اینترنتی خود را گسترش دهند. شرکت­ها باید از فضای اینترنتی برای جذب کردن  مشتریان تازه استفاده کنند و کالا را به جدیدترین شکل معرفی کنند.  برای این که شرکت­ها در معرفی محصولات و جذب مشتریان سربلند بیرون آیند حتما باید از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بهره ببرند.

گوگل آنالیتیکس از مواردی است که بیشترین استفاده را در بازاریابی اینترنتی به انگلیسی یا همان دیجیتال مارکتینگ دارد.

گوگل آنالیتکس کاربردهای زیادی دارد برای مثال؛ این توانایی را دارد که نشان دهد از چه طریقی طرفداران به وب سایت وارد شده‌اند و گزارش‌هایی را به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان قرار دهد.

 

Digital marketing ایرانی

متریکس یکی از برنامه‌های دیجیتال مارکتینک ایرانی می باشد. فعالیت متریکس در کمک کردن به استارت‌آپ‌ها است به گونه‌ای که کاربرد تحلیل را بر عهده دارد. عمل اصلی که متریکس انجام می‌دهد این است که موارد تبلیغاتی را به شکل مناسبی به تبلیغ کنندگان ارائه می‌دهد و موجب سهولت در بازاریابی اینترنتی می‌شود.

منظور از تبلیغات کلیکی در Digital marketing

شاید شما هم هنگام گشت زنی در سایت‌ها با تبلیغات کلیکی آشنا شده باشید. در این نوع از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی تعداد افراد نقش بسیار مهمی دارد. به گونه‌ای که هرچه تعداد کاربرانی که از تبلیغات کلیکی بیشتر دیدن کرده باشند هزینه‌ی بیشتری نیز در بردارد.

بازاریابی اینترنتی به زبان ساده

طبق گفته‌ی رضا شیرازی نویسنده‌ی کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده، بازاریابی روش‌ها و راهکارهایی را پیش روی ما قرار می‌دهد تا فروشی که در وب‌ سایت‌ها انجام می‌شود به حد معقولی برسد. در روش ساده‌ی بازاریابی ما از صنعت مدرن و روز دنیای دیجیتال و الکترونیک بهره می‌بریم تا تبلیغات، خدمات، فروش محصولات را افزایش دهیم.

 

email marketing

اولین پیامی که با عنوان ایمیل ارسال گردیده است مربوط به  سال 1971 می‌باشد. با توجه به اینکه تکنولوژی‌های الکترونیک روز به روز در حال گسترش و پیشترفت هستند و فعالیت‌های زیادی در عرصه‌ی تبلیغات انجام می‌گیرد اما همچنان دیجیتال مارکتینگ از ایمیل جهت پیش بردن اهداف خود استفاده می‌کند و نتیجه‌‌ی خوبی نیز می‌گیرد.

Search Engine Marketing

SEM یا همان بازاریابی از طریق موتورهای جستوجوگر مثل گوگل و یاهو می­باشد. در بازاریابی اینترنتی SEM به افزایش و بالارفتن فروش محصولات کمک می­کند.

در SEM از تکنیک‏ های طراحی سایت و سئو استفاده می­شود. در بازاریابی از طریق موتورهای جست و جوگر برای ارتقا  جایگاه سایت تلاش زیادی می­شود.

 ترافیک  خریداری شده ارگانیک از جمله اصلی­ترین راهکارهای بازاریابی موتورهای جستجو برای ارتقا و پیشترفت سایت می­باشد. ترافیک خریداری شده  در مقابل ترافیک ارگانیک قرار می‌گیرد، زمانی‌که به دلیل محتوای ارزشمند و توجه کاربران شمار و تعداد افرادی که از صفحه وب سایت شما دیدن کردنزیاد شد، حجم ترافیک به صورت ارگانیک ارتقا یافته و نیازی نیست برای ارتقای آن هزینه­ای متحمل شوید و خرج کنید.

 اما در نظر داشته باشید که در زمانی‌که برای افزایش ترافیک سایت هزینه ای متحمل می­شوید, تا سایت شما هر چه سریع تر و بیشتر دیده شود ترافیک خریداری شده نامیده می‌شود.

یکی از مزایایی که بازاریابی موتورهای جستجو دارد این است که  هزینه­های به کار رفته برای آن معقول و منطقی است یا به نوعی مقرون به صرفه می­باشد. امروزه این شیوه­ی بازاریابی باعث شده است که توجه مخاطبین زیادی جلب شود و از این شیوه استفاده کنند.

همان طور که اطلاع دارید شبکه‌های مجازی امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. افرادی به نام اینفلوئنسر که تبلیغات در اینستاگرام را بر عهده دارند گاهی لینک‌هایی را به مخاطبین معرفی می‌کنند که بینندگان با استفاده از آن بتوانند به صورت مستقیم به محصولات و یا خدمات شرکت‌ها دستیابی پیدا کنند که به اصطلاح به آن کوتاه کننده‌ی لینک می‌گویند. کوتاه کننده‌ی لینک در دیجیتال مارکتینگ جایگاه خاصی دارد.

به صورت کلی می‌توان بیان داشت که در بازاریابی اینترنتی به انگلیسی یا دیجیتال مارکتینگ هزینه‌هایی که فرد متحمل می‌شود نسبت به درآمد و سودی که در پی خواهد داشت ناچیز است و معمولا سود زیادی می‌رساند. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که افراد برای موفق شدن در این عرصه باید خلاقیت و هنر خود را چاشنی کارهایشان کنند تا نتیجه‌ی خوبی برایشان رقم زده شود.

Search Engine Marketing

 

بنرهای ثابت و متحرک

در دنیای مدرن امروزه با استفاده از بنرهای ثابت و متحرک می‌توان تبلیغات را به شکل مناسبی انجام داد. لازم به ذکر است که در دنیای واقعی نیز شما با بنرهای تبلیغاتی مواجه شده‌اید. این بنرها باید به گونه‌ای باشند که توجه مخاطبان را جلب کند و به بهترین شکل بینندگان را تحت تاثیر قرار دهد.

رشد 360 از جمله وب‌سایت‌هایی است که در رابطه با تولید محتوا در زمینه‌های متنوع، مقاله نویسی، طراحی سایت و … اقدامات زیادی انجام داده است. این گروه اینترنتی برای پیشترفت کار خود با افراد خارجی نیز فعالیت‌هایی انجام داده است.

بنرهای ثابت و متحرک

Going digital یا همان دیجیتال شدن به چه معناست؟

به تاثیری که شبکه¬های اجتماعی بر روی وب سایتها میگذارند و همچنین اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر روی خرید و فروش محصولات دیجیتال شدن میگویند.

آیا در همه ی روشهای Digital marketing بودجه و هزینه ی یکسانی باید متحمل شد؟

خیر بستگی به محتواهای به کار برده شده, ابزارها و تکنولوژیهای به کاربرده شده دارد.

SMS Advertising چیست؟

به بازاریابی پیامکی گفته می شود که تعداد کاربرانی که از تلفن همراه استفاده میکنند در این نوع از بازاریابی تاثیر زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link