بازاریابی اینترنتی و کسب درامد

بازاریابی اینترنتی و کسب درامد

بازاریابی از گذشته تا به امروز تغیرات زیادی  کرده‌ است برای مثال در زمان‌های قدیم  با استفاده از حضور افراد در پاساژها و مغازه‌ها صورت می‌گرفت. اما امروزه صنعت دیجیتال مارکتینگ پیشرو در بازاریابی می‌باشد و روش‌های آنلاین را جایگزین روش‌های قدیمی کرده است.

بازاریابی به معنای جذب مخاطبان و مشتریان است و در همین راستا بازاریابی اینترنتی به معنای جذب مشتریان از طریق فعالیت‌های اینترنتی است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا با انواع روش‌های بازاریابی و درآمدزایی از طریق آن صحبت کنیم.

کسب درآمد از طریق اینترنت امروزه یک امر رایج شده است اما به سادگی آن چه که فکر می‌کنید نیست. بعضی از افراد سال‌ها برای اینکه بتوانند از طریق اینترنت درآمدزایی کنند تلاش می‌کنند اما نتیجه‌ی دلخواه را نمی‌گیرند. از این امر این گونه برداشت می‌شود که هر فردی قادر به درآمدزایی از طریق اینترنت نیست و به قول معروف فوت و فن‌های زیادی دارد.

بازاریابی اینترنتی محتوا

بازاریابی اینترنتی محتوا

یکی از رایج‌ترین شیوه‌های بازاریابی اینترنتی , و کسب درآمد یا دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا می باشد. همان طور که از نام این بازاریابی مشخص است‌ به تولید محتوای متنی می‌پردازد. در این بازاریابی با استفاده از قدرت نوشتار و پیام‌های متنی سعی می‌شود که مشتریان بیشتری را جذب خود کنند یا همان مشتریان قبلی را حفظ نمایند.

همه‌ی ما به نوعی با بازاریابی محتوا در مجلات اینترنتی و وب سایت‌ها  آشنایی داریم. زمانی که  ما مطالب مفید و سودمندی را از محتوای یک وب سایت دریافت کنیم، به مرور زمان آن وب سایت در گوگل امتیاز بالایی میگیرد و این بدان معناست که بازاریابی محتوا به خوبی انجام شده است. هرگز فراموش نکنید که قدرتمندترین روش دربازاریابی اینترنتی تولید محتوا می باشد.

بازاریابی تصویری

با طراحی موشن گرافی در رده بندی وب سایت‌ها رتبه‌ی بالایی به دست آورید. به صورت کلی می‌توان بیان داشت که تولید محتوا تصویری بیشتر اشخاص را نسبت به سایرمحتواهای بدون تصویر جذب خواهد کرد و روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

درج ریپورتاژ به معنای هدایت افراد از یک سایت به سایت دیگر می‌باشد. شما می‌توانید یک لینک دائمی را با خبری که در سایت می‌گذارید معرفی کنید و کاربران را به آن جا سوق دهید.

شبکه‌های مجازی

درسال‌های اخیر شبکه‌های مجازی پیشترفت زیادی کرده‌اند و به صورت کلی همه‌ی مردم جامعه با آن آشنایی دارند. اینستاگرام و تیک تاک از جمله برنامه‌های بی رقیبی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. افرادی به نام اینفلوئنسر از طریق اینستاگرام تبلیغات محصولات متنوع را بر عهده دارند.

موردی که باعث افزایش درآمد در شبکه‌های مجازی می‌شود تعداد فالوورها و مخاطبین است که هرچه بیشتر باشند فرد بیشتر دیده می شود و به نوعی معروف‌تر می‌شود. بیشتر افراد بازاریابی دیجیتال خود را از شبکه‌های مجازی آغاز می‌کنند.

تبلیغات در گوگل

گوگل ادورز به معنای تبلیغات در گوگل است. امروزه در سراسر دنیا گوگل به عنوان موتور جستوجوگر محبوبی شناخته می‌شود که اغلب از آن جهت کارهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند. گوگل در زمینه‌های بسیار متنوعی پاسخگوی نیازهای پژوهشگران و پرس‌وجو کنندگان است‌. برای اینکه بتوانید در گوگل تبلیغات انجلم دهید، اول از همه باید دارای سایتی از خودتان باشید.

چون که گوگل یک برنامه‌ی جستوجوگر خارجی است، قیمت تبلیغات در گوگل به دلار محاسبه می‌شود. این نکته را هم به خاطر بسپارید که در شرایط فعلی، ارزش دلار در ایران بسیار زیاد است. بنابراین ممکن است برای تبلیغات در گوگل هزینه‌های زیادی متحمل و نتیجه دلخواه را هم به دست نیاورید.

همکاری در فروش

با استفاده از همکاری می‌توانید به فروش پورسانتی برسید. یعنی دیگر لازم نیست که در شروع کار میلیون‌ها تومان برای تهیه‌ی محصولی یا ارائه خدماتی خرج کنید. شما تنها با قرار دادن لینک فروش در وب سایتتان می‌توانید موفق به افزایش فروش محصولات کنید.

از مهم‌ترین مزیت‌های همکاری در فروش این است که دیگر نیازی به سرمایه گزاری زیاد در ابتدای کار نیست. در واقع بدون متحمل شدن هزینه‌ی اولیه کسب و کاری را راه‌اندازی و از طریق آن کسب درآمد می‌کنید.

یکی از اصلی‌ترین معایب همکاری در فروش این است که اگر مشکلی در محصول وجود داشته باشد، افرادی که آن را خریداری کردند از بخشی که فروش را بر عهده گرفته است پاسخ قاطعی می‌خواهند و بنابراین اگر گروهی که با شما همکاری کرده است کلاهبردار باشد شما به دردسر می‌افتید و علاوه بر اینکه درآمدی به دست نخواهید آورد بلکه متحمل هزینه‌هایی نیز می‌شوید.

بازاریابی اینترنتی محتوا

ترفندهای جذاب برای کسب درآمد از بازیابی آنلاین

  • اگر از طریق وب سایت به بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد می‌پردازید حتما باید این نکته را به خاطر بسپارید که مطالب سایت خود را به روز رسانی کنید و از جدید ترین اطلاعات استفاده کنید. وب سایت‌ها رده‌بندی‌های خاصی دارند که هرچه جذاب‌تر بااشند وتعداد بازدید کنندگان از سایت بیشتر باشد، در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌گیرد.
  • در تبلیغاتی که انجام می‌دهید از انجام کارهای تکراری پرهیز کنید و تلاش خود را بر روی کارهای ابتکاری بگذارید.
  • ایمیل مارکتینگ را در بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد هرگز فراموش نکنید. ارسال ایمیل هرچند بخشی از قدیمی‌ترین فعالیت‌ها در دیجیتال مارکتینگ است اما همچنان تاثیر به سزایی در تبلیغات آنلاین دارد.
  • در شبکه‌های مجازی خود حرفه‌هایی که درآن سررشته دارید را در معرض تماشا بگذارید. افرادی که مهارت‌هایی مشابه شما دارند را پیدا کنید و با آن‌ها صفحه‌های مشترک مجازی بسازید وروزانه با پست و استوری‌های جذاب فالوور جذب کنید.
  • هم در وب‌ سایت‌ها و هم در شبکه‌های مجازی خود از ویدیوهای گوناگون بهره ببرید. طرفداران ویدیو از عکس بیشتر است و مطمئنا در روند کار شما موثر واقع می‌شود.
  • اگر برای برند ویژه‌ای می‌خواهید بازاریابی کنید، حتما باید در شبکه‌های مجازی و یا وب سایت مورد نظر فعالیت زیادی داشته باشید. به شکل‌های متنوعی محصول را تبلیغ کنید و بهترین کارکرد ان را نمایش دهید‌.

درنظرداشته باشید که شروع هر کاری با مشکلاتی رو به رو است. بازاریابی آنلاین روش‌های متنوعی برای کسب درآمد  در بردارد که هرکدام از این روش‌ها با تجربه‌ی کاری و فعالیت شبانه روزی موثر واقع می‌شود.

رشد 360 در زمینه طراحی سایت، تهیه و تولید مقالات در زمینه‌های متنوع، تولید محتوا و …. فعالیت می‌کند.

منظور از بازاریابی‌ شبکه‌ای چیست؟

همان نتورک مارکتینگ است که جهت رشد تجارت خود از افراد و شبکه‌های مجازی کمک می‌گیرد.

چه کسانی به بازاریابی علاقه دارند؟

افرادی که از چالش‌ها لذت می‌برند و می‌توانند با مردم ارتباط برقرار کنند.

بدترین نوع بازاریابی چیست؟

پیدا کردن بازاریاب به نوعی بد ترین نوع بازاریابی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link