بررسی روش های جذب مشتری در اینستاگرام

بررسی روش های جذب مشتری در اینستاگرام

پلتفرم برای استراتژی بازاریابی بسیار مهم است. در این متن چند روش مهم برای جذب مشتری در اینستاگرام را برای شما ذکر می کنیم. از جمله روش های جذب مشتری در اینستاگرام موارد زیر است.

  • تبلیغات

در کشور ما تبلیغات اینستاگرامی در پیج های ممبر بالا و پربازدید مانند اینفلوئنسرها وبلاگرها انجام می گیرد. تبلیغ در پیج هایی می باشد که دارای بازدید بالا هستند. از جمله راهکارهای بسیار مهم برای جذب مشتری در اینستاگرام، دادن تبلیغات به پیج های پربازدید و البته مرتبط با محتوای پیج شما است.

قبل از تبلیغات می توانید از فیک نبودن فالوورهای پیج مربوطه اطمینان خاطر حاصل کنید. تبلیغات در پیج های پربازدید به صورت بازدید و ساعتی انجام می گیرد. در تبلیغ بازدیدی تعرفه بر اساس مقدار بازدید مشخص شده و محتوایی تبلیغی شما در پیج های پربیننده و محبوب قرار داده می گیرد.

البته روش تبلیغات ساعتی از جمله روش های تبلیغات در اینستاگرام است، که محتوای تبلیغی شما در یک پیج منتخب توسط شما به صورت ساعتی قرار داده می شود و مدت زمان ماندگاری تبلیغات شما در پیج مربوطه تا یک روز یا ۲۴ ساعت متفاوت و متغیر است و مقدار تعرفه نیز به صورت ساعتی تعیین می شود.

نوع دیگر تبلیغات در اینستاگرام به صورت اینفلوئنسر مارکتینگ است. از جمله راه های هوشمندانه برای جذب مشتری در اینستاگرام استفاده از اینفلوئنسر ها می باشد، چرا که اینفلوئنسرها تاثیر بسیار زیادی بر روی فالوور ها و مخاطبان دارند و از محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان برخوردار هستند.

اما توجه داشته باشید پیج های اینفلوئنسرها یا همان بازاریابی تاثیر گذار جزوه پیج های پر هزینه برای تبلیغات به شمار می رود. قبل از دادن تبلیغ به اینفلوئنسرها توجه داشته باشید که هر کسب و کار در اینستاگرام یک اینفلوئنسر مخصوص به خودش را دارد و بهتر است قبل از تبلیغات اینفلوئنسرها را با توجه به محتوای پیج خود انتخاب کنید.

  • استفاده از عکس های با کیفیت و جذاب

 از جمله راهکارهای دیگر برای جذب مشتری در اینستاگرام، استفاده از عکس های با کیفیت و جذب کننده است. بهتر است عکس های با کیفیت بالا را در پیج خود پست و استوری کنید.

توجه داشته باشید شما فقط چند دقیقه برای معرفی خود و برند و محصولات خود در اینستاگرام وقت دارید به همین دلیل بهتر است از یه عکس با کیفیت با وضوح بالا برای تبلیغات استفاده کنید. محتوای شما باید از نظر فالوورها و کاربران جذب کننده باشد. به همین دلیل از زیبایی رنگ ها غافل نشوید.

استفاده از عکس های با کیفیت و جذاب

  • بهبود کیفیت و محتوای پست ها

 روش و راهکار دیگر، افزایش بهبود محتوای پست های اینستاگرامی است. تولید محتوا در نگه داشتن مخاطب در پیج تاثیر بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید برای انجام تولید محتوا باید به سلیقه کاربران احترام بگذارید.

در هنگام گذاشتن پست در اینستاگرام به این موضوع توجه داشته باشید که هدف از پست گذاری تنها نشان دادن خدمات یا برند و محصولات شما نیست و شما باید پست های آموزشی و پست های کاربردی که متناسب با فعالیت شما است را در اینستاگرام منتشر کنید تا مخاطبین بتوانند از محتوای شما در اینستاگرام استفاده کنند.

البته به رعایت اصول پست گذاری پایبند باشید چرا که دارای قوانینی است و رعایت قوانین پست گذاری بر روی رشد واقعی پیج شما تاثیر می گذارد.

  • استفاده کردن از هشتگ ها

روش دیگر استفاده از هشتگ ها است. ذکر این نکته ضروری می باشد که شما باید از هشتگ های مرتبط با محتوای پیج خود استفاده کنید. برای اینکه بتوانید در اینستاگرام مخاطب را به سمت خود جذب کنید، باید از هشتگ ها استفاده کنید. چرا که هشتگ ها به پیدا کردن پیج شما توسط مخاطبان کمک می کند.

استفاده کردن از هشتگ ها

  • بالا بردن اعتبار پیج

افزایش دادن اعتبار پیج در نزد فالوورها از دیگر راهکارها برای جذب مشتری است. برای این کار شما می توانید با مخاطبان خود تعامل و مشارکت داشته باشید. شما می توانید برای ارتباط با فالوورها از لایو استفاده کنید.

جلب کردن اعتماد مشتری از طریق پاسخ دادن به او باعث جذب مشتری می شود. شما برای جلب اعتماد مشتریان می توانید از استوری استفاده کنید . اگر پیج شما پیج فروش محصولات است می توانید به صورت تصویری محصول را معرفی کنید.

  • تولید کردن محتوای آموزشی و کاربردی

از جمله روش های دیگر برای جذب مشتری، تولید محتوای کاربردی و آموزشی است. استفاده از پست های آموزشی در پیج اینستاگرام موجب می شود تا فالورها علاقه بیشتری به بازدید از پیج شما داشته باشند. برای افزایش تعامل با فالوورها می توانید مسابقه برگزار کنید. برگزار کردن مسابقه علاوه بر افزایش تعامل موجب جذب مشتری در اینستاگرام می شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 چه خدماتی ارائه می کنند؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد ۳۶۰ دارای تجربه بالایی در زمینه طراحی سایت و بازاریابی است و با انجام دادن خدمات متعدد مانند خدمات سایت و شبکه های اجتماعی و تبلیغات ، بازاریابی ، خدمات کسب و کار مانند طراحی لوگو ، ثبت شرکت ، ثبت برند ، تهیه انیمیشن به رشد کسب و کارها کمک می کند.

جذب مشتری در اینستاگرام از جمله خدمات مهم آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد ۳۶۰ است. تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری ، کلیکی از جمله فعالیت های آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد ۳۶۰ در حوزه تبلیغات است.

آژانس دیجیتال مذکور همچنین در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی و پشتیبانی و مدیریت اینستاگرام, پشتیبانی وب سایت، خدمات سئو مانند تولید محتوای متنی، طراحی استراتژی سئو، طراحی استراتژی محتوا خدماتی به متقاضیان ارائه می دهد.

از دیگر فعالیت ها و خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد ۳۶۰ می توان به تدوین فیلم و کلیپ حرفه ای و عکاسی و فیلمبرداری و در نهایت مشاوره بازاریابی دیجیتال و مشاوره کسب و کار و برندینگ اشاره کرد.

سخن پایانی

برای جذب مشتری در اینستاگرام راهکارهای متعددی وجود دارد از جمله این راهکارها می توان به تبلیغات اینستاگرامی اشاره کرد.

علاوه بر این استفاده از عکس های جذاب و با کیفیت و تعامل با مشتری و فالوورها به صورت بلاگری کردن از جمله راهکارهای مهم برای جذب مشتری در اینستاگرام است . البته روش های دیگر مانند تولید محتوای آموزشی و کاربردی و برگزار کردن مسابقه بر روی جذب فالوور تاثیر بسیار زیادی دارد.

تبلیغات اینستاگرامی در کشور ما به چه صورت است؟

تبلیغات اینستاگرامی در کشور ما به صورت تبلیغات در پیج های پربازدید و تبلیغات در پیج های اینفلوئنسرها می باشد.

خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد ۳۶۰ چیست؟

از جمله خدمات ارائه شده می توان به طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات گوگل و تبلیغات بنری اشاره کرد.

روش های جذب فالوور در اینستاگرام چیست؟

تبلیغات و تولید محتوا کاربردی و استفاده از هشتگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link