برنامه‌ی مجازی اینستاگرام

برنامه‌ی مجازی اینستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن مجازی است که افراد ویدئوها و عکس‌های مورد علاقشان را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در این مقاله به شما شیوه‌هایی را آموزش خواهیم داد که بدون سیم کارت و ایمیل بتوانید برنامه‌ی محبوب اینستاگرام را راه اندازی و اجرا کنید.

در اجرای بسیاری از برنامه‌های مجازی به ایمیل و در برخی مواقع شماره موبایل احتیاج داریم که اپلیکیشن اینستاگرام از این قضیه مستثنی نیست. در این مقاله با اجرای ترفندهایی بدون نیاز به سیم کارت و یا ایمیل واقعی قادر خواهید بود یک اکانت اینستاگرام داشته باشید و در این شبکه‌ی پرطرفدار فعالیت کنید.

 

مراحل اجرای برنامه‌ی اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل و شماره تماس

ممکن است هنگام اجرای برنامه اینستاگرام با عبارت there was a problem with your request روبه روشده باشید. این پیام یک خطا از طرف اینستاگرام می‌باشد که نشان دهنده‌ی هشداری از طرف سرور است.

اگر اطلاعاتی که هنگام ورود به اینستاگرام داده‌اید غلط باشد،  با این اخطار ملزم به وارد کردن اطلاعات صحیح خواهید شد. در ادامه شیوه و راهکارهای وارد شدن به برنامه و اجرای آن را متوجه خواهید شد.

اول از همه باید برنامه اینستاگرام را در گوشی موبایل خود داشته باشید. از طریق بازار و یا گوگل پلی برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. شبکه اینستاگرام بر روی اندرویدهای کمتر از 5/4 که شامل گوشی‌های قدیمی است نصب نمی‌شود یا با مشکلاتی روبه رو خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی قدیمی اینستاگرام بر روی اندرویدهای پایین نصب می‌شود.

 پس از نصب برنامه اینستاگرام را باز کنید. در این مرحله صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که دارای دو کادر است. کادر اول از شما شماره موبایل، ایمیل یا یوزرنیم می‌خواهد و کادر پایین تر پسوورد یا همان رمز عبور شما را می‌خواهد.

حال باید گزینه‌ی sign up  را در پایین صفحه انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که شامل ایمیل می‌باشد. در این جا شما باید یک ایمیل فرضی که دقیقا شبیه ایمیل‌های واقعی است را در کادر بالا وارد کنید.

منظور از ایمیل فرضی این است که حتما آخر آن باید @gmail.com را وارد کنید. از نظر ظاهری ایمیلی که ساخته‌اید نباید تفاوتی با یک ایمیل حقیقی داشته باشد. سپس گزینه‌ی next را بزنید. در مرحله‌ی بعدی به صفحه‌ای وارد می‌شوید که از شما نام کاربری و رمز عبور می‌خواهد. بعد از وارد کردن این دو مورد به صفحه‌ای وارد می‌شوید که مجددا گزینه‌ی next  را بزنید.

توجه داشته باشید که اگر رمز عبور خود را فراموش کنید دیگر قادر نخواهید بود اکانت قبلی اینستاگرام خود را بازیابی کنید. پس به خوبی رمز را به خاطر بسپارید یا آن را در جای مطمئنی یادداشت کنید.

یک روش آسان

برنامه‌ی اینستاگرام را باز کنید. به قسمت پروفایل خود بروید و آیکون سه خط موازی در سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. اولین گزینه‌ای که مشاهده می‌کنید بخش تنظیمات یا همان setting است. ب

عد از وارد شدن به قسمت تنظیمات گزینه‌ی Ad account را انتخاب کنید. لحظه‌ای بعد صفحه‌ای برای شما نشان داده خواهد شد که دارای دو کادر سفید رنگ می‌باشد و در پایین صفحه کلمه‌ی sign up را می‌بینید. بعد از گزینش آن وارد بخشی خواهید شد که از شما ایمیل و رمز عبور می‌خواهد.

در این قسمت باید پس از اسمی که انتخاب می‌کنید@gmail.com را بزنید. در کادر پایین گزینه‌ی آبی رنگ next  را لمس کنید و به مرحله‌ی بعد بروید. سپس نوبت به انتخاب نام کاربری و رمز عبور می‌رسد. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور مجددا گزینه‌ی next  را انتخاب کنید.

احتمال دارد بعد از پر کردن کادر نام کاربری و رمز عبور و لمس next به شما خطا دهد. در این شرایط باید نام کاربری دیگری برای خود برگزینید. در نهایت بعد از انجام مراحل بالا اکانت شما ساخته خواهد شد.

 

یک روش آسان

تقلب

شما برای اجرای برنامه‌ی اینستاگرام به یک شماره موبایل یا یک ایمیل احتیاج دارید. زمانی که خبری از سیم کارت نباشد، راه حل شماره موبایل برای ورود به اینستاگرام را باید حذف کرد. اما گزینه‌ی دوم یعنی ایمیل همچنان کلیدی برای اجرای هدف شما می‌باشد. به گوگل بروید و temp mail را سرچ کنید. این وب سایت هر اندازه که بخواهید به شما ایمیل فیک می‌دهد.

ایمیل فیک را کپی کرده و سپس  اینستاگرام را در مرورگر کروم باز کنید. گزینه‌ی sign up  را لمس کنید. بعد از انتخاب sign up به صفحه‌ای وارد خواهید شد که از شما شماره موبایل و یا یک ایمیل می‌خواهد. ایمیل فیک را در قسمت مربوطه پیست کنید و گزینه‌ی next را بزنید.

در مرحله‌ی بعدی شما باید یک نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنید. در این قسمت کاملا دستتان باز است و می‌توانید هر اسم و رمزی را برگزینید. نکته مهم این است که اگر می‌خواهید اکانت ساخته شده را نگه دارید و از آن بهره ببرید، رمز عبوری که وارد می‌کنید را فراموش نکنید.

سپس مجددا گزینه‌ی next را انتخاب کنید. اینستاگرام برای تکمیل اطلاعات شما در این بخش تاریخ تولدتان را می‌خواهد که شما قادر هستید که هر تاریخی که مد نظرتان است را وارد کنید و گزینه‌ی next را بزنید. با انجام این مراحل بدون داشتن سیم کارت به راحتی یک اکانت اینستاگرام خواهید داشت.

بعد از کپی کردن ایمیل فیک نباید برنامه اینستاگرام را در گوشی موبایل اجرا کنید بلکه باید آن را در مرور گر کروم باز کنید. در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. زیرا اپلیکیشن اینستاگرام ایمیل فیک را تشخیص خواهد داد. شما بعد از اینکه اکانت خود را در کروم ساختید اطلاعات را در اینستاگرام وارد کنید.

فعالیت در اینستاگرام بدون حساب کاربری

گاهی اوقات افراد تمایل دارند بدون داشتن حساب کاربری و اکانت اینستاگرام، پست‌ها و پروفایل دیگران را مشاهده کنند و یا از تعداد فالوور افراد مطلع شوند.

در این رابطه باید به شما عزیزان بگوییم که با وارد شدن به موتور جستوجوی گوگل و سرچ کردن Instagram.com/follo.weran  می‌توانید به مشاهده‌ی پست‌ها بپردازید اما قادر به فالو کردن افراد یا دیدن استوری‌های فعال نمی‌باشید زیرا برای این کار باید یک حساب کاربری شخصی داشته باشید.

سایت رشد 360 شما را مواردی همچون طراحی سایت، مقاله نویسی، تولید محتوا به صورت کاملا حرفه‌ای آشنا خواهد کرد.

فعالیت در اینستاگرام بدون حساب کاربری

نحوه وارد کردن لینک وب سایت به پیج اکانت چگونه است؟

به پروفایل خود بروید و گزینه‌ی Edit profile را انتخاب کنید. بعد وارد بخش website شوید و وب سایت مورد نظرتان را وارد کنید و تیک آبی در گوشه‌ی صفحه را بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

آیا بدون رمز عبور می‌توان برنامه‌ی اینستاگرام را اجرا کرد؟

اگر اکانت سابق را می‌خواهید داشته باشید خیر.

آیا امکان اجرای برنامه‌ی اینستاگرام با شماره‌ی فرد دیگری امکان پذیر است؟

اگر ان فرد در دسترس باشد و کد و رمز مربوطه را داشته باشد بله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link