برنامه محبوب اینستاگرام

برنامه محبوب اینستاگرام

کمتر کسی است که با این برنامه در ایران آشنایی نداشته باشد. یکی از کاربردهای اینستاگرام این است که افراد می­توانند عکس و فیلم­های خود را به اشتراک بگذارند.

طبق اطلاعات جمع آوری شده میزان بازدید از استوری ­ها بسیار بیشتر از دیدن پست ها می­باشد بنابراین کاربران نهایت تلاش خود را می‌کنند که استوری‌های جالب و دیدنی برای مخاطبین خود ایجاد کنند. انیمیشن‌ها جذابیت زیادی می‌توانند در این حیطه به همراه داشته باشند.

همان طور که گفته شد: تقریبا همه افراد به نوعی با برنامه اینستاگرام آشنایی دارند. زیرا این برنامه، انواع قشرهای جامعه در سنین مختلف را درگیر کرده‌است. در اینستاگرام با پست کردن، گذاشتن استوری و گرفتن لایو، افراد روابطی مجازی برقرار می‌کنند.

 

انیمیشن

انیمیشن‌ها از به روزترین شیوه‌های تولید محتوا می‌باشند. شاید برایتان جالب باشد که چگونه می‌توان انیمیشن‌های گوناگونی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در ادامه این مقاله شما را با انواع روش‌های ساخت انیمیشن برای اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

ساخت انیمیشن در استوری اینستاگرام

استوری یک کلمه­ ی انگلیسی می­باشد که به معنای داستان و روایت است. شما در طول روز می­توانید از تمامی یا بعضی از اتفاقات و خاطراتی که برایتان به وجود آمده است، داستان کوتاهی تهیه کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام این قابلیت را برای دوستداران خود محیا کرده است که اگر داستان­ های آن­ها کمی خصوصی است فقط دوستان و نزدیکان بتوانند آن را ببینند.

یکی از قابلیت‌ هایی که در بخش استوری اینستاگرام موجود است، وجود کاراکترهای متنوع در بخش سرچ گیف است. اگر به برنامه اینستاگرام بروید، در بخش استوری تعداد زیادی گیف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها قادر به ساخت یک انیمیشن ساده خواهید بود.

  • علامت + را در اپلیکیشن اینستاگرام بزنید. با این کار می‌توانید در این نرم افزار محبوب پست، استوری و لایو بگذارید. استوری را انتخاب کنید.
  • بعد از گذاشتن عکس یا ویدئو مورد نظر در بخش استوری، در بالای صفحه یک علامت مربعی شکل می‌بینید، آن را لمس کنید تا  به قسمت سرچ گیف وارد شوید.
  • انیمیشنی که می‌سازید به سرچ کردن و جستو‌جوی شما بستگی دارد. برای مثال اگر کلمه‌های wall, run, cloud  را تک به تک سرچ کنید و در نهایت آن‌ها را با هم استفاده کنید، انیمیشن ساده‌اید در استوری اینستاگرام خود ساخته‌اید که فردی در هوا ابری می‌دود و شکلی به دنبال آن حرکت می‌کند. البته این فقط یه سبک است و بستگی دارد شما کدام یک از کاراکترها مورد پسندتان واقع شود.

اگر در گوشی موبایل خود قادر به بازکردن و دانلود کاراکترهای گوناگون از بخش سرچ گیف‌ها نبودید، فیلترشکن را باز بگذارید و مجددا مراحل ساخت انیمیشن با استوری اینستاگرام را طی کنید.

ساخت انیمیشن در استوری اینستاگرام

برنامه adobe spark

این نرم افزار گرافیک‌های متحرک را ساده می‌کند و برخلاف آنکه اغلب اپلیکیشن‌های ادوب سخت و دشوار هستند، استفاده از این برنامه به آسانی امکان پذیر است.

نرم افزار life laps

اگر به دنبال ساخت گیف‌ها و فیلم‌های با کیفیت در اینستاگرام هستید، از این برنامه غافل نشوید. این اپلیکیشن به نرم افزار ویرایش حرفعه‌ای مجهز است که با سرعتی بالاتر از دوربین، عکس‌ها و فیلم‌ها را برای شما آماده می‌کند.

نرم افزار life laps

Mojo

در نرم افزار mojo شما قادر به ساخت الگوهای متحرکی می‌باشید. اگر قصد دارید در استوری‌ها و پست‌های خود یک انیمیشن جذاب را به اشتراک بگذارید، mojo گزینه مناسبی است. برای گذاشتن وبلاگ‌های متنوع و استفاده از طرح‌های سفارشی این برنامه امکاناتی در اختیار شما گذاشته است.

Story Z photo video

اگر علاقه دارید با استفاده از عکس های خود یک استوری بسازید، StoryZ Photo Video Maker انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

با استفاده از این اپ می‌توانید به واقع به عکس هایتان جانی تازه ببخشید و با امکانات پیشرفته به آنها جلوه ای متفاوت بدهید. از جمبله امکانات این برنامه  فیلتر های رنگ، Overlay ها و انیمیشن های از پیش تعریف شده نرم افزار، است.

 

Image player

اگر به دنبال برنامه ای می‌گردید که قادر به استفاده از عکس و فیلم های خود، برای درست کردن گیف باشید، ImgPlay گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

رابط کاربری این برنامه از نرم افزار قبلی این فهرست بهتر و قبلیت‌ها و امکانات مناسبی را ارائه داده است‌ و بی دلیل آن را شلوغ نکرده است.

این برنامه یک نکته منفی دارد و آن هم این است  که روی تصاویر شما واترمارک می‌گذارد و تا زمانی که ورژن پرمیوم برنامه را خریداری  و نصب نکنید این واترمارک از بین نمی رود و همواره با عکس‌های شما باقی می‌ماند.

ساخت انیمیشن‌ با گذر زمان پیشرفت زیادی  کرده است. همچنبین می‌توان بیان داشت؛ دسترسی و امکان استفاده از آن نیز برای افراد و شرکت‌های بیشتری محیا گشت.

امروز استفاده از انیمیشن جهت برندسازی تنها مربوط به شرکت‌های بزرگ و حرفه‌ای نیست و هر کسب و کار کوچکی می‌تواند با استفاده از آن‌ به نفع خود محتواهایی تولید کند. به علت پیدایش نرم افزارها و ابزارهای حرفه‌ای جدید، امروزه ساخت یک انیمیشن به زمان زیادی نیاز ندارد.

Synnfig  studio

Synnfig studio یک نرم افزار هوشمند جهت ساخت انیمیشن برای اینستاگرام است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این برنامه از جمله قدرتمندترین اپلیکیشن‌های آموزشی به شمار می‌رود. پشتیبانی و حساسیت بالا در کاربرد قلم‌های طراحی، قابلیت ایجاد خودکار، پشتیبانی از قابلیت چندگانه، ساخت انیمیشن با استفاده از تصاویر Bitmap و… از قابلیت‌های این برنامه به شمار می‌رود.

Harmony

بسیاری از افراد از این برنامه جهت ساخت انیمیشن برای اینستاگرام استفاده می‌کنند زیرا علاوه بر ایجاد کاراکترهای گوناگون در زمینه‌های تدریس در اینستاگرام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران زیادی در سراسرجهان از این نرم افزاراستفاده می‌کنند‌.

انیمیشن‌ها در این برنامه در دو دسته دوبعدی و سه بعدی تقسیم بندی می‌شوند و امکان ساخت هر دو مدل وجود دارد. این برنامه قابلیت برش شگفت انگیز برای ساخت انیمیشن را دارد.

همان طور که بیان کردیم؛ شیوه‌های زیادی جهت ساخت استوری‌های انیمیشنی وجود دارد که یکی از این راه‌ها استفاده از خود برنامه اینستاگرام است و دیگر بهره بردن از نرم افزارهای مازاد که کمک می‌کنند فرد یک استوری جذاب بگذارد.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، سری هم به وب سایت اینترنتی رشد 360 بزنید تا با انواع مقالات و محتواهای جدید آشنا شوید.

از دیگر کاربردهای برنامه mojo چیست؟

دارا بودن بیش از 200 سبک متن، بدون نیاز به حساب و...

آیا برنامه‌های دیگری جهت ساخت انیمیشن برای اینستاگرام وجود دارد؟

برنامه‌ای به نام story marker قابلیت ایجاد تصاویر متحرک را دارد.

آیا برنامه‌های ساخت استوری انیمیشنی تنها برای گوشی‌های موبایل قابل استفاده است؟

خیر با کامپیوتر نیز این امکان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link