بیو اینستاگرام چی بنویسیم؟

بیو اینستاگرام چی بنویسیم؟

بیو اینستاگرام چی بنویسیم؟ یکی از سوالاتی است که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است. قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

یکی از قسمت های اصلی اینستاگرام که تاثیر بیشتر و موثری بر روی مخاطبان و کاربران اینستاگرام دارد؛ عکس پروفایل و بیو پیج می‌باشد که به صورت نوشتاری و بصری بر روی مخاطبان و کاربران شما تاثیر می‌گذارد. شما باید سعی کنید در این دو قسمت اینستاگرام خود را به خوبی به مخاطب و کاربران خود بشناسانید.

کاربرانی که به تازگی به پیج شما اضافه شده‌اند؛ می‌توانند توسط بیو اینستاگرام یک دید کلی نسبت به محتوای نوشتاری و بصری شما داشته باشند. بهتر است بدانید که از نظر بیو اینستاگرام کاربران به دو دسته تقسیم می‌شوند.

دسته اول افرادی هستند که تمایل دارند تا در اکانت اینستاگرام خود فعالیت های شخصی و حرفه خود را منتشر کنند. دسته دوم افرادی هستند که از طریق اکانت اینستاگرام قصد دارند کسب و کار خود را معرفی کرده و کسب درآمد کند.

در هر صورت شما باید سعی کنید یک مقاله حرفه ای و مناسب برای بیو اینستاگرام خود بنویسید. توسط بیو شما می‌توانید پیج خود را فعال کرده و در رشد آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

 

بیو اینستاگرام و بخش های آن

برای این که بتوانید وارد بیو اینستاگرام شوید می‌توانید وارد اکانت خود شده و در زیر عکس اینستاگرام شما با انتخاب گزینه ویرایش پروفایل می‌توانید بیو مناسب و مورد نظر خود را برای اکانت اینستاگرام خود بنویسید. توجه داشته باشید که بیو اینستاگرام شامل ۵ بخش می‌باشد که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم.

نام یا Name

شما وقتی وارد اکانت اینستاگرام خود شوید در پایین عکس شما عبارتی نمایش داده می‌شود که همان نام است. شما می‌توانید نام خود را در این قسمت وارد کنید.

البته در صورتی که شما پیج کسب و کار راه اندازی کرده اید بهتر است در این قسمت برند خود را بنویسید. برای اینکه پیج شما سریعتر رشد کند؛ بهتر است یکی از کلمات مرتبط با کسب و کار خود که توسط کاربران بیشتر و جذب شده است را در کنار اسم خود قرار دهید.

دسته بندی یا Category

قسمتی که شما نام خود را وارد می‌کنید در پایین آن دسته بندی وجود دارد. در صورتی که اکانت اینستاگرامی شما حالت تجاری باشد، شما می‌توانید دسته بندی های کسب و کار خود را انتخاب کرده و برند خود را نیز مشخص کنید.

متن بیو اینستاگرام

در متن بیو اینستاگرام شما تنها ۱۵۰ کاراکتر می‌توانید بنویسید. پس سعی کنید در این قسمت کلماتی واضح استفاده کنید و در مورد صفحه خود توضیحی بدهید.

در این قسمت شما می‌توانید از هشتگ های مناسب استفاده کنید یا آیدی پیج های دیگر خود را قرار دهید. همچنین هدف خود را به صورتی بنویسید که کاربران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

لینک وب سایت

قسمت دیگر اینستاگرام لینک وبسایت می‌باشد. در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایت دارید، می‌توانید در این قسمت لینک وب سایت خود را نیز اضافه کنید.

لینک های ارتباطی

شما در این قسمت می‌توانید شماره تماس و ایمیل و راه‌های ارتباطی دیگر را ذکر کنید. البته می‌توانید اطلاعات را در یک لینک قرار دهید و به اشتراک بگذارید. در صورتی که پیج اینستاگرام شما برای کسب و کار می‌باشد می‌توانید لوکیشن خود را نیز در آن قرار دهید. داشتن یک مکان برای جذب مشتریان بیشتر بسیار موثر می‌باشد.

 

خصوصیات و ویژگی های بیو اینستاگرام خوب

شما باید سعی کنید در بیو اینستاگرام خود از کلمات جامع، کامل و مختصر استفاده کنید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دارد این است که اینستاگرام باید بیانگر کسب و کار شما و فعالیت شما باشد تا برای جذب فالوور بیشتر اینستاگرام موثر واقع شود.

خصوصیات و ویژگی های بیو اینستاگرام خوب

در صورتی که ظاهر اولیه صفحه اینستاگرام شما مرتب باشد، تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان خواهد داشت. سعی کنید از فونت های متنوعی برای متن بیو خود استفاده کنید که توجه مخاطبان را جلب کند.

برای نوشتن بیو اینستاگرام باید چند نکته را در نظر داشته باشید؛

داستان سرایی کنید

در یک جمله بسیار کوتاه و مختصر سعی کنید به صورت داستان وار خدمات و کالای خود را برای مخاطبان را ذکر کنید تا با هدف شما و مسیر شما آشنا شوند.

موقعیت خود را شرح دهید

موقعیت شما یک بخش بسیار مهم است در ارتباط با تخصص و کار شما می‌باشد. شما باید هدف و موقعیت مورد نظر خود را در اینستاگرام مشخص کنید.

مثلاً صفحه حمایت از محیط زیست یا برند غذای حیوانات خانگی و … برای این قسمت شما باید بدانید مخاطبان شما جزو کدام دسته و کدام قشر جامعه می‌باشد. چه طرز فکری دارد و … شما باعث شناختن مخاطبان صفحه خود می‌توانید موقعیت خود را به خوبی انجام دهید.

موقعیت خود را شرح دهید

معتبر جلوه کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های بیو اینستاگرام این است که شما می‌توانید خود را معتبر جلوه دهید. دستاورد یا تاییدیه و نماد و … که برای کسب و کار خود دریافت کرده اید را در بیو اینستاگرام ذکر کنید.

دعوت به اقدام کنید

در صورتی که لینک وب سایت و یا شماره تماس و … در بیو اینستاگرام ذکر کرده اید باید کاربران و مخاطبان خود را دعوت به اقدام نمایید تا وارد سایت شما شده و یا با شما تماس بگیرند.

در این مقاله قسمت های مختلف بیو اینستاگرام را به همراه نکات بسیار مهم برای نوشتن بیو اینستاگرام برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کرده ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

توجه داشته باشید شما زمانی که می‌خواهید پیجی برای موفقیت و رشد کسب و کار خود راه اندازی کنید باید تمامی این نکات را مد نظر قرار دهید تا بتوانید پیجی کارآمد داشته باشید. برای کسب درآمد بیشتر شما موثر باشد.

نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که راه اندازی پیج اینستاگرامی کسب و کار خود را با تبلیغات ویژه به تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا به صورت کاملا حرفه ای برای شما انجام دهد و بتوانید در کسب و کار خود به موفقیت و رشد بالایی برسید.

آیا نوشتن بیو در اینستاگرام اجباری می‌باشد؟

در صفحه اینستاگرام به صورت کاملاً اختیاری می‌باشد. شما می‌توانید در قسمت بیو اینستاگرام چیزی ننویسید. اما اگر شما می‌خواهید جذب فالوور داشته باشید و در آن شروع به کسب درآمد کنید. بهتر است قسمت بیو اینستاگرام را به صورت جذاب بنویسید.

طول متن بیو چقدر باشد؟

متنی که در قسمت بیو اینستاگرام قرار می‌دهید باید به صورت کاملا مختصر و مفید باشد و تنها ۱۵۰ کاراکتر می‌توانید در قسمت بیو اینستاگرام بنویسید.

آیا امکان لینک گذاشتن در قسمت بیو اینستاگرام وجود دارد؟

بله شما می‌توانید در قسمت بیو اینستاگرام در مورد مشاغل خود و حرفه‌ی خود توضیحاتی ذکر کنید و در قسمت وب سایت نیز لینک سایت خود را قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link