تبلیغات اینترنتی به انگلیسی
  • ms.akbari
  • اسفند 29, 1400
  • بدون دیدگاه

تبلیغات اینترنتی به انگلیسی

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری تبلیغات اینترنتی انگلیسی جایگزین تبلیغات کاغذی شده است. با توجه به این که استفاده از فضای مجازی رو به گسترش است تبلیغات اینترنتی می‌ تواند تاثیر زیادی بر روی فروش کالا و خدمات بگذارد.

یکی از متد های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی انگلیسی و آنلاین است که در این روش کسی که کار تبلیغات را انجام می‌ دهد به صورت مجازی یا آنلاین اقدام به معرفی یک محصول و خدمات می کند و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کارهای اینترنتی یا حضوری داشته باشد.

در این چند سال اخیر استفاده از اینترنت افزایش یافته است و بسیاری از کسب و کارها به شکل اینترنتی فعالیت می کنند و بسیاری از اشخاص خدمات تبلیغات اینترنتی انجام می‌ دهند.

  • تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیلی یکی از انواع تبلیغات اینترنتی انگلیسی است که مانند تبلیغات پیامکی می باشد. نحوه تبلیغات ایمیلی به این صورت است که متن تبلیغاتی با استفاده از پنل ارسال به  آدرس ایمیل ها ارسال می شود و می‌ توان گفت یکی است قدرتمند ترین تبلیغات اینترنتی است.

  • تبلیغات بنری

یکی از متداول ترین روش های تبلیغات اینترنتی انگلیسی همان تبلیغات بنری است. مسلما همه شما تبلیغات ایمیلی را در سایت‌ ها به شکل های عکس های ثابت یا عکس های متحرک مشاهده کرده‌ اید. توصیه می‌ شود از عکس های متحرک برای تبلیغات بنری استفاده کنید. اندازه بنر بر اساس استاندارد ۱۲۰ در ۱۲۰ ۱۲۵ در ۱۲۵ تا ۷۲۸ در ۹۰ موجود هستند.

  • تبلیغات متنی

 مسلماً یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات اینترنتی، تبلیغات متنی است که قیمت کمی دارد و هم ارزش سایت شما را بالا می‌ برد و مسلماً بیشتر کاربران به تبلیغات متنی عکس العمل بهتری نسبت به تبلیغات دیگر نشان می‌ دهند.

 

  • تبلیغات کاتالوگی

تبلیغات کاتالوگی یا Catalog ads مشابه تبلیغات بنری و تبلیغات متنی است و به این صورت است که عکس مورد نظر همراه با متن ایجاد می‌ شود و در زیر عکس مورد نظر یک خط متن برای تبلیغ نوشته می‌ شود.

  • تبلیغات با استفاده از بهینه سازی سایت برای سئو یا موتورهای جستجوگر

مسلمان در این روش وقتی یک واژه ای که مرتبط با کسب و کار شما است در گوگل سرچ می شود، گوگل وب سایت فروشگاه یا شرکت شما را بالا می آورد و برای این کار باید سایت شما متناسب با متد های سئو برنامه نویسی و طراحی شود تا سایت شما دیده شود.

  • تبلیغات در موتورهای جستجوگر

وقتی در گوگل یک موضوعی را سرچ می کنید در نتایج جستجو آیکون کوچکی به رنگ زرد وجود دارد که بر روی آن کلمه Ad نوشته شده است در واقع این همان تبلیغات اینترنتی انگلیسی است که در گوگل یا موتورهای جستجوگر نمایش داده شده است.

تبلیغات در موتورهای جستجوگر

 

  • تبلیغات در سایت های نیازمندی و آگهی های آنلاین

مسلما همه شما سایت هایی که آگهی رایگان می گذارند را مشاهده کرده اید و می‌ توانید تبلیغات خود را در این وب سایت ها قرار دهید.

تبلیغات در سایت های نیازمندی و آگهی های آنلاین

در این روش تبلیغات اینترنتی کسانی که وب سایت دارند در یک فروشگاه به عنوان بازاریاب فعالیت می‌ کنند و به آن ها کد تبلیغاتی می‌ دهد که این کد تبلیغاتی همان تبلیغات بنری فروشگاه است و صاحبان سایت تبلیغات را در سایت خود قرار می دهند.

  • تبلیغات از طریق ویدیو

خوشبختانه تبلیغات ویدیویی در ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و اکثر اشخاص برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از تبلیغات ویدیویی استفاده می‌ کنند و از آن جایی که در ایران سرویس های اشتراکی ویدیو مانند یوتیوب و غیره بسیار زیاد است.

کاربران زیادی دارد، می‌ تواند بهترین روش برای تبلیغات ویدیویی باشد. در این روش فقط کافی است یک دوربین و یک موبایل با کیفیت داشته باشید تا بتوانید از محصولات و خدمات خود فیلمبرداری کنید.

  • استفاده از ابزارها و نرم افزارهای رایگان

شما باید مطابق با نوع حرفه و کسب و کار خود نرم افزارهای رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهید به طور مثال اگر یک موسسه زبان دارید می‌ توانید با ساختن اپلیکیشن دیکشنری آنلاین موسسه خود را در این دیکشنری تبلیغ نمایید.

مطمئناً این روش یکی از بهترین روش هایی است که کار شما را تبلیغ می‌ کنند چون افراد با استفاده از اپلیکیشن هایی که شما ساخته اید کار خود را راه می اندازند و مطمئنا نسبت به این تبلیغ بی تفاوت نیستند.

 

فعالیت های تبلیغاتی مجموعه رشد 360

مجموعه رشد ۳۶۰ یک مجموعه متشکل از طراحان و مهندسین خبره و متخصص است که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه های بازاریابی و طرحی فروشگاه های اینترنتی توانسته‌ اند به کاربران خدمات رسانی کنند و هدف آن ها در این زمینه رشد توسعه کسب و کارهای آنلاین و حضوری است.

خدماتی که مجموعه رشد ۳۶۰ ارائه می‌ دهد می‌ توان به خدمات سایت و شبکه‌ های اجتماعی اشاره کرد از جمله، ثبت دامنه، پشتیبانی وب سایت، طراحی وب سایت، پشتیبانی و مدیریت اینستاگرام و خدمات سئو مانند سئو سایت، طراحی استراتژی سئو و تولید محتوای متنی، طراحی استراتژی محتوا و خدمات کسب و کار؛

از جمله طراحی بنر، ثبت شرکت، طراحی لوگو، ثبت برند، طراحی ست اداری، طراحی لوگوتایپ، طراحی لوگو تصویری، طراحی لوگو آبستره، طراحی لوگو سمبلیک، خدمات مشاوره در جهت برندینگ و کسب و کار، مشاوره بازاریابی دیجیتال، تهیه انیمیشن، عکاسی و فیلمبرداری تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، پیامکی، ایمیلی، تدوین فیلم و تولید کلیپ حرفه ای و غیره از خدمات این مجموعه است.

سخن پایانی  

امروز پیشرفته جامعه به سمت اینترنتی شدن تبلیغات کاغذی دیگر کارآمد و کار نیستند و اکثر اشخاص برای تبلیغات فروشگاه با خدمات خود از تبلیغات اینترنتی انگلیسی استفاده می کنند.

همانطور که بیان شد تبلیغات اینترنتی انگلیسی انواع مختلفی دارند که شما می توانید متناسب با نوع کسب و کار خود یکی از این انواع تبلیغات اینترنتی انگلیسی را انتخاب نمایید و به وسیله آن فروشگاه یا خدمات خود را تبلیغ کنید.

آیا در مجموعه رشد ۳۶۰ خدمات مربوط به تبلیغات پیامکی انجام می شود؟

بله مجموعه 3۶۰ تبلیغات و بازاریابی پیامکی و ایمیلی و اینترنتی را به نحو احسنت انجام می دهند.

در مجموعه رشد ۳۶۰ خدمات مربوط به طراحی به چه صورتی انجام می شود؟

در مجموعه ۳۶۰ طراحی لوگو سمبلیک طراحی لوگو تایپ طراحی لوگو تصویر و لوگو آبستره با بهترین اپلیکیشن‌ ها و طراحان انجام می شود.

آیا تبلیغات متنی تاثیر گذار است؟

ولی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی انگلیسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link