تبلیغات اینترنتی در گوگل

تبلیغات اینترنتی در گوگل

بهتر است بدانید امروزه استفاده از گوگل گسترش پیدا کرده است. اکثر کسب و کارها به سمت گوگل روی آورده از تبلیغات اینترنتی در گوگل استقبال می کنند. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب از سایت رشد ۳۶۰ تبلیغات اینترنتی در گوگل را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید با داشتن یک صفحه در گوگل کسب و کار خود را رونق دهید. این صفحه به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری را در گوگل نصب نمایید. در این صورت شما  محدودیت جغرافیایی ندارید و می‌توانید کسب و کار خود را نه تنها در محل خود بلکه در هر شهر و استانی که بخواهید گسترش دهید.

روش تبلیغات در گوگل

 بهتر است بدانید نحوه تبلیغات اینترنتی در گوگل به دو صورت امکان پذیر می باشد که عبارتند از:

  1. سئو
  2. ادوردز

سئو

توسط سئو شما می توانید به صورت طبیعی یک وب سایت را در گوگل بالا آورید. زمانی که این وب سایت به صفحه اول گوگل برسد یعنی سئو شده است.

زمانی که موضوعات سایت را سرچ نمایید در صفحه اول گوگل مشاهده خواهید کرد که این روش بهینه تر می‌باشد. شما هر کسب و کاری که داشته باشید به راحتی می توان تبلیغات اینترنتی در گوگل را از این طریق انجام دهید.

ادوردز

تبلیغات ادوردز به تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز نیز معروف است. به این گونه است که شما مبلغی را پرداخت می کنید در ازای نمایش یک کلیک سایت شما که این مبلغ برای عبارات کلیدی مورد نظر شما می باشد و به گوگل باید پرداخت شود.

زمانی که مشتریان کلمات کلیدی مورد نظر شما را سرچ کنند نتایج با عبارت Ad در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. در بالای صفحه معمولاً همیشه مکان نمایش تبلیغات ادوردز می باشد. در برخی مواقع نیز هم در بالای صفحه و هم در پایین صفحه نمایش داده می شود.

در حال حاضر تبلیغات اینترنتی در گوگل از این دو طریق امکان پذیر می باشد. شما با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از آن ها یا هر دو را انجام دهید و تبلیغات خود را در گوگل منتشر نمایید. اما بهتر است بدانید شما اگر از سئو به عنوان روش تبلیغ برای گوگل استفاده کنید این روش تا وجودی زمان بر بوده ولی پر بازده می باشد.

در مقابل ادوردز سریع تر برای شما جذب مشتری به همراه دارد و بازدهی آن در بلند مدت نسبت به سئو بسیار پایین تر می باشد. پیشنهاد می کنیم با توجه به افزایش نرخ ارز و سیاست های جدید گوگل باید بابت افزایش درآمدهای خود از تبلیغات گوگل adwords بازاریابی و جذب مشتریان خود را پس از سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید.

با توجه به تحقیقات بسیاری که جدیداً در تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز تغییراتی ایجاد شده است بازدهی آن کاهش پیدا کرده است. یکی از این تغییرات این است که در بروز رسانی اخیر در صورتی که کشور ایران برای مکان تبلیغ فعال گردد تبلیغ شما امکان دارد توسط گوگل مسدود شود. به همین خاطر باید هر مکان تبلیغ خود را بر روی تمامی کشورها قرار دهید.

تبلیغات اینترنتی در گوگل از طریق سئو

در این روش که شما به صورت طبیعی سایت خود را در نتایج جستجو گوگل بالا می آورید. هزینه‌های تبلیغاتی ها نسبت به گوگل ادوردز پایین تر می باشد و شما هیچ هزینه‌ای را به گوگل پرداخت نخواهید کرد. بلکه باید اصول و قواعد سئو را رعایت کنید تا سایت شما در موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر بالا باشد.

به همین خاطر برای اینکه سایت شما به صورت طبیعی بالا باشد باید در سایت اصول و قواعد سئو را رعایت کرده و همچنین به صورت منظم به روز رسانی نمایید. بهتر است بدانید برای وب سایت خود باید بک‌لینک در نظر بگیرید که وب سایت شما در جستجوی گوگل بالا برود.

یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی در گوگل استفاده از وب سایت می باشد که به صورت دائمی می باشد. اگر شما بر روی وب سایت خود فعالیت مناسبی انجام دهید همیشه در جستجوی موتور گوگل نمایش داده خواهد شد.

تبلیغات اینترنتی در گوگل از طریق ادوردز

برای تبلیغ از این روش شما کافیست به سایت ادوردز گوگل وارد شوید و تبلیغات خود را فعال نمایید. شما می توانید کلمات کلیدی را برای موتور جستجوی گوگل مشخص کرده تا زمانی که کاربر کلمه مورد نظر شما را در گوگل جستجو کنید سایت شما در نتایج آن نمایش داده خواهد شد.

این تبلیغات پایین صفحه گوگل نمایش داده خواهد شد. سایت شما جزو موارد Ad خواهد بود. می توانید هزینه این روش را به دو روش پرداخت کنید: در روش اول بابت هر کلیک هزینه از حساب شما کسر می شود که هزینه آن با توجه به کلمه کلیدی مد نظر شما تعیین می‌شود.

برخی از کلمات هزینه تبلیغ آن در حدود یک سنت و در برخی دیگر امکان دارد چند دلار از حساب شما کسر شود. روش دوم می توانید هزینه تبلیغ را به صورتی پرداخت کنید که گوگل برای تعداد نمایش معینی از حساب شما مبلغی را کسر کند.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه از هرگونه سوء استفاده از تبلیغ شما و انجام کلیک بی‌مورد توسط رقیبان جلوگیری شود تنظیمات را به گونه ای بزنید که فقط در ایران نمایش داده شود. بهتر است بدانید شما از طریق وب سایت گوگل می توانید به صورت روزانه گذاشته تبلیغ خود را دریافت نمایید و آمار کلیدی برای تبلیغات خود را بررسی نمایید.

تبلیغات اینترنتی در گوگل از طریق ادوردز

دلایل برتری سئو از گوگل ادوردز

بهتر است بدانید سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت بلندمدت و دائمی می باشد. در صورتی که اگر بودجه ادوردز شما تمام شود وب سایت شما نیز در صفحه گوگل نمایش داده نخواهد شد. با توجه به افزایش ارز و دلار تعرفه تبلیغات در گوگل ادوردز نیز افزایش پیدا کرده است. اما هزینه سئو و بهینه سازی وب سایت تغییر چندانی نکرده است.

استفاده از گوگل ادوردز باعث می‌شود تا ارز از کشور خارج شود ولی سئو و بهینه سازی وب سایت باعث می شود تا شغل های جدیدی مثل بک لینک ساز، تولید کننده محتوا و … ایجاد شود که اشتغال زایی در کشور و بهبود اقتصاد کشور را به همراه دارد.

توجه داشته باشید امکان دارد در آینده گوگل خدمات ادوردز را برای ایران مسدود نماید و این باعث می شود تا برای شرکت هایی که بودجه تبلیغاتی خود را بر روی گوگل ادوردز می گذارند ضرر به وجود آورد. توجه داشته باشید گوگل ادوردز قبلاً در ایران فیلتر شده بود و استفاده از آن امکان پذیر نبود امکان دارد دوباره این اتفاق رخ دهد.

مجموعه رشد 360 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد. با توجه به تجربه درخشانی که دارد توانسته است تبلیغات اینترنتی در گوگل را به بهترین روش انجام دهد.

شما بازدید کنندگان گرامی می توانید در صورت نیاز به تبلیغات اینترنتی در گوگل با کارشناسان رشد ۳۶۰ در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید تا بتوانید تبلیغاتی با بازدهی بالا داشته باشید.

دلایل برتری سئو از گوگل ادوردز

روش تبلیغات اینترنتی در گوگل کدامند؟

سئو، ادوردز

آیا استفاده از روش تبلیغات گوگل سئو به صورت دائمی می باشد؟

بله در صورتی که وب سایتی با روش صحیح و به صورت طبیعی بالا بیاید به صورت دائمی خواهد بود و برای همیشه در جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

چگونه می توان تبلیغات اینترنتی در گوگل به صورت حرفه ای انجام دهیم؟

به وب سایت https://roshd360.com/ مراجعه نمایید و یا با کارشناسان رشد ۳۶۰ تماس گرفته تا بتوانید بهترین تبلیغات را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link